Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdotuksia ja neuvoja otetaan vastaan ylipäätään senkin suhteen, että miten tästä edes aloitetaan.
Itsekin luulin että modeilla ei voi peli kokemusta paljoa parantaa mutta toisten kävi ja oikeastaan lähes kaikki pystyi korjaa, UI, seuraajia, jne. Mahdollisuuksia oli varmaan rajattomasti mutta ongelmaksi muodostui sitten jossain määrin noviiselle haastava modaus varsinkin vähän tuntemattomien modien kohdalla kun ei tiennyt loot/bossikaan oikein järjestystä niille ja sitten menikin hakemiseksi että useampi tunti sai miettiä oikeata järjestystä ja siltikään ei välttämättä ollut oikea.Pari kertaa olen sittemmin koittanut aloittaa PC:llä alusta, mutta ei enää samaa fiilistä ole herättänyt enkä viitsi alkaa modeja asentelemaan. Hieno peli ja hienoja muistoja.Revontulten loisteessa kulkeminen musiikista nauttien
![]()
Pari kertaa olen sittemmin koittanut aloittaa PC:llä alusta, mutta ei enää samaa fiilistä ole herättänyt enkä viitsi alkaa modeja asentelemaan.
Flattina en tuota enää varmaan pelaa ellen innostu modeja laittamaan.
Mulla kävi 99% tapauksista tää:Minä laitoin Vortexin kautta 70 modia eikä tuo vielä ole ainakaan räjähtänyt. Tosin alussa vasta.
Pelaisikohan ekaa kertaa jousia käyttäen, kun otin modejakin sitä varten. Kaikenlaisia taikahommeleitakin olisi.
Löytyy, taitaa samat modit toimia. Tuolta otin itse.Löytyykö VR-versioon epävirallista pätsiä? Peli on sen verran rikki vakiona, että tuo on pakollinen modi.
PS4:lla on myös se "no external assets" -paskasääntö, minkä takia modit ovat erittäin rajallisia eikä esim. Epävirallista Pätsiä ole ollenkaan.
Ei niin hyvin kuin Xbox versioon mutta betsehdan kautta saa:Wait, what!?! Ai Skyrimille saa modeja PS4 versioonkin. Lol! Vasta vuoden veivannu sitä vanillana ja nyt opin tämänkin.
alkuperäinen UI on paljon parempi.
Mielipiteet ovat toki aina mielipiteitä, mutta tässä on kyllä todella väärä mielipide. Skyrimin vakio-UI on pelihistorian paskin, rumin, kankein ja epäkäytännöllisin.
Mulla kävi 99% tapauksista tää:
![]()
Toisin mulla oli kyllä lähitaisteluun sitten 2H mutta tuolla kuitenkin mentiin "aina"![]()
Oblivionissa on paskempi, ja monessa muussa roolipelissä (esim. Witcher 1). Itse asiassa Morrowindissäkin se on vähän kankea, vaikka peli muuten on suosikkini Elder Scrollseista.Mielipiteet ovat toki aina mielipiteitä, mutta tässä on kyllä todella väärä mielipide. Skyrimin vakio-UI on pelihistorian paskin, rumin, kankein ja epäkäytännöllisin.
Tätä tuli kommentoitua jo joskus aiemmin: ei sitä tavaraa jaksa Skyrimissa (tai Fallout 4:ssa) niin paljoa kantaa, etten sitä jaksaisi muistaa ja lajitella päässäni. Jossakin Conan Exilesissa, jossa pitää rakennella ja tuunailla enemmän ja osa "resepteistä" on jo vähän mutkikkaampia, on tilanne jo vähän toinen.Mä huomasin siinä välissä skyui hyödyn kun sulla alkaa olemaan sitä rompetta enemmän kuin Lydia ressukka jaksaa kantaa ja pitäs äkkiä koordinoida tavaraoita hinnan, massan tai käytettävyyden mukaan niin mitä nytten vanhasta UI:sta muistan siinä ei ollut mahdollista.
Tarkoitat lienee normaalia skyrmiä ja onko DLC?Jotenkin jäänyt tää pelaamatta, 8 tuntia kellotettu ja 2016 ostettu. Mitäs modeja (vaikka muutama) kannattaisi alkuun ottaa, ettei pelikokemus kuitenkaan ihan älyttömästi muuttuisi vanillamuistoista?
