Myyty ThrustMaster T.16000M FCS HOTAS, VANTAA

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Myytävä tuote:
ThrustMaster T.16000M FCS HOTAS

Hintapyynti:
120€ noutona Noutajalle 110 eurolla, niin ei tarvitse palautella postin kautta.
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
SystemaStore, 28.04.2017(tilattu 13.04.)
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kuitti löytyy SystemaStoreen.
"Thrustmasterin peliohjaimilla on 12kk jälleenmyyjälle + jälkimmäiset 12kk suoraan valmistajalle."


Muuta huomioitavaa:
Tilasin, hetken kokeilin lennellä, mutta ei joystickit taida olla minua varten. Myydään pois samaan hintaan, eikä tarvitse odotella, että systema tilaa maahantuojalta. Myynnissä myös muualla.

Thrustmaster T.16000M FCS Hotas Ohjaussauva Mac,PC Musta, Oranssi
Thrustmaster T.16000M FCS HOTAS -peliohjainsetti, PC 141,90 €
ThrustMaster T.16000M FCS HOTAS, lentotikku + kaasukahva, PC - 149,00€

Sijainti:
Vantaa, Varisto
Toimitustapa:
Mielellään nouto, noutaja etusijalle.
Maksutapa:
Käteinen/OP/S-Pankki

Kuva:

 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 979
Kiinnostaisi muutta lähinnä vain tuo tikku kun kaasukahva on minunkäteen todennäköisesti liian pieni (katsonut tubevideoita tuosta) niin että möisitkö pelkät tikun (sitä kaasukahvaahan voi käyttää hiirenkin kansssa).

Niin jos joku haluaa ostaa pelkän kaasukahvan niin tikku kelpaa minulle.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 168
Anteeksi off Topic mutta itsellä isot kädet ja kyseinen kaasu, hyvin pelittää vaikka aluksi olin varma että on liian pieni tuo kaasu.

Hintaan lähden loistava kaasu :)
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Yritetään myydä molemmat kerralla pois.
 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 979
110€ kummatkin yhteensä sis. pk

(juu tarjous ei ole hyvä mutta varaudun siihen että joutuisin todennäköisesti kumminkin myymään sen kaasun eteenpäin enkä halua jouta maksaman kaasun myynnin jälkeen tikusta enempää kuin se suoraan kaupastaostaen maksaisi).

Sorry ot, mutta kaasu ei todellakaan ole pieni, tai jos on niin käsiä voi varmaan käyttää myös lumilapioina. :D
No ei se käsi lumilapion kokoinen ole mutta kämmen ja sormet on pitkät,
on kaikkien vastaavien ohjainlaitteiden kanssa vastaavia ongelmia esim. juuri Jimmsin tarjouksesat osatamanin Xbox 360 padi on liian pieni en pysty pitämään siitä kunnon otetta koska jos otan kunnon otteen sormet menee ohi näppäimistä ja tateista, tuossa kaasussa epäilyttää erityisesti rannekulma ja se että ei ole tasoa jolla edes kämmenen yläläreuna voisi levätä joten voi olla tilanne että kättä/rannetta/käsivarta joutuisi kannattelemaan jatkuvasti ilmassa kun se ei voisi levätä kaasulla eli se olisi pisempään pelatessa raskas tapa.

Tässä olisi jonkinlainen käsitys kämmenen ja sormien mitasta minä pystyn vasemman käden peukalolla käyttämään Xbox 360 padin oikeanpuolesta tattia ihan suht hyvin ilman erityistä kurottelua silloin kun vasemmalla kädellä on hyvä ote padista sensijaan jos sijoitan oikean käden niin että oikean käden peukalo osuu sopivasti oikean puoleiselle tatille ei oikella kädellä ole luotettavaa/tukevaa otetta padista.

Jos muistatte kaikkein ensimmäisimmän Xboxin ensimmäisen padin sitä haukuttiin suureksi ja Microsoft julkaisi kiireelllä peinemmän version padista no se ensimmäinen Xbox padi oli minulle juuri riittävän kokoinen (vähän suurempi ei olisi haitannut mutta peinempi haittaa).
 
Viimeksi muokattu:

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
110€ kummatkin yhteensä sis. pk
Kiitos mielenkiinnosta. Ajatuksena oli, että joku noutaisi, niin välttyisi postittelun vaiva. Nopeita noutajia ei näkynyt, joten päädyin palauttamaan tuotteen Systemalle, kun palautus ei maksanut mitään ja hyvittävät vielä alkuperäiset postikulutkin. Näin saatiin minimoitua tappiot =)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 657
Viestejä
4 187 640
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom