Sadness
Tukijäsen
Eipä oikeastaan tai ainakaan minun tietooni ei ole tullut.Mun on pitänyt kysyä sinulta Sadness, kun teikäläinen pelaa vakituisesti Xbox kontrollerilla... Näin vanhan koulukunnan (todella vanhan ) PC pelaajana olen pelannut aina kaikki rpg pelit näppiksellä. Mutta joskus pari kolme vuotta sitten kokeilin kontrolleria Skyrimissä ja sehän toimi hämmästyttävän mukavasti. Eli tässä ainoana olen sitä siitä lähtien ihan mieluustikin käyttänyt.
Se kysymys. Saako pikanäppäimiä (favorites) ym. PC näppäimiä Xbox 360 kontrollin kanssa käyttöön muuten kuin lisäämällä jonkun ohjain modin? Kun ei viittis ihan joka asiaa viritellä kuitenkaan...
Tämä modi on helpoin tuohon hommaan, lisää favories hommia kahdeksaan, lähes tulkoon samanverran kun PC:llä kun vanillana on käsittämättömät kaksi!
(Ei aseneta mitää epsiä tai ems:äää)
Sitten pikanappula kombot kartalle, kykypuulle ja taikavalikkoon, suosittelen ja toimii myös SE versiossa. Siinä saattaa hetken kestää ennen kun tottuu mutta erinomainen itselleni, kun itselläni pitää olla nopeat yhteydet torchiin, twohanded ja joutskariin, unohtamatta toki healia
Maagina en aloittanut kun minusta on typerää ettet voi tallentaa periaattessa vaikka slotti 3 paikkaan jää ja tuli komboja vaan pitää sitten erikseen naputella ne käyttöön, samaisesta syystä en käytä onehanded ja block komboja.
Oikeastaan tämä lähti omalla kohdalleni hyvin, skyui 2.2, ohjainmodi jotka olivat tärkemmät itselleni melkein, toki pitää vähän rapsuja antaa tuosta skyuista kun bugailee välillä mutta ei auta valittaa kun kiittää että edes se toimii.