The Elder Scrolls V: Skyrim

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Mun on pitänyt kysyä sinulta Sadness, kun teikäläinen pelaa vakituisesti Xbox kontrollerilla... Näin vanhan koulukunnan (todella vanhan :) ) PC pelaajana olen pelannut aina kaikki rpg pelit näppiksellä. Mutta joskus pari kolme vuotta sitten kokeilin kontrolleria Skyrimissä ja sehän toimi hämmästyttävän mukavasti. Eli tässä ainoana olen sitä siitä lähtien ihan mieluustikin käyttänyt.

Se kysymys. Saako pikanäppäimiä (favorites) ym. PC näppäimiä Xbox 360 kontrollin kanssa käyttöön muuten kuin lisäämällä jonkun ohjain modin? Kun ei viittis ihan joka asiaa viritellä kuitenkaan...
Eipä oikeastaan tai ainakaan minun tietooni ei ole tullut.

Tämä modi on helpoin tuohon hommaan, lisää favories hommia kahdeksaan, lähes tulkoon samanverran kun PC:llä kun vanillana on käsittämättömät kaksi! :facepalm:
(Ei aseneta mitää epsiä tai ems:äää)

Sitten pikanappula kombot kartalle, kykypuulle ja taikavalikkoon, suosittelen ja toimii myös SE versiossa. Siinä saattaa hetken kestää ennen kun tottuu mutta erinomainen itselleni, kun itselläni pitää olla nopeat yhteydet torchiin, twohanded ja joutskariin, unohtamatta toki healia ;)
Maagina en aloittanut kun minusta on typerää ettet voi tallentaa periaattessa vaikka slotti 3 paikkaan jää ja tuli komboja vaan pitää sitten erikseen naputella ne käyttöön, samaisesta syystä en käytä onehanded ja block komboja.

Oikeastaan tämä lähti omalla kohdalleni hyvin, skyui 2.2, ohjainmodi jotka olivat tärkemmät itselleni melkein, toki pitää vähän rapsuja antaa tuosta skyuista kun bugailee välillä mutta ei auta valittaa kun kiittää että edes se toimii.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
50
Eipä oikeastaan tai ainakaan minun tietooni ei ole tullut.

Tämä modi on helpoin tuohon hommaan, lisää favories hommia kahdeksaan, lähes tulkoon samanverran kun PC:llä kun vanillana on käsittämättömät kaksi! :facepalm:
(Ei aseneta mitää epsiä tai ems:äää)
Pitää katsoa jos tuohon jossain vaiheessa koittaisi totutella, helpostihan sen pois saa jos ei istu itselle.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Tuolla tulossa päivitys.

The 1.2 Update for Skyrim Special Edition is now available on PC. Please give us feedback on our PC support forums.

Fixes
  • General stability and performance improvements
  • Fixed issue related to using alt-tab while playing the game (PC)
  • Fixed issue with water flow not rendering properly
  • Fixed crash related to changing from werewolf back to human form
  • Fixed crash related to reloading after changing Load Order of mods
  • General bug fixing and improvements with browsing Mods
Eli tämä tarkoittaa sitä että modit lakkaa toimimasta ja kahdeksas saatanan portti avautuu skyrmiin?
Miksi näissä roskissa voi olla vaihtoehtoa "päivitä peli kun sinulle sopii" kirosin witcher 3 kanssa samaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Modien kannalta päivitys tässä tapauksessa ehkä kannattaa. Nimittäin SE:ssa on ollut bugi, minkä takia modaajien tekemät esm-tiedostot (ja falseflägätyt esp:t) latautuvat väkisten ennen virallisia vaikka latausjärjestys määräisi tekemään oikein. Mikäli pätsi korjaa tuon, en todellakaan valittaisi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
50
Tuolla tulossa päivitys.


Eli tämä tarkoittaa sitä että modit lakkaa toimimasta ja kahdeksas saatanan portti avautuu skyrmiin?
Miksi näissä roskissa voi olla vaihtoehtoa "päivitä peli kun sinulle sopii" kirosin witcher 3 kanssa samaa.
Se oli tällä kertaa outo päivitys Betshedalta, ei rikkonut mitään (ainakaan vielä toistaiseksi) ja kulkeekin hiukan sujuvammin :)

Mutta juuri tuon varalta itselläni on se toinen installointi jota Steam ei pääse pakkopäivittämään. Toki se on modien ym. testaus pohjanakin, mutta pääasia on nimenomaan juuri tuo ettei se päivity ja riko kaikkea pakolla.

Eli Kirotun sanoin, en todellakaan valita jos se myös korjaa kaiken muunkin minkä lupaa...
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
No en osanut palomuurista estää steamiä päivittämästä.
Otin tuon kuitenkin jos alkaa ongelmat niin onhan noita muita pelejä mitä pelata, en enää jaksa vain temppuilla enään tämän pelin kanssa kun kuitenkin saanut omat tavoitteet jo suoritettua vanhalla.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 361
Tyhmä kysymyshän tämä on mutta miten ihmeessä mulla ei tuo Apachi Sky Hair full paketti toimi? Asennettu NMM:llä ja on aktivoitu. Samat hiukset edelleen on.

Joutui muuten asentamaan uuden version Achievement Enablerista tämän uuden pelipäivityksen myötä.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Tyhmä kysymyshän tämä on mutta miten ihmeessä mulla ei tuo Apachi Sky Hair full paketti toimi? Asennettu NMM:llä ja on aktivoitu. Samat hiukset edelleen on.

Joutui muuten asentamaan uuden version Achievement Enablerista tämän uuden pelipäivityksen myötä.
Oletko kokeilut siirtää modia ylös tai alas?
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 361
Oletko kokeilut siirtää modia ylös tai alas?
Itse asiassa en pysty, NMM:ssä kun valitsen sen niin nuolet siinä vasemmalla on harmaana, en pysty siirtämään sitä. Kokeilin myös asentaa uudestaan sen, mutta se menee aina samaan kohtaan, Dragonbornin jälkeen, ennen Unofficial pätsiä.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Itse asiassa en pysty, NMM:ssä kun valitsen sen niin nuolet siinä vasemmalla on harmaana, en pysty siirtämään sitä. Kokeilin myös asentaa uudestaan sen, mutta se menee aina samaan kohtaan, Dragonbornin jälkeen, ennen Unofficial pätsiä.
Se on master tiedostoja näyttävästi joten sen kuuluukin olla ylhäällä, nopeasti itsekin kokeilin modia mutta eipä tuo ainakaan mullakaan toiminut, ei ainakaan mjollin hiuksia vaihtanut.

Tuolla neuvottiin kokeilemaan manuali asennusta jos nmm:n kautta ei homma onnistu eli siirrät tavarat sinne Data kansioon.

1 - Extract my mod, open my mod folder, inside is an Data folder- open it and copy the meshes folder and textures folder and the esm file,
2 - Paste this into your Data folder and confirm yes to overwrite and merge with the meshes and textures folder you have there in your Data.
Tässä tapauksessa ota varmuuskopiot talteen meshes ja textures kansioista :)
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 361
Ajattelimpa sitten ottaa autosavet pois päältä. Ehkä paskin idea koskaan, en mä itse koskaan muista tallentaa. Murphyn laki toteutui ja kuolin kun edellisesta savesta oli yli pari tuntia.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Ajattelimpa sitten ottaa autosavet pois päältä. Ehkä paskin idea koskaan, en mä itse koskaan muista tallentaa. Murphyn laki toteutui ja kuolin kun edellisesta savesta oli yli pari tuntia.
Ite tein custom map markerista save paikat. Ja yleensä muistan tallentaa mutta joskus tapahtuu ettei vain muista ja 30min menee hukkaan. Totuin vanhassa tallentamaan usein
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
Kannattaako tätä alkaa enää pelaamaan? en ole koskaan pelannut Skyrimiä.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 216
Nyt saatu loistava modipaketti kasaan ja toimimaan. Nexus mod managerilla säätö on suhteellisen paljon hankalampaa kuin Mod organizerilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
48
Kannattaako tätä alkaa enää pelaamaan? en ole koskaan pelannut Skyrimiä.
Pelaa ihmeessä jos pidät tarinoista ja yllättävistä jutuista peleissä. Itse pelasin alkuperäisen läpi ja pidin kovasti pelistä. Musiikki pelissä on aivan mahtavaa.

Skyrimissä on vaikka mitä yllättävää, esim. puhuva koira..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 069
Kannattaako tätä alkaa enää pelaamaan? en ole koskaan pelannut Skyrimiä.
Itse en kovin kauaa alkup. Skyrimiä pelannut mutta nyt oon kyllä innostunut ihan täysin tästä.

46h 5 päivän aikana kertonee tarpeeksi. Eihän tämä enää paras ja kaunein ehkä ole, mutta pirun hyvä kyllä. Pelattavaa varmasti riittää.
40€ on kyllä aika suolainen hinta tuosta SE:stä, mutta toisaalta en mä kyllä sitä 32bit versiotakaan enää ostaisi.
Avainkauppojen hinnoista en tiedä kyllä. :)
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
i5-750, 8Gb, GTX760 2Gb lienee pyörii jotenkin?

Mitä lienee luvasssa.

Musiikki pelissä on aivan mahtavaa.
Tuosta pitää olla erimieltä, musiikit suunnilleen open world ropeksi menettelee mutta kyllä ne alkavat korvista valumaan ulos kun tarpeeksi tulee tunteja, tämä sama ongelma oli Witcher 3 pelissäkin.

Skyrmissä onneksi on modi jolla tuonkin saa kuntoon.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
Kiva että kaivoit videon ko. näyttiksellä mutta pitää olla parempi rauta ettei mene kyrilliseksi... /s
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Hmm, tuo video antoi idean hauskempaan venäjän kielen opiskeluun. Pelaa skyrimmiä ja fallouttia venäjän kielisenä.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
Pelissä on näköjään edelleen bugi, joka saa vampyyrit hyökkäämään välillä päivälläkin
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
Ok. Asennettu. Hieman on monet asiat vielä hakusessa. Mitä teen kirjoilla, kannattako niitä lukea tai poimia?
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Ok. Asennettu. Hieman on monet asiat vielä hakusessa. Mitä teen kirjoilla, kannattako niitä lukea tai poimia?
Taikoja saa spell kirjoista, eri noteista sitten tehtäviä ja joskus ihan tarinoitakin, itsestään riippuvainen että kannattaako lukea tarinoita mutta helpottaa maailmaan uppoutumista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
310
Viimeinkin löytyi syy miksi en saanut vanhoja tallennuksia ladattu, piti lisätä skryim.ini tiedostoon uGridsToLoad=7, kuten se oli vanhassa Skyrimissäkin.
Tässähän uGrid asetus on defaulttina 5, eikä peli tietenkään suostu lataamaan tallennuksia joissa on käytetty isompaa uGrid arvoa.

No, nyt pääsee taas jatkamaan siitä mihin vanhassa jäi :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
saveissa kyll ihan suositella että totuttaa itsensä manual savettamiseen, kartalla kun liikkuu niin määrittää itselelen vaikka tietyn matkan/tavoitteen jossa savettaa (hevosella kun itse menen niin save jokasessa risteyksesäs tai selkeässä maamerkissä) ja luolastoissa taase huoneen, puzzlen etc väleissä
(autosaveja sen takia että viimeks kun lopetin skyrim saven niin päätty L32 error-null staminaan joka autosavettu, ei napannu sillo vetää yli 10h uusintaa joka oli viimesin manual save ...mutta virheistä oppii)
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 361
Nyt tulikin hassu bugi vastaan, ensimmäistä kertaa tämä. Eli jotkut NPC:t pyörii paikallaan, muutaman kerran myös nyt nähnyt kun NPC luikuu pois paikaltaan. Ei paljon tietoa tuosta löydy joten ilmeisesti harvinaisempi bugi? Itseäni ei tuo niin kiinnosta mutta jos rupee häiritsemään questeja niin sitten.

Onko muilla tullut tätä vastaan? Aiheuttaako ongelmia kenties, tai mikä on fixi tuohon? Itselläni alkoi Raven Rockissa tuo.
Olen myös käynnistänyt pelin uudelleen, se ei auttanut ongelmaan.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
On tuossa SE:ssä ollut ihan omiakin bugeja: ihmissutena vedät sen liikkeen, jossa hahmo runnoo vastustajan hengiltä muistaakseni sillä power liikkeellä, niin se animaatio hyytyy pariksi sekunniksi paikalleen ennenkuin jatkuu
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
Nyt tulikin hassu bugi vastaan, ensimmäistä kertaa tämä. Eli jotkut NPC:t pyörii paikallaan, muutaman kerran myös nyt nähnyt kun NPC luikuu pois paikaltaan. Ei paljon tietoa tuosta löydy joten ilmeisesti harvinaisempi bugi? Itseäni ei tuo niin kiinnosta mutta jos rupee häiritsemään questeja niin sitten.

Onko muilla tullut tätä vastaan? Aiheuttaako ongelmia kenties, tai mikä on fixi tuohon? Itselläni alkoi Raven Rockissa tuo.
Olen myös käynnistänyt pelin uudelleen, se ei auttanut ongelmaan.
Onko Open Cities Skyrim asennettuna? Jos on, se voi tulla tuosta modista.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Tuohon käy hahmojen resetointi elikkä console commandilla disable ja enable temput per npc hahmo niin alkavat taas rullailee tai sitten ei :confused2:

Eilen kävin hakee esbernin(kiitos jumalelle ei ovi bugi vaivanut) niin matkan varrella kun stealth kombolla aloitan taistelut niin esbern jäätyi hiipeily tilaan ja disable/enable kombo taas pelasti päivän.

Jos olen käsittänyt niin disable/enable kombo yhdistelmä toimii siksi että se ajaa tekoäly hommat uudestaan ja näin voikin päästä siitä ongelmasta eroon.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
Itse asiassa muuten olen tainnut nähdä saman bugin pari kertaa. Serena on muutaman kerran jäänyt paikoilleen tekemättä mitään, mutta kun aluetta on vaihtanut tai pikamatkustanut, niin on alkanut taas toimia normaalisti.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
saattaa kanssa olla scriptlagia joka vetää npc:n solmuun
Teoriassa mahdollista, mutta mikä sen aiheuttaisi? Minulla kun ei ole juuri muuta scriptoja muuttavaa kuin Unofficial ja Cutting Room. Muissa ei pitäisi olla mitään NPC scriptoihin liittyvää
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Tuosta tulikin mieleeni, kun se postinkantaja tuo kirjeen tai jonkun, kuuluuko sen jäädä pällistelemään paikallensa?
Minulla oli sellainen muistikuva että olisi jatkanut matkaansa vanhassa versiossa ja tähän kokeilin tuota commandia mutta silti jäi pällistelemään, ei jäätynyt tai vastaavaa vaan pällisteli.

Teoriassa mahdollista, mutta mikä sen aiheuttaisi? Minulla kun ei ole juuri muuta scriptoja muuttavaa kuin Unofficial ja Cutting Room. Muissa ei pitäisi olla mitään NPC scriptoihin liittyvää
Joskus voi vain olla että peli itsessään tekee noita, eivätkä modit ole syylisiä niihin.
Toisin en tiedä miten tässä kävi kun skyrim päivittyi 1.2 versioon ja uesp taitaa olla vielä 1.1 versioon? Jos se sen takia bugailisi.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
Tuosta tulikin mieleeni, kun se postinkantaja tuo kirjeen tai jonkun, kuuluuko sen jäädä pällistelemään paikallensa?
Minulla oli sellainen muistikuva että olisi jatkanut matkaansa vanhassa versiossa ja tähän kokeilin tuota commandia mutta silti jäi pällistelemään, ei jäätynyt tai vastaavaa vaan pällisteli.
Kyllä se ainakin kaupungissa on aina jäänyt paikalleen pyörimään ja piereskelemään sen viestin antamisen jälkeen.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Kyllä se ainakin kaupungissa on aina jäänyt paikalleen pyörimään ja piereskelemään sen viestin antamisen jälkeen.
Okei kiitos, eipä tarvitse sen suhteen enempää vaivata päätänsä.

Vaikka tuhat tuntia tullut skyrmissä pyörittyä ja pitäisi tuntea kun omat taskunsa niin ei näemmä kaikkea muista oikein.
Kehuttava on pelin vakautta, vaikka yleensä kun kehun jotain niin menee päin persettä, kiva on ollut pelailla
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
Teoriassa mahdollista, mutta mikä sen aiheuttaisi? Minulla kun ei ole juuri muuta scriptoja muuttavaa kuin Unofficial ja Cutting Room. Muissa ei pitäisi olla mitään NPC scriptoihin liittyvää
ei ole pelkkiin npc scripteihi puuttuvia välttämättä joka aiheuttaa, koko skyrimihä pyörii scripteillä ja skyrim magic pitää huolen että ihan mitä tahansa voi tapahtua:D
se vois katsoa että onko skyrim.ini confattu oikein? (aka koita jos esmes uGridsToLoad valuee muutamalla toimii paremmi, se kun pakottaa korkeammalla arvolla pelin lataamaan alueet toimiviksi kauempaa)

si tuo posteljoonin pyörintä niin onkoha SE uutuus kun 32bittisellä ei ole tullu tuo vastaa... tosin onha siinä unoffical patchiä etc :D yks mitä lueskeli niin SE:hä latas osaa modeista päin vi**ua olevassa järjestyksessä (ignoras load orderin siis täysin) niin oiskoha se kanssa jotaki rikkomassa (viimesi päivitys kait korjas tuon mutta jos save edeltää sitä niin voi olla rikkonaista) si kanssa jos on orphan scriptejä syysä x ja y (esmes jos päivityksessä jääny) peli kun leipoo kaikki scriptat siihe savee ja ne ei iha omatoimisesti irtoa kun jäävät turhiksi (save game script cleaner oli wanhaa version ja ootellessa että skyrim toolsin tekijä saa päivitettyä työkalun speccuedikalle...)
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Vielä yksi juttu joka näin vähän epäselvää taas ja enkä muista että olisi vanilassa ollut.

lähetti tosiaan toi sitä kirjettä eilen ja nytten muistinkin sen toisen tapauksen, se antoi kirjeen että joku kuolut ja mähän pyörähdin ympäri että onko mjolli tai sofia jostain syystä kuollut vaikka ovatkin kuolemattomia, no sitten pelästyin että vampyyrit hyökäneet minun breezehomeen jossa lydia päivystää ja olisi siten kuollut mutta ei ollut sekään vaan nainen nimeltä Edda.

Ihmettelin aikani koska minä muisteliisin että olisin saanut noita "sorry you lost" kirjeitä ainoastaan kun joku seuraajista kuolee. Tuollahan on ainoastaan Marry options tai siten minulla ei ole koskaan kuollut ketään naimis vaihtoehtoista hahmoa kesken pelin tai en vain muista.

Kaikki questit ja muut muistan kun eilisen päivän mutta noi asiat tuntuvat niin erillaisilta ja olen melkein kuin sumussa välillä kun yrittää muistella.

Edda puolusti minua kuolemaansa saakka(ei oltu edes treffattu tai kosiota käyty ja enkä olisi huomanut koko muijaa ilman tuota kirjettä ja valokuvankin otin koska näppärästi alkoi leikkelee eddaa tuohon)


