• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit The Witcher 3: Wild Hunt

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
590
Tähän on lisätty Ray Tracing 2022, joten se voisi olla jollekin syy ostaa ja pelata uudestaan, jos vaikka aiemmin on pelannut vanhalla konsolilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
306
Ja vaikka peruspeli on vaan 3e, niin sanoisin, että jos vaan edes vähä kiinnostaa, nii kannattaa ostaa suoraan goty 12 vai 13 eurolla. 2 dlc:tä mitä toho julkastu on aivat tajuttoman hyviä ja toinen on pituudeltaan monen perus pelin mittanen. Todella kannattavia ja ns oikeita lisäosia, ei vaan peruspelistä leikattuja palasia.
 
Liittynyt
18.10.2018
Viestejä
23
Toisaalta jos haluaa kokeilla ensin 3 eurolla onko peli omaan makuun, niin nuo lisärit saa jälkikäteen ostettua alennuksista kympillä (Expansion pass) jolloin GOTY-versioon nähden hintaeroa ei jää kovin paljoa.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
498
Pitäisiköhän kokeilla.. Menee varmaan vuosi tai pari ennen kuin ehdin pelaamaan, mutta puoliso vasta pelasi tämän PS4:llä ja kehui kovasti. Ehkä hän suostuisi kokeilemaan RDR2:ta jos mä testaisin tätä hänen suosituksestaan
 
Liittynyt
29.04.2024
Viestejä
6
Pitäisiköhän kokeilla.. Menee varmaan vuosi tai pari ennen kuin ehdin pelaamaan, mutta puoliso vasta pelasi tämän PS4:llä ja kehui kovasti. Ehkä hän suostuisi kokeilemaan RDR2:ta jos mä testaisin tätä hänen suosituksestaan
Ei voi puhua RDR2sen kanssa edes samassa lauseessa. “We’re Thieves In A World That Don’t Want Us No More.” - Arthur Morgan
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
472
Juuri näin. Tosissaan tehty länkkärimaailma kiehtoo itseä enemmän kuin hyppiä sukkahousuissa ja leikkiä haltijaa. Mutta me ollaan kaikki erilaisia
Jos ihan puhtaasti peleinä verrataan toisiinsa niin kyllä nuo kaksi peliä menee ihan sinne kärkikahinoihin kaikkien aikojen parhaista peleistä. Omalla kohdalla nautin molemmista vaikka RDR2 menikin läpi vasta toisella pelikertaa kun tuntui aluksi niin pitkäveteiseltä.

Ja kuten ketjussa aiemminkin mainittuna niin Witcherin DLC:t on ehkä kaikkien aikojen parhaat DLC:t mitä itse olen pelannut. Niitä voi siis suositella erittäin lämmöllä jos peruspeli kiinnostaa.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 302
Ja kuten ketjussa aiemminkin mainittuna niin Witcherin DLC:t on ehkä kaikkien aikojen parhaat DLC:t mitä itse olen pelannut. Niitä voi siis suositella erittäin lämmöllä jos peruspeli kiinnostaa.
De La Croix, DLC. Edelleen naurattaa. Jos Witcher 3 on pelaamatta niin nyt ostoksille, verhot kiinni ja palataan asiaan elokuussa.
 

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
759
Onko tästä jotain hyvää videota tubessa?
Vähän kiinnostaisi, mut en ole tykännyt pelata haltia yms. pelejä.
 
Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
147
Onko tästä jotain hyvää videota tubessa?
Vähän kiinnostaisi, mut en ole tykännyt pelata haltia yms. pelejä.
Kirjoitat sen witcher 3 sinne youtubeen niin siinähän sitä mistä katsoa. Juokset paikasta toiseen ja lyöt mörköjä miekalla. Keräilet tehtäviä joissa teet tätä lisää. Hyviä tarinan pätkiä siinä. Hieman grindaamista. Aika perussettiä siis. Mutta hyvin tehtynä. Aika pitkä kyllä jos yrittää liikaa kaikenlaista tehdä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 716
Viestejä
4 295 407
Jäsenet
71 696
Uusin jäsen
Jopop

Hinta.fi

Ylös Bottom