Ei oo DLC, mut ei mahdoton ajatus hankkiakaan. Kiitos näistä, täytyy tutustua. Muistan, että kun tuon 8 tuntia tuolloin 2016 kokeilin, niin olisin jäänyt "jumiin" jotenkin, ts. kohdannut liian vaikean vastuksen. Voi olla, että olen vain mennyt "v*ttuilemaan" väärälle vihulleTarkoitat lienee normaalia skyrmiä ja onko DLC?
Jos ei ole niin eipä oikein mitää voi suositella mutta jos omistat kaikki DLC:t niin:
Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch
Toi ei muuta pelissä mitää ulkoisesti mutta sisäisesti paikkailee mahdollisia bugeja jne.
Nyrkkisääntö on että näitä isoja modeja ei sitten pidä poistaa kesken save kierroksen, silloin ne ongelmat vasta alkaakin.
Edit: Mutta jos haluat lähteä syvemille vesille modailee niin kannattaa katsoa tää:
Concise Skyrim Modding Guide 2019
Ei oo DLC, mut ei mahdoton ajatus hankkiakaan. Kiitos näistä, täytyy tutustua. Muistan, että kun tuon 8 tuntia tuolloin 2016 kokeilin, niin olisin jäänyt "jumiin" jotenkin, ts. kohdannut liian vaikean vastuksen. Voi olla, että olen vain mennyt "v*ttuilemaan" väärälle vihulle![]()
Muistan, että kun tuon 8 tuntia tuolloin 2016 kokeilin, niin olisin jäänyt "jumiin" jotenkin, ts. kohdannut liian vaikean vastuksen. Voi olla, että olen vain mennyt "v*ttuilemaan" väärälle vihulle![]()
Itse muistan ensimmäiseltä pelikerralta kun päätarinaa tehdessä piti mennä High Hrothgar:iin ja matkalla tuli Frost Troll vastaan. Ärsyttävin vihollinen koko pelissä, koska tuossa vaiheessa itsellä on vielä matala level ja tuo kusipää teki damagea vaikka olikin hidas.
Yksi varsin ikimuistoinen kokemus oli noin kolmostason tyypillä lähteä Windhelmistä kohti Winterholdia ja päättää kopaista tuuriaan siinä yhdessä linnakkeessa matkan varrella. Juu, ei ollut kovin skaalautuva kokemus.Tää oli kyllä unohtumaton hetki ekaa kertaa pelatessa. Oli tottunut siihen Oblivionin skaalautuvaan maailmaan niin tuli hieman yllätyksenä tommonen mörkö noin alussa peliä.![]()
Itse muistan ensimmäiseltä pelikerralta kun päätarinaa tehdessä piti mennä High Hrothgar:iin ja matkalla tuli Frost Troll vastaan. Ärsyttävin vihollinen koko pelissä, koska tuossa vaiheessa itsellä on vielä matala level ja tuo kusipää teki damagea vaikka olikin hidas.
Päädyin tekemään jonkinlaista summoneria. Follower heittää räjähtäviä tulitaikoja sekä nostaa esille myös olentoja. Hyvää räiskettä parhaillaan. Vitsi, että tässä on vaan tunnelmaa niin ulkona kuin synkissä mutkittelevissa luolissa ym.
Tuollaisen modin löysin. Hetki vielä niin pääsen aloittamaan. Vissiin 15 leveli vaatimuksena.
Project AHO
Melee ei ole kovin hyvin tehty vr-versiossa. Loitsut ja jousi taas on.PSVR tuli myytyä ja nyt tulossa Oculus Quest. Pitää PC:lle ostaa Skyrim VR ja väkertää se toimimaan Questilla. Saa aloittaa alusta hahmon luonnin. Miekka+kilpi -hemmo varmaan tulee taas tehtyä kun se noilla ohjaimilla on niin nannaskaa. Hieman sieppaa että PS:lle jäi nyt tuo hemmo vaiheeseen, mutta eiköhän sitä saa kaikki tehtävät taas ännännen kerran tehtyä uusiksi.
PMiekka+kilpi -hemmo varmaan tulee taas tehtyä kun se noilla ohjaimilla on niin nannaskaa. Hieman sieppaa että PS:lle jäi nyt tuo hemmo vaiheeseen, mutta eiköhän sitä saa kaikki tehtävät taas ännännen kerran tehtyä uusiksi.