Tietoa maksullisesta TechBBS-tukijäsenyydestä (FAQ)

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 447
Joskus hieman tuon tapaista taidettiin miettiä mutta siinä on se ongelma että sitä voitaisiin käyttää ns. väärin.
Eli jos toiselle voisi suoraan ostaa jonkun ribbonin mutta toinen ei sitä haluaisi tai jopa kokisi sen kiusaksi (vaikka AMD/Nvidia/Intel tms. mitä ei itse tahtoisi omaan profiiliinsa).

Ehkä jos olisi erikseen jokin yleisesti hyväksytty ribbon minkä voisi toiselle ostaa? Tosin otaksun jo etukäteen että esim. "Köyhä" ribbon aiheuttaisi ongelmia. Lisäksi saisiko sen automatisoitua järkevästi? Eli jos siinä tarvitsisi aina moderaattorin apua kun sellaisen toiselle ostaisi en usko että sitä ihan heti nähtäisiin.
Olette kyl ongelmaa arponeet ihan väärällälailla.
a) ribboneiden ym sijaan ostettais poletteja
b) poletteja käytettäis sivuston kaupassa
c) poletteja voisi lahjoittaa

Mut eipä itsellä moiset kiinnosta. "tykkäys" riittää.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 447
Mikä toi MAGA jäsenyys on? Eikait se Trumpiin liity? Jos liittyy, nii miksi helvetissä tollainen on? :D
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 148
Mikä toi MAGA jäsenyys on? Eikait se Trumpiin liity? Jos liittyy, nii miksi helvetissä tollainen on? :D
Tulee käsittääkseni sanoista Make ATK Great Again. Kai se sieltä Trumpin kampanjasta on aikoinaan ammennettu kaiketi hassunhauskaksi nettimeemiksi. Muistaakseni tuo tuli ihan foorumin alkuaikoina 2017 ja silloin uutisoitiin maailmalla PC:n kuolemasta, niin jonkinlainen vastaveto sille.
Tai mistä minä mitään tiedän, kun ihan käyttäjänä täällä vain olen :hmm: .
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 759
Mikä toi MAGA jäsenyys on? Eikait se Trumpiin liity? Jos liittyy, nii miksi helvetissä tollainen on? :D
Ei liity, paitsi vitsi myös Make ATK Great Again (MAGA).
Eli jos on tarpeeksi kannattajia ( = loppupeleissä ostajia) tietysti se banneeri tehdään. Löytyyhän sieltä esim. Team H2O. Odottelen innolla koska esim. Team Amiga, Team C-64 jne. löytävät tiensä... :smoke:
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 447
Tulee käsittääkseni sanoista Make ATK Great Again. Kai se sieltä Trumpin kampanjasta on aikoinaan ammennettu kaiketi hassunhauskaksi nettimeemiksi. Muistaakseni tuo tuli ihan foorumin alkuaikoina 2017 ja silloin uutisoitiin maailmalla PC:n kuolemasta, niin jonkinlainen vastaveto sille.
Tai mistä minä mitään tiedän, kun ihan käyttäjänä täällä vain olen :hmm: .
Ei liity, paitsi vitsi myös Make ATK Great Again (MAGA).
Eli jos on tarpeeksi kannattajia ( = loppupeleissä ostajia) tietysti se banneeri tehdään. Löytyyhän sieltä esim. Team H2O. Odottelen innolla koska esim. Team Amiga, Team C-64 jne. löytävät tiensä... :smoke:
Heh, ok. e: tyhmäksi taas tuntee ittsensä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 639
Viestejä
4 222 178
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom