- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 3 493
Witcher 4:sta ensimmäinen traileri game Award-showssa, julkaisuajankohtaa tai alustoja tai muita yksityiskohtia ei vielä ole tiedotettu. Ciri on pelin päähahmo, ei tietysti tule yllätyksenä suurimmalle osalle Witcher- pelien ystäville. Julkaisusta voi vain vähän toistaiseksi veikkailla, en itse odottelisi 2025 vuoden julkaisua, CD Project tuskin haluaa toistaa Cyperpunkin kanssa tulleita ongelmia eli veikkaisin ja toivoisin että peli on julkaisussa viimeistelty tuotos. Mutta laitellaan otsikkoon tarkennuksia kun niitä tulee.
"Pienin päivitys tapahtui 26/11/24, kun virallinen CD Projekt X -tili julkaisi yhden kuvan, jossa todettiin, että Project Polaris on virallisesti siirtynyt tuotantovaiheeseen. Kicinski ilmoittaa julkaisupäiväksi aikaisintaan 2025. Adam Kicinski mainitsi sijoittajien Q&A-puhelun aikana vuonna 2022, että The Witcher -sarjan seuraava osa olisi vähintään kolmen vuoden päässä. REDenginestä Unrealiin siirryttäessä tiimi tarvitsee todennäköisesti enemmän aikaa pelin hiomiseen ja kehittämiseen."
www.pcgamesn.com
"Pienin päivitys tapahtui 26/11/24, kun virallinen CD Projekt X -tili julkaisi yhden kuvan, jossa todettiin, että Project Polaris on virallisesti siirtynyt tuotantovaiheeseen. Kicinski ilmoittaa julkaisupäiväksi aikaisintaan 2025. Adam Kicinski mainitsi sijoittajien Q&A-puhelun aikana vuonna 2022, että The Witcher -sarjan seuraava osa olisi vähintään kolmen vuoden päässä. REDenginestä Unrealiin siirryttäessä tiimi tarvitsee todennäköisesti enemmän aikaa pelin hiomiseen ja kehittämiseen."
The Witcher 4 release date estimate, trailer, gameplay, and latest news
The Witcher 4 is currently being developed by CD Projekt Red alongside Canis Majora and Sirius, two spin-off games set in the same universe.


Noh, ehkä kaipaisin pieniä parannuksia realismin kannalta, immersiota parantaisi, mikäli ympäristö olisi sillä tavalla interaktiivisempi, että jos esim ryöstelet jotain, niin jengi joko käy päälle tai lähtee karkuun tai jotenkin reagoisi siihen. Ja economy on näissä aina haastavaa, sen balansointi on tärkeää, mutta nykyinen systeemi, että pelaaja raahaa 47 miekkaa, 29 pamppua ja 18 kengät sepälle ja saa siitä roposia, myös syö immersiota. Jotenkin tuota varmaan voisi tehdä luonnollisemmaksi, balanssi samalla säilyttäen. Peliä parantaisi myös, jos liikkumiseen ja combattiin saisi hieman lisää jouhevuutta.