Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli nyt kun yritän ladata windowssia m2 ssd:lle se jäätyy aina samaan paikkaan. Ssd on täysin uusi ja ei ole muita kovalevyjä koneessa
Eli jos kaverilla on kuitti kannattaako se käydä vaihtamassa tai sit lataan netistä windows jollekkin toiselle tikulleMulla ainakin se windowsin mukana tullut oli rikki. Ei onnistunut sillä asennus. Heti kun tein usb tikulle asennusmedian, asennus onnistui.
Tuo ei ole suositeltava tapa. Aina varmempi tapa on puhdas asennus tyhjälle levylle.Voisko se toimia jos laitan vanhat ssd:t missä on windows ladattu
En näkisi vaivaa alkaa tuota tikkua palauttamaan kauppaan. Ota vain muistitikku ja lataa sille asennusmedia microsoftin sivuilta.Eli jos kaverilla on kuitti kannattaako se käydä vaihtamassa tai sit lataan netistä windows jollekkin toiselle tikulle
Mulla ei oo tällähetkellä muuta konetta millä pystyis lataamaan tikulle uudenEn näkisi vaivaa alkaa tuota tikkua palauttamaan kauppaan. Ota vain muistitikku ja lataa sille asennusmedia microsoftin sivuilta.
Linkki: Lataa Windows 10 -näköistiedosto (ISO-tiedosto)
Mutta pääsen helposti palauttamaan tänMulla ei oo tällähetkellä muuta konetta millä pystyis lataamaan tikulle uuden
Okei. Vähän hankala tilanne. Ei kellään kaverilla olisi konetta?Mulla ei oo tällähetkellä muuta konetta millä pystyis lataamaan tikulle uuden
Voi toimia, mutta voi aiheuttaa muita ongelmia jos huono tuuri käy. Kai sitä kannattaa kokeilla jos ei muuta vaihtoehtoa ole.Mutta voisko se toimia jos käytän vanhoja kovalevyjä jossa on jo windows
En ole aivan varma, miten tuon tikun palauttaminen/vaihto tapahtuu, koska tuote on myös sisältänyt lisenssin. Kai sitäkin voi käydä kaupasta kysymässä jos ei ole vaivalloista.Mutta pääsen helposti palauttamaan tän
Voishan sitä kirjastossa käydä koittamassaOkei. Vähän hankala tilanne. Ei kellään kaverilla olisi konetta?
Voi toimia, mutta voi aiheuttaa muita ongelmia jos huono tuuri käy. Kai sitä kannattaa kokeilla jos ei muuta vaihtoehtoa ole.
En ole aivan varma, miten tuon tikun palauttaminen/vaihto tapahtuu, koska tuote on myös sisältänyt lisenssin. Kai sitäkin voi käydä kaupasta kysymässä jos ei ole vaivalloista.
Käykö toi windowssin sama tikku siihen?Voishan sitä kirjastossa käydä koittamassa
Niissä ollut erittäin paljon vikoja. Jos se on uusi nyt käyttöön tullut, ota myyjään yhteyttä.Mulla on se mikä tulee windows lisennsin mukana kun kaverilta oli jäänyt ylimääräseks
Pääsen biossiinKyllä saman tikun pitäisi käydä, mutta ítse ottaisin sen toiselle tikulle varmuuden vuoksi.
Windowsin asennustikku sisältää kaikki versiot, tärkeitä olisi vaan saada uusimmalla versiopäivityksellä se.
Pääsetkö muuten biossiin?
Edit: onko kirjaston koneilla mahdollista muuten suorittaa latausta?
Olen laittanut default asetuksetOletko kokeillut palauttaa Default asetukset biossiin?
Jos se ei auta riisu kone ihan kaikesta, mitä käynnistyksessä ei tarvitaan, niin nähdään, ettei johdu jostain laiteongelmasta.
Ovat jooMuistitesti saattaisi olla paikallaan: MemTest86 - Download now!
Onko vanhat muistit yhteensopivat uuteen koneeseen?
En oikeen millään voi tuota testiä tehdä kun ei ole toista konettaOvat joo
KävinKävitkö kaupassa vaihtamassa tuon Windows tikun uuteen?
Koitan sitäTee sitten jo tuolla aikaisemmin ehdottamani asia. Jätä koneeseen yksi muistikampa ja prosessori, kaikki muu pois kovalevyjä myöden. Tämä siksi jos siellä on joku viallinen osa. Katso mihin asti käynnistyy.
Okei. Tee niin kuin neuvottiin eli kaikki ylimääräiset osat irti. Näyttis irti mikäli prossusta löytyy integroitu näytönohjain, ylimääräiset kovalevyt irti.
Mun koneen speksit on i9 9900k, 2080ti, Asus Z390-F, Corsair H115 ja 850w poweriOkei. Tee niin kuin neuvottiin eli kaikki ylimääräiset osat irti. Näyttis irti mikäli prossusta löytyy integroitu näytönohjain, ylimääräiset kovalevyt irti.
Mitkä koneesi speksit muuten ovat?
Toisaalta itse en yllättyisi juurikaan vaikka tuo uusikin tikku olisi huono. Noissa Windows tikuissa on käsittämättömän paljon ongelmia.
Joo koitin sitä ja tulos oli samaEli siinä on integroitu näittis, sitten näytönohjain myös irti ja näytön johto integroituun