This Land Is My Land

Liittynyt
24.08.2018
Viestejä
186
This Land Is My Land on Steam

Eli tuohon tuli sorruttua, early access vielä. Intiaanipäällikkönä pääsee yrittään estää valkonaamojen levittäytymistä intiaanien maille. Kovin oli itsellä ristiriitaiset tunteet tota earlynä ostaa, mutta videoita riittävästi tsekattua tuli sorruttua... Ja perhanan koukuttavahan tää itelle on. Syksyllä toi on vissiin tullut ostettaviin, itselle tuli jostain ihan sattumalta vastaan, laitetaas ny tänne, jos joku sattuis kiinnostumaan. :)
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Kiitos vinkistä :tup:
Piti laittaa steamin toivelistalle mutta onko tässä minkälaista tarinaa vaiko pitää suojella kylää vain niin pitkään kunnes kuolet?
 
Liittynyt
24.08.2018
Viestejä
186
Kai se olis hyvä saada ne valkonaamat hengiltä, ja pysyä tosiaan itse hengissä. Leirejä voi laitella pitkin karttaa, jos saa puolelleen lisää sotureita, neuvottelemalla muiden päälliköiden kanssa, joskus niitä liittyy muutamia oma aloitteisestikin sun joukkoihin. Alussa on itse suuren päällikön lisäksi 3 soturia, siitä sit lähdetään etenemään. Jouset, nuolet, lääkkeet yms pitää kaikki tehdä itse, tai teettää noilla sotureilla, eli keräät tarvittavat osaset niihin, sit voi valmistaa esim. erilaisia jousia. Karhuja, susia yms muita elukoita tulee myös vastaan, jotka kyllä kans ainakin alkuun ottaa hengen aika herkästi. Niin joo, oikeastaan ainoita "bugittamisia" ollut heposen jääminen jumittaan johonkin, mutta aina sen on siitä irti saanut, eli kertaakaan ei oo tarvinnut resetoida minkään takia, eli yllättän pelattavassa kuosissa tuo jo on...
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 028
Katsoin aiemmin videon ja meni toivelistalle. Täytyisi vain saada entiset pelit pois alta, hyvinkin voi valmistua siihen.
 
Liittynyt
24.08.2018
Viestejä
186
No niin, 138 tuntia tullut tota nyt tahkottua (eipä nyt tuu äkkiä mieleen, mihin oisin moista aikaa uhrannut...), ja hyvältä maistuu edelleen. Helpoimmalla tasolla "läpi" eli 100% maasta haltuun, olihan se sit aloitettava keskimmäisellä vaikeustasolla uus peli, on sxxtanasti vaikeempaa, itsellä maasta hallussa 10% vs valkonaamojen 90%, ei oo helppoa intiaaninkaan elämä. Bugeja löytyi ihan kartan laidalta jotain pientä, eli siellä ei oo ihan valmista vielä, ei siellä kyllä ois ollu mitään tekemistäkään. Harvinaisen valmis tää mun mielestä on earlyksi.


Suurimpana erona pelillisesti helpoin vs keskitaso... Helpommassa pystyy enempi hiippailemaan ja yllättämään porukkaa, vaikeemmassa sit kaikki kylmäksi tyyli tuntuu toimivan paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 439
Viestejä
4 199 523
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom