• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Ticova egonominen tietokone / toimistotuoli

Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
31
Tuote: Ticova ergonominen tietokone / toimistotuoli
Tarjoushinta: 109,99 €
Normaalihinta: 169,99 €
Kauppa: Saksan Amazon
Voimassa: 21. päivä asti
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/Ergonomic-Adjustable-Support-Headrest-Computer/dp/B07PKF7TY9
Promokoodi:

Aiemmin oli lähes samaa tuolia Muut - Ticova egonominen tietokone / toimistotuoli . Erona näkyy että tämä on uudempi ja 0,9kg kevyempi? Itsellä tuo aikasempi ja ollut erittäin tyytyväinen niin pitää tästä toinen toisen pöydän Arozzi halpistuolin sijalle viellä.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
31
Tuosta aikasemmasta aiheesta näkee vähän kokemuksia. Itse ainakin tuosta vanhemmasta mallista olen tykännyt. Se puoli vuotta mennyt ja alkanut vähän nikistä mutta kivan hiljainen silti. Toisella pöydällä Arozzin Inizio mikä oli 140e mutta ihan hirveä tohon verrattuna.
On näköjään verkkiksessäkin saatavilla vähän erillaisia 120e ErgoWork Foot Rest -työtuoli, korkeaselkäinen, musta 119,99 että vaihtoehtoja löytyy. Tossa verkkiksen puuttuu kyllä alaselän tuki.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
205
Se aikaisemmin tarjouksessa ollut on jäänyt ainakin itseltäni täysin käyttämättä, enkä suosittelisi sen ostamista.
 
Liittynyt
11.07.2021
Viestejä
201
Muuten ok tuoli mutta jalka, missä pyörät kiinni alkoi ärsyttävän nopeasti nitisemään. Ajattelin testata vaihtamalla vanhasta toimistotuolista kiinteän jalka osan pyörineen tuon rimpulan tilalle, jos auttaisi asiaan.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
359
Se aikaisemmin tarjouksessa ollut on jäänyt ainakin itseltäni täysin käyttämättä, enkä suosittelisi sen ostamista.
Itseä kyllä kiinnostaisi nykyinen pelijakkara korvata tälläisellä, onko tää sama malli kuin sulla ja mistä syistä et suosittele?
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
121
Onko tuo niskatuki sellainen, että varsi taittuu painosta kun siihen nojaa ja niskatuki tipahtaa alas?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
205
Itseä kyllä kiinnostaisi nykyinen pelijakkara korvata tälläisellä, onko tää sama malli kuin sulla ja mistä syistä et suosittele?
Ei noussu tarpeeks korkealle (yli 190cm pitkä), istuinosa mitoitettu/muotoiltu jotenkin niin ettei ole mukava siinä istua, noista kolmesta lukittavasta kallistuskulmasta mikään ei ole oikein sopiva miellyttävään käyttöön, koko tuoli on melko rimpulan oloinen, toi selkäsäätö on täysin käyttökelvoton. Ei vaan ollut itselleni mukava istua tossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
359
Ei noussu tarpeeks korkealle (yli 190cm pitkä), istuinosa mitoitettu/muotoiltu jotenkin niin ettei ole mukava siinä istua, noista kolmesta lukittavasta kallistuskulmasta mikään ei ole oikein sopiva miellyttävään käyttöön, koko tuoli on melko rimpulan oloinen, toi selkäsäätö on täysin käyttökelvoton. Ei vaan ollut itselleni mukava istua tossa.
Okei, jos selkäsäätö on romu niin sitten ei kyllä tää lähde itselläkään ostoon.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Tää tuoli on jatkuvasti alessa. Nähtävästi sama tuote mutta eri tuotesivulla: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B09GNPLXMZ/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o08_s00?ie=UTF8&psc=1
Näkee paremmin hintahistoriaa. Tuoli rupes natisemaan älyttömästi jo ekan kuukauden jälkeen. Ristiseläntuki aika heikosti suunniteltu, itsellä valahtaa koko homma alas itsestään. Se on nyt nippareilla kiinni. Ticovan aspa ei vastannut yhteydenottoon mitään. 161 senttisenä penkki on nippa nappa polvitaipeessa, eli pidemmille käyttäjille ei voi suositella. Niskatuki on säädettävä, mutta sekin on kehnosti toteutettu, on sellanen heiluva ja hutera kokonaisuudessaan. Onhan se paska tuoli, mut en tiedä saako tohon rahaan parempaa.

