Mun mielestä erinomainen, en ole lämpökameraa ennen omistanut. Tuli hyvin pakattuna, mukana pussukka ja USB jatkokaapeli jos tarvitsee tai halua osoitella ahtaaseen paikkaan mihin puhelinta ei helposti saa.Onko hyhä?
Sivuillakin mainitaan että liitin on pidennetty ja menee tukevasti omaan puhelimeen kiinni vaikka on 3. osapuolen paksumpi suojus puhelimessa.
Softa asentui hyvin (Android), ehdotti pari pävititystä ja ne meni heti läpi. Muuten kun on käyttänyt niin softa avautuu nopeasti ja tunnistaa kameran kanssa heti.
Asetuksia on todella paljon kuten noista videoistakin näkee, reagoi todella nopeasti kun kameraa liikuttaa, toimii lähellä kuvatessa ja kauempaa kun katsoo huonetta.
Tarkasti mittaa ja hauska katsoa kun jääkaappiin laitoin kuumemman astian. Lisäksi tässä pöydällä kun on näyttö ja muuta elektroniikkaa ja hain kylmää vettä pullossa niin selkeästi näyttää erot väreissä, vaikkei edes lämpötiloja katsoisi.
En mä tiedä mitä enempää voi 90 euron laitteelta toivoa, itse tykkään että on juuri tällainen pieni ilman omaa näyttöä tai akkua, ei tarvitse murehtia virrasta.
Kätevä kun voin käyttää puhelimen isoa ruutua, voin ottaa kuvia/videoita, tässähän saa jopa laitettua puhelimen oman kameran tallentamaan jos esim. on jotain sulanapitokaapelia asentamassa ja mittailee putken lämpöä, voi tehdä itselle selostuksen niin ei unohdu.
Hyvin näyttää myös seinän lämpötilat ja kylmät kohdat. Tarvii käydä katsomassa teknisessä tilassa ja suurin tarve mökillä kun on tiivistyksiä ym edessä.
Vahva suositus edelleen