Tietokone ei sammu sammuttaessa vaan koneen tuulettimet ja ledit jää päälle

Liittynyt
29.03.2024
Viestejä
68
Päivitän nyt biossin takasin vanhempaan versioon äsken oli f30 nyt päivitän takasin f2 kuulin että f2 versiolla ongelmaa ei pitäisi olla tai hyvin harvoin on
 

AsiJu

Premium-jäsen
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
202
Etsi BIOSista semmoinen asetus, kun "Wake on LAN" tai vastaava ja ota pois päältä, on todennäköisesti jossain Power Management tms alla.
Ei välttämättä auta, mutta voi kokeilla.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
489
Mikä näppis & hiiri?:

Jouduin itse siirtämään USB-valaistun näppiksen läppäriin, kun esti pelikoneen "lähtee päälle kun laittaa virran poweriin" asetuksen. Eli toisinpäin - jääkö hiireen tai näppikseen virta päälle + ne / se estää konettä sammumasta?. Helppo testata = "Sammutta" + nappaa ne irti, ennenkuin Windows ehtii sammuttaa koneen.

(Muistan kohdanneeni kummallisia ongelmia pelikoneessa, molempien näppiksien kanssa, kun ne oli USB:ssä kiinni. Onneksi on "USB --> PS/2" adapteri.)
 
Liittynyt
29.03.2024
Viestejä
68
Etsi BIOSista semmoinen asetus, kun "Wake on LAN" tai vastaava ja ota pois päältä, on todennäköisesti jossain Power Management tms alla.
Ei välttämättä auta, mutta voi kokeilla.
Ei löydy biosista sitä tällä emolevyllä mut device managerista oon laittanu ne network adapteri wake on paskat pois päältä
 
Liittynyt
29.03.2024
Viestejä
68
Mikä näppis & hiiri?:

Jouduin itse siirtämään USB-valaistun näppiksen läppäriin, kun esti pelikoneen "lähtee päälle kun laittaa virran poweriin" asetuksen. Eli toisinpäin - jääkö hiireen tai näppikseen virta päälle + ne / se estää konettä sammumasta?. Helppo testata = "Sammutta" + nappaa ne irti, ennenkuin Windows ehtii sammuttaa koneen.

(Muistan kohdanneeni kummallisia ongelmia pelikoneessa, molempien näppiksien kanssa, kun ne oli USB:ssä kiinni. Onneksi on "USB --> PS/2" adapteri.)
näppis sammuu ihan normaalisti kun kone sammuu mut langattomassa hiiressä vilkkuu valkonen valo jos sitä siirtelee sillon kun kone on kiinni, hiiri on razer viper v2 pro
 
Liittynyt
29.03.2024
Viestejä
68
Mikä näppis & hiiri?:

Jouduin itse siirtämään USB-valaistun näppiksen läppäriin, kun esti pelikoneen "lähtee päälle kun laittaa virran poweriin" asetuksen. Eli toisinpäin - jääkö hiireen tai näppikseen virta päälle + ne / se estää konettä sammumasta?. Helppo testata = "Sammutta" + nappaa ne irti, ennenkuin Windows ehtii sammuttaa koneen.

(Muistan kohdanneeni kummallisia ongelmia pelikoneessa, molempien näppiksien kanssa, kun ne oli USB:ssä kiinni. Onneksi on "USB --> PS/2" adapteri.)
Testaan sitä että otan irti sen langattoman vaastaanottimen just kun sammuu ilmotan sit mitä tapahtuu
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 616
Viestejä
4 316 320
Jäsenet
72 080
Uusin jäsen
tija

Hinta.fi

Ylös Bottom