Itse pelaan tuolla Survival modella mutta yksi suomalainen kaveri on tehnyt siihen viilauksia että sinun ei tarvitse koko ajan olla syömässä tai nukkumassa kuten vanilana survivalna(AE) ja se teki sitten siihen modiin myös ominaisuuden että voit fast traveltaa kuten Witcher 3 kanssa elikkä kun löydät tieviitatan ja hengaat siinä vähintään 5sek niin modi tarkistaa että olet sen lähellä niin voit fast traveltaa sitten.joskus tekisi mieli aloittaa "sokkona" ja ilman fast traveliä
Se just sellainen keskitie lievennys mistä ainakin itse tykkään, et voi vain fast traveltaa jostain metsänkeskeltä.
sitten kun tulee tälläinen lumimyrsky niin silloin parempi olla vaatetta päällä.
Azurite Weathers and Seasons ver 3 ainakin teki lumimyrskyt kuten ne pitääkin olla.
Ilman kompansia en olisi tiennyt missä se lohari menee.
Minulla joku 700 ESP(ja sitten on vielä sata tai toinen mokama mitä ei lasketa ESP:nä) nykyisessä ja ENB vaihdoin Reshadeen koska ENB ei ole vielä yhteen sopivaa valaistus korjausta tai sitä rajoituksen ylittämistä, sekään ei ole täydellinen toisin, voi ottaa yhteen jonkun toisen modin kanssa joka lisää varjoistusta mutta ei RT tyyliin(Keino tekoista piemnnystä)