Normaali hinta kannattaa unohtaa ja pitää tuolia tuon arvoisena mitä sitä juurikin nyt myydään, 110-150 euron paikkeilla (joskus näyttänyt ovh. jotakin 300e~) Voucher alet ei vissiin näy Keepan price trackerissa, mutta tähän hintaan on aikalailla pitkään saanut.


1705086394939.png1705086458238.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
275
Oma kesällä ostettu on 2/5, pyörät om aivan kuraa, eivät rullaa Ikean muovisuojan päällä kunnolla millään. Moni onkin ostanut vaihtopyörät ainakin Amazonin vihjauksesta päätellen. Ristiselkä kiinteä korkeus ja löysimmälläkin tuntuu liian kovalta.
Pääntuki korkeimmallakin vähän liian matalalla (187 cm itse). Jättäisin itse kokemuksella kauppaan nykyiselläkin hinnalla, itse maksoin 160 €. Nyt yritän hankkiutua eroon ja säästän Herman Milleriin.
 
Liittynyt
20.11.2020
Viestejä
31
Hintahan tässä se joo. Kilpailija on Ikean Markus 200e hinnalla ja aika samaa laatua mitä löytyny tekstiä. Ja siitä seuraavat sitten 500e+ jos haluaa kunnon tuoleja.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Ihan hyvä tuoli, jos olet 160cm pitkä (lyhyt) ja kevyt. Pidemmälle (ja lihavalle) todella huono, säädöt huonot, istuinosa liian lyhyt, matala, pehmusteet epämukavat ja niskatuki pyörii kuin tivolin karuselli. :tdown:

Tytär ollut tyytyväinen tuoliin, kun osuu kriteereihin.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
541
Ite kyllä tykänny mutta mun tuolit onki ollu kierrätyskeskusten rotiskoja.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
739
Ei noussu tarpeeks korkealle (yli 190cm pitkä), istuinosa mitoitettu/muotoiltu jotenkin niin ettei ole mukava siinä istua, noista kolmesta lukittavasta kallistuskulmasta mikään ei ole oikein sopiva miellyttävään käyttöön, koko tuoli on melko rimpulan oloinen, toi selkäsäätö on täysin käyttökelvoton. Ei vaan ollut itselleni mukava istua tossa.
Miten kallistuskulman voi lukita?
Oma tuoli alkoi heti natista pahasti, ja selkänojan tuki (se hämähäkinverkko) on todella epämiellyttävä aina. Kuten tuoleissa se tuntuu aina olevan. Istuinosa on myös tosiaan lyhyt, tämä tekee tuolista epämukavan. Muuten ihan toimiva ja monipuolinen.

Ahaa, sen voi näemmä lukita eri asentoon todella helposti. Tämä avaa uusia ulottuvuuksia tuolin käyttöön, kiitoksia. Tosin olen pitänyt jo pitkään selkänojan lukittuna kiinni.
 
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
1 140
En suositele tuota. Tuo paloista ruuvattava jalka on pahin koska alkaa natista vaikka kuinka kiristäisi. Muuten ok hintaan.

Työtuolit on kyllä erikoisia, luulis että markkinoilla olisi kysyntää 300-500€ tuolille jolla saisi jo laadukkaan tuolin. Mutta vaihtoehdot tuntuu olevan tämmöiset tuolit ja herman millerit toisessa päässä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
61
Työtuolit on kyllä erikoisia, luulis että markkinoilla olisi kysyntää 300-500€ tuolille jolla saisi jo laadukkaan tuolin.
En oo nykyhinnoista ihan perillä, mutta Martela Outletista olen ostanut 3 kpl uudelleen verhoiltua Axia-työtuolia jotka muistaakseni meni kaikki tuohon hintahaarukkaan. Laadukkuus tietysti on sitten makuasia, yhteen olen joutunut käsinojat uusimaan ja tais maksaa 110€ uutena varaosana.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
247
Nitisee ja natisee niin helvetisti mutta hintaansa nähden on ihan jeppis tuote ainakin omasta mielestä, hyvin pelittänyt reilu puoli vuotta
 

mac

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
71
Itse sain muutaman kuukauden käytön jälkeen alkaneet kitinät ja nitinät katoamaan huolellisella pulttien ja muiden metalliosien rasvauksella, jonka jälkeen kunnon pulttien kiristys.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 257
Viestejä
4 230 781
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
excalibur1

Hinta.fi

Ylös Bottom