Mitä tehdä kun minulla on 16gb ddr4 muistia ja windowsissa lukee että vain puolet on käytettävissä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä tehty ja molemmat muistit toimivatToinen kampa ei ole kunnolla paikallaan, on väärässä slotissa tai on rikki.
Varmista, että muistit on asennettu A2 ja B2 -paikkoihin, ja varmuudeksi irroita ja kiinnitä muistit uudelleen.
Voit myös koittaa kiinnittää vain yhden muistikamman kerrallaan koneeseen ja käynnistää, jotta voit todeta molempien kampojen olevan ehjiä.
Tämäkin tehtyLisäksi tarkista ainakin msconfig --> boot --> advanced ettei ole rajoitettu. Olisit voinut kertoa miten tähän tilanteeseen on päädytty?
Oliko prossu irti kannasta? Vääntynyt tai katkennut pinni voi aiheuttaa tämän tai jos kiristää jäähyn liian kireälle niin että emo taipuu.Tämäkin tehty
Huomasin tilanteen sen jälkeen kun olin vahtanut minun prosesori jäähdyttimen
Kannattaisi aina kertoa tarkemmin ensimmäisessä viestissä se rauta ja tehdyt toimenpiteet, jotka aiheuttanut ongelman.Tämäkin tehty
Huomasin tilanteen sen jälkeen kun olin vahtanut minun prosesori jäähdyttimen
Mistä tämä kuvakaappaus on otettu? Ettei nyt vain olisi niin että muistista on noin puolet käyttöjäyttöjärjestelmällä ja ohjelmilla käytössä. Tällöin tuo 7.95Gt käytettävissä.
Mistä tämä kuvakaappaus on otettu? Ettei nyt vain olisi niin että muistista on noin puolet käyttöjäyttöjärjestelmällä ja ohjelmilla käytössä. Tällöin tuo 7.95Gt käytettävissä.
Kyllä itse ymmärrän tästä kuvasta että 16Gb on muistia asennettu ja windows käyttää tällä hetkellä siitä himpun reilu kahdeksan. Vapaana käyttöön siis tuo ilmoitettu vajaa 8Gb. Eli ei ongelmaa?