Tietokone musiikkituotantoon, ~600 EUR

Minulla on työn alla tässä etsiä bändikaverille osat uuteen PC koneeseen, joka lähinnä on musiikkituotantoa varten. Satunnaista video-editointia tulee tehtyä Sony Vegasilla. Toistaiseksi "paras" kokoonpano on ao. kuvassa, ml. kasaus koska en vain jaksa alkaa itse ruuvaamaan ja kaikki osat tulisi saada samasta paikasta.
Budjetti pitäisi säilyä 600 euron tuntumassa, mielellään alle. Ensiarvoisen tärkeää olisi, että kone on hiljainen. Corsairin 650W Gold virtalähde löytyy jo entuudestaan.
Olisiko tähän kenelläkään mitään kommentoitavaa? Onko hinta-laatusuhteen puolesta jotain järkevämpiä osavalintoja? 32Gb keskusmuistia ja 2Tb tallennustila on pakollinen. Kiitos!

1743836576680.png

No kilpailijalta vastaavat osat halvemmalla:

Tuossa on virtalähdekin mukana, koska ellet toimita olemassaolevaa niille niin eivät kasaa.
Tuo datatronicin ilmainen kasauspalvelu käätää lähes poikkeuksetta halvemman hintaluokan koneissa vaakakupin sinne, tuo Jimmsin 89€ kun on yli 15% tästä budjetista.

No kilpailijalta vastaavat osat halvemmalla:

Tuossa on virtalähdekin mukana, koska ellet toimita olemassaolevaa niille niin eivät kasaa.
Tuo datatronicin ilmainen kasauspalvelu käätää lähes poikkeuksetta halvemman hintaluokan koneissa vaakakupin sinne, tuo Jimmsin 89€ kun on yli 15% tästä budjetista.

Kiitos! Todella hyvä nosto tämä.
Mainitsit ilmaisen kasauspalvelun? Linkin ostoskorissa näyttää minulle kumminkin hinnaksi 49,34€? Sekin tosin tarjous ja halvempi.

1743841135292.png

Jos jostain syystä ei näy noin niin koodi on: iotech-kasaus

Aa aivan! Se oli vähennetty tuolla yhteenvedossa pois. Asia kunnossa!
Tuota 5600GT prossua ei tosin heidän varastossa ole, tukkurilta 10-15pv. Huomasin, että 5500GT olisi suoraan hyllystä, onkohan näissä kovakin ero?

Aa aivan! Se oli vähennetty tuolla yhteenvedossa pois. Asia kunnossa!
Tuota 5600GT prossua ei tosin heidän varastossa ole, tukkurilta 10-15pv. Huomasin, että 5500GT olisi suoraan hyllystä, onkohan näissä kovakin ero?
Näyttökuva 2025-04-05 113637.png

Mainosplakaatista. Suorituskykyeroa oletettavasti vähemmän kuin 5%

Statistiikka

Viestiketjuista
273 794
Jäsenet
77 076
Uusin jäsen
0ne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom