• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Thermacell täyttöpakkaus Mega Pack R-10, Kärkkäinen verkkokauppa

Äsken tilasin paketin noita Thermacellejä. Ei ollut tarjolla kohtaa koodin syöttämiseen, mutta hinta oli alennettu.

Edit: olihan siellä, ei kuitenkaan koskenut mua kun tilasin noudolla oman kylän kaupasta :)

Näyttää koskevan koko thermacell valikoimaa

1756815693221.png

Noissakin taitaa olla parasta ennen, joten myydään välillä hyvällä alennuksella. Hienosti tuntuu toimivan muutaman vuoden vanhat tyynyt.

Niinpäs onkin. Suositus: jättäkää nuo kapulat kauppaan ja ostakaa Mini Haloja mieluummin. Ainakin meillä kapulamalli kestää hyvällä tuurilla kaksi kesää, Halo porskuttaa pitkään.
Uudempia malleja, kuten tuossa kuvassa, vai niitä vanhoja?

Mulla on ollut 2kpl niitä vanhoja pyöreämpireunaisia malleja käytössä mm. metsällä ja hyvin ovat kestäneet repun pohjalla, sateessa, putoamisia, jne.

Edit: ja viime vuonna sai noita "kapuloita" vitosella esim. paikallisesta Cittarista kun hyttyskausi alkoi olemaan loppu. On nyt semmonen uudempikin odottamassa tarvetta tai vanhan hajoamista.

Ootko tutkinut mikä niistä hajoaa?
Kaasun syöttö yleensä, yhdestä hajosi sytytys. @Docweird: Molempia, nämä uudemmat hajoaa nopeammin. Jotkut vanhat kesti vuosikausia, nyt on ainakin kolme hajonnut vuoden-kahden sisään. Muutaman olen purkanut ja saanut hetkellisesti toimimaankin. Mutta noin yleensä se kapulamalli on suunniteltukin päin per....ttä, varmasti tarkoituskin että eivät ole ikuisia. Lieriömallisessa on selvästi luotettavampi rakenne, ainakin mun kokemuksen mukaan.

Kapulamalli on tietty kätevämpi jos mukana kuljettelee, mutta sitähän ei toisaalta saa tehdä :lol:

Kiitos, meni muutama paketti tilaukseen ilmaisilla posteilla. Ei ole tarvetta kuin noille lätkille, koska löytyy backpacker. Pelkkien lätkien saatavuus on vähän heikkoa ja vaatii kikkailua, tästä kerrankin suht ok hinnalla lätkät.

Kiitos, meni muutama paketti tilaukseen ilmaisilla posteilla. Ei ole tarvetta kuin noille lätkille, koska löytyy backpacker. Pelkkien lätkien saatavuus on vähän heikkoa ja vaatii kikkailua, tästä kerrankin suht ok hinnalla lätkät.
Ruotsin puolella myydään vähän joka kaupassa pelkkiä lätkiä. Muistaakseni viimeksi kun ostettiin niin about 8€ 30kpl. Eli jos sinne tulee reissua niin hamstraamaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 863
Jäsenet
79 080
Uusin jäsen
ibanezer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom