Tietokone (viallinen) roskiin vai päivityksiä komponentteihin?

Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
2
Moi, monitorini on sammunut useita kertoja viikon sisää koneen ollessa käynnissä. Tietokone lähtee edelleen käyntiin, mutta näytölle ei tule signaalia. Vika ehkä näytönohjaimessa? (Olen palauttanut tehdasasetuksiin ja johdot ovat varmasti kunnolla kiinni).

Tietokone on 7 vuotta vanha ja nyt mietin, joutaako tietokoneeni roskiin vai kannattaako komponentteja päivittää/myydä eteenpäin.

Komponentit ostettu Saksasta 2015 ja kone koottu itse. Kuvassa koneen osat.

1697023170343.png


Vai kannattaakohan mahdollisesti joitakin osia yrittää myydä? Itse en osaa sanoa tarkalleen mistä vika johtuu. Otan mielellään vinkkejä vastaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Lainaa vaikka jostain toinen näyttis ja kokeile toimiiko sillä? Saisi alkuun vähän kartoitettua hommaa tarkemmaksi. :)
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 875
Vielä helpompi keino on kokeilla prossun integroidulla näyttiksellä, jos vika poistuu niin syyllinenhän on näyttis :)
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 873
Vielä helpompi keino on kokeilla prossun integroidulla näyttiksellä, jos vika poistuu niin syyllinenhän on näyttis :)
Tai virtalähde on tiensä päässä. Itse kokeilisin vaihtaa sen ensin, koska se kannattaa uusia jokatapauksessa jos muitakin osia alkaa päivittelemään/koko koneen uusii
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 867
Viestejä
4 211 822
Jäsenet
70 970
Uusin jäsen
3lias5itkia

Hinta.fi

Ylös Bottom