The last of Us (HBO)

Oletko pelannut Last of Us pelejä?

  • Olen

    Ääniä: 195 45,1%
  • En ole

    Ääniä: 237 54,9%

  • Ääniä yhteensä
    432
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
652
Mulla on kaveri, joka ei ole omistanut televisiota 15 vuoteen ja nyt on muuttanut yhteen naisen kanssa. Hänelle on aina kiva suositella sarjoja (suht hyvin katsonut kyllä parhaat jonkun luona tms.), mutta eilen tuli puheeksi The Last Of Us.

Jos joku katsoo muutaman sarjaa vuoteen (ja yleensä aina eurooppalaisia), niin en oikein hyvällä omallatunnolla voinut kehua TLOU:ta. Jäi lopulta jotenkin pettymykseksi itsellekin.

Varmaan kaikkien aikojen parhaiten markkinoitu sarja. Kaikki katumainokset ja pöhinä etukäteen. Lisäksi Reddit on mieletön markkinointikoneisto nykyään ja ihmiset on niin laumasieluisia (ei hyödytä up/downvotet, jolla korostetaan vaan threadin yleistä mielipidettä), että sitä kautta saaneet ihmiset fanaattisesti fanittamaan sarjaa. En tiedä mitä kenelle on maksettu mitäkin, mutta varmasti suhteessa normaalituloihin paljon. Vähän jopa kusetettu olo varsinkin kun olin itsekin hehkuttamassa tätä täysin varauksitta ainakin ennen alkua.

Silti varmasti katson kaikki tulevatkin jatkot. Pelasin vähän aikaa sitten remaken ja peli on tunnelmallisesti vaan ihan täysin omassa kategoriassaan verrattuna sarjaan.
 
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
871
Mulla on kaveri, joka ei ole omistanut televisiota 15 vuoteen ja nyt on muuttanut yhteen naisen kanssa. Hänelle on aina kiva suositella sarjoja (suht hyvin katsonut kyllä parhaat jonkun luona tms.), mutta eilen tuli puheeksi The Last Of Us.

Jos joku katsoo muutaman sarjaa vuoteen (ja yleensä aina eurooppalaisia), niin en oikein hyvällä omallatunnolla voinut kehua TLOU:ta. Jäi lopulta jotenkin pettymykseksi itsellekin.

Varmaan kaikkien aikojen parhaiten markkinoitu sarja. Kaikki katumainokset ja pöhinä etukäteen. Lisäksi Reddit on mieletön markkinointikoneisto nykyään ja ihmiset on niin laumasieluisia (ei hyödytä up/downvotet, jolla korostetaan vaan threadin yleistä mielipidettä), että sitä kautta saaneet ihmiset fanaattisesti fanittamaan sarjaa. En tiedä mitä kenelle on maksettu mitäkin, mutta varmasti suhteessa normaalituloihin paljon. Vähän jopa kusetettu olo varsinkin kun olin itsekin hehkuttamassa tätä täysin varauksitta ainakin ennen alkua.

Silti varmasti katson kaikki tulevatkin jatkot. Pelasin vähän aikaa sitten remaken ja peli on tunnelmallisesti vaan ihan täysin omassa kategoriassaan verrattuna sarjaan.
Ei tässä oikein ollut kritiikkiä itse sarjasta, tuntuu lähinnä harmittavan kun muut tykkäävät?
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 672
Ei tässä oikein ollut kritiikkiä itse sarjasta, tuntuu lähinnä harmittavan kun muut tykkäävät?
Luulisi tosiaan että voisi kertoa oliko huonoa juoni, näyttelijät, ohjaus jne ja jos oli huonoa niin millä tavalla.
Itseäni esim. vaivasi liika videopelimäisyys tarinankerronnassa, eli se että ensin oli dialogipätkä ja sitten ammuskelua että pelaaja saa toimintaa. Kokonaisuutena pidin kyllä mutta en siihen hehkutukseen täysin yhdy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
Joo, @Theory voisi kokeilla uudestaan ja kertoa edes vähän, mikä siinä sarjassa tökki. Nyt meni kyllä spoilerit pahasti hukkaan...
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
652
Ei tässä oikein ollut kritiikkiä itse sarjasta, tuntuu lähinnä harmittavan kun muut tykkäävät?
Pakko sanoa, että kyllä mäkin tykkään. 8/10. Odotin vaan tältä sarjalta enemmän, koska varsinkin ensimmäinen peli on mestariteos. Paljon kuitenkin kadotettu taiasta.

Spoilertagit oli just sitä varten, ettei kenenkään tarvitse ottaa henkilökohtaisesti.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Sarja voitti MTV Awardseissa kolme palkintoa. Paras sarja, Pascal ja Ramsey paras duo ja Pascal paras sankari. MTV on varmaan aika merkityksetön nykyään mutta miljoonat äänestivät.

 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Kakkoskauden pitäisi tulla 2025. Käsikirjoittajien lakko viivästyttää:

"It’s “too early to tell” how the scheduling plans for specific shows will being impacted by the writers work stoppage, Orsi said. “We were looking at The Last Of Us for some time in 2025."

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 491
Tulipa katsottua viimein tämä läpi: tarina ja kerronta ihan jees, ei loistava, muttei huonokaan. Sarjan paras anti on ehdottomasti Pedro Pascal: ihan pirun hyvä näyttelijä!
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Tämä muuten julkaistiin maanantaina levyllä. Normaali 4K julkaisu sisältää myös perus Blu-Rayt mutta steelbook ei.
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
355
Sarja on voittanut jo joitain Emmyjä:


Nick Offerman ja Storm Reid voittivat. 15. päivä on päägaala missä jaetaan muut palkinnot.

Kakkoskauden kuvaukset pitäisi alkaa ensi kuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 626
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom