• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit The Talos Principle (Steam), 3,99 €

Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
38
Jos kärsii motion sickness-ongelmista, niin kannattaa ehkä jättää väliin tämä peli. Itse jouduin jättämään tämän sen vuoksi kesken, vaikka ongelmani ei ole pahinta laatua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 732
Halvin hintahan tuo on, muttei mielestäni mitenkään tarjous koska ollut kesällä ja viimeksi lokakuussa saman hintainen Steamissa.
(Ja turkin Steamissahan tää on 38 senttiä... :D )
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
313
Jos kärsii motion sickness-ongelmista, niin kannattaa ehkä jättää väliin tämä peli. Itse jouduin jättämään tämän sen vuoksi kesken, vaikka ongelmani ei ole pahinta laatua.
Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut kyseistä ongelmaa, muta tätä peliä pelatessa tuli niin huono olo että jouduin myös jättämään pelin kesken.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Tää peli on parempi kuin Portal. Paras pelaamani puzzlepeli ikinä, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.

Jos kärsii motion sickness-ongelmista, niin kannattaa ehkä jättää väliin tämä peli. Itse jouduin jättämään tämän sen vuoksi kesken, vaikka ongelmani ei ole pahinta laatua.
Joo tyttöystävä yrittänyt tätä pelata mutta ei vaan pysty pelata pitkiä aikoja. Pelistä löytyy kyllä vaikka mitä säätöjä millä tuota oireilua voi vähentää. Ihan ekana headbob nollaan, FOV sopivaksi, liikkumisnopeus hitaammalle.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
71
Täältä myös suositukset pelille varsinkin tähän hintaan.

Itsellä motion sicknessiin auttoi muistaakseni perspektiivin vaihto 3. persoonaan ja juoksemisen vähentäminen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 866
Viestejä
4 206 921
Jäsenet
70 992
Uusin jäsen
slavacuckraine

Hinta.fi

Ylös Bottom