Myyty Thermalright Le GRAND MACHO RT | Oulu

Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
275
Myytävä tuote: Thermalright Le GRAND MACHO RT
Hinta: 40€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Täältä aikaa sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:


Tämä on varmaan yksi suurimmista markkinoilta löytyneistä tornicoolereista. Nykyiset machot ovat pienempiä. Tämä malli ei ole enää ollut markkinoillakaan, joten ostajan kannattaa sopivuus tarkistaa etukäteen koteloon että emolle. Itse en lähtisi normaalia ATX-emolevyä pienempiin kokeilemaan. Muutenkin kannattaa varautua viettämään tovi tämän asentamisessa. Coolerin teho on kyllä omaa luokkaansa ja kamppailee kärkisijoista noctuoiden kanssa edelleenkin.


Edellinen omistaja oli modannut tätä hieman sanojensa mukaan: "Backplateen laitettavasta muoviosasta on sivua vuoltu ihan vähän ohuemmaksi alalaidasta, kun pintaliitos osa oli aika lähellä. Muuten kuin uusi. "
Huomasin tästä itsellekin olleen hyötyä. Tämä ei vaikuta mitenkään haitallisesti kiinnitykseen.
Itse olen taas muotoillut ohuesta mellapellista pari shimmiä, joilla saadaan lisää painetta siilen ja prosessorin kontaktiin, koska ainakin Asus C6H X370-emolla cooleri jäi muuten aika löysälle. Yksi mella riitti.
Tähän on myös AM4 kiinnikkeet, jotka käsittääkseni eivät alunperin ole kuuluneet tuotteeseen (kun ei tuotesivuillakaan mainita) mukaan vaan edellinen omistaja on ne saanut valmistajalta.

Suosittelen noutoa ensisijaisesti, kun tämän muoto tekee sen haasteellliseksi pakata, eikä välttämättä mene m-koon pakettina automaattiin. Cooleri tällä hetkellä noutajalle upeassa muovirasiassa. Meisseli ei mahtunut sisälle ;)

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Oulu
Toimitustapa: Nouto, posti +8€
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuvia:


DSC_0983r.jpg
DSC_0984r.jpgDSC_0986r.jpg

edit: Kuvista uupuu tuulettimen kiinnitysraudat mutta ovat nekin tallessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
275
yv laitettu

edit: VARATTU Einatanille 12.3 perjantain ajaksi
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 310
Viestejä
4 279 463
Jäsenet
71 650
Uusin jäsen
Alni

Hinta.fi

Ylös Bottom