Edit: Näemmä sitten voikin tulla ilmoituksia:
  • Sometimes your friend can be a generic NPC, such as an Arch Necromancer.
Täytyy sanoa että onhan tässä ollut uuttakin näin vanhalle "veteraanille" murkut ja kaikki :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
ei, ne kirjeet tulee jos olet tehny minkä tahansa palveluksen kys npc:lle, esmes vaikka myyny puuta sahalaitoksen omistajalle tai antanut septimin köyhälle enneku tapat sen:D saattaolla kanssa jotakin eksoottisempiaki vipuja miten saa kaveruuden mutta tuo "toteuta pyyntö" on varma vipu
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
ei, ne kirjeet tulee jos olet tehny minkä tahansa palveluksen kys npc:lle, esmes vaikka myyny puuta sahalaitoksen omistajalle tai antanut septimin köyhälle enneku tapat sen:D saattaolla kanssa jotakin eksoottisempiaki vipuja miten saa kaveruuden mutta tuo "toteuta pyyntö" on varma vipu
Aah okei, voikin olla että annoin Eddalle rahoo ennen kun menin viemäreihin etsimään Esberniä, enpä tähän hätään muistanut tuotakaan mutta ihan loogiselta kuulostaa. Shavari tosiaan hyökkäsi Riftenissä ja tappoi Eddan kuten kuvasta näkyy, ite sen verran laiska "maailmanpelastaja" että annan tyttöjen eka yrittää ja jos alkaa näyttää huonolta niin puutun tilanteseen tai ellen pääse yllättää stealthina vihuja, Shavari tosiaan kylmästi hyökkäsi päälle.

Jatkettaan taas harjoituksia vaikka vanhalla versiolla tuli tosiaan se yli 1200 tuntia pelattua :D
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 654
Jotain outoa noiden NPC:den käytöksessä on: Serena ja manaamani dremora lordit ottavat säännöllisesti nokkapokkaa toistensa kanssa jostain syystä (ja yleensä Serena häviää sen, onneksi hän on kuolematon)
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Mulla taisi joskus olla viljan kanssa kun oli muita seuraajia niin vilja pahotti mielen ja kuten arvata saattaa, mulla oli seuraajia yli viisi ja kaikki mätkimässä toisiansa tai viljaa ainakin.

Tuo alkoi kesken kaiken ellen väärin muista ja jos en ihan väärin muista niin Seranakin oli kiukkunen joskus jollekin mun seuraaja maagille joka vahingossa osui häneen, laitoin maagin vilttiketjuun niin sai serana rauhassa maageilla.

Saapi tosiaan kattoo miten Sofia ja Serana tulevat toimee kun sofia käyttää yhdellä kädellä taikoja, saapi katella ketä sitten laittaa vilttiketjuun. Seranasta ja sofiasta kun pidän.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
50
Alkaa mennä vähän hankalaksi kun koko ajan kääntyy hyviä peruspelin modeja SE:lle :)

Lähinnä graafinen, valaistus ja sääpuoli ym. ulkoinen mulla on itselle nyt suht ok kunnossa kuten myös ihmiset, kasvot ym. joten niitä tuskin lisäilen pahemmin tehoja viemään.

Mutta noita lisäosia ja laajennuksia laitan mahdollisimman paljon, että siitä tulee todella laaja hiukan vaihteleva maailma kun peli itsessään on taas viimeiset 30 tuntia ollut suht vakaa. Ja sitä ennen Betshedan päivitys oli se joka rikkoi kaiken 28 tunnin kohdalla…

Siksi taas kysymys. Miten paljon nuo laajennukset vaikuttavat muuhun pelissä noin yleisellä tasolla (edellyttäen etteivät ole konfliktissa muitten modien kanssa).

Eli jos mulla on vaikkapa 7 laajennusta, niin vaikuttavatko ne taustalla muun pyörimiseen pelissä, tehon viemisenä, skriptien sekoiluna etc.? Vai odottelevatko vaan itsenäisesti kunnes niitä pelailee jos tekee muuta?

Edit: Seranastakin on ilmestynyt UNB versio.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 421
Olipa taas kohta, whiterunin ja tekstuurit häviää:
Sitten etsin googlella ohjeita ja löysin tämän stiimistä.
Avustettiin että fast travelaa jonnekin muualle ja sitten takas whiteruniin niin ongelman pitäisi olla poissa, mulla oli save hevostallien kohdalla ja latasin sen(olin sulkenut pelin kun avasin netin ettiäkseni apua) niin tekstuuri ongelma olikin poissa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 084
Viestejä
4 207 780
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom