Myydään Thinkpad P15 i7/32/1Tb/RTX3000/4G/FHD IPS HDR10 Jyväskylä

Liittynyt
17.12.2019
Viestejä
3
Tuote: Thinkpad P15
Hinta: 890€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 1/2024 Huoltokukko
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/kyllä

- FHD IPS HDR10
- nVidia RTX 3000 6 Gb
- 32 Gb RAM
- 1 Tb m.2 NVMe SSD
- i7-10875H 8c/16t

Pirun tykki kone. Itse olen pyörittänyt single boottina Linux Minttiä ja Fedoraa, mutta emolevyltä löytyy Windows lisenssi jos sen haluaa asentaa.

Onnistuu koodin kääntäminen, mallintaminen, raskaammat laskennat ja toki myös pelaaminen. Tämän kanssa ei tarvitse stressata että jää joskus uudemmista jälkeen, kun modulaarisuutensa ansiosta pelkän GPU:nkin voi vaihtaa erikseen jos tekee mieli.

Koneessa lisäksi 4G SIM paikka, eli ei tarvitse free wifiin yhdistää kun yhteydet onnistuu omasta takaa. Tiedonsiirtoa nopeuttaa 2x Thunderbolt 3 USB-C ja 1x 3.2 Gen 1 USB-C väylää sekä loput saman generaation USB-A väylät. Niin ja sormenjälkilukijakin löytyy niin ei tarvii sitä salasanaa joka kerta näpytellä.

Hyvässä kunnossa ulkoisesti ja sisäisesti. CPU ja GPU lämpötahnat juuri uusittu. Näytössä ei naarmuja ja akun varauksen olen pitänyt työpöytäkäytössä 50%, eli sekin on hyvässä kunnossa. Takuuta 1,5v jäljellä.

Mukaan itse kone ja laturi. Mielellään nouto, mutta postitus myös onnistuu. Myynnissä myös Torissa ja sitä kautta voi tehdä halutessaan ToriDiili™:n.

Paikkakunta: Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Käteinen/mobiili
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
249 785
Viestejä
4 351 513
Jäsenet
72 495
Uusin jäsen
LPH

Hinta.fi

Ylös Bottom