Näppiksen pikanapitkin on jotenkin väärät menussa ja kartassa ja ei toimi ihan niin kuin pitäisi. Paras esimerkki on toi agenttien apupyyntöjen vastailu. Löytyy tyyliin monen mutkan takaa ja kartalta pitää valita ketä auttaa ja vasemmassa alalaidassa pikanäppäimenä "W" jota painamalla ei tapahdu mun ruudulla mitään vaan kartta siirty ylöspäin.
Kevyimpänä näistä meistä syövistä jutuista on clippaaminen maan läpi ja jumittaminen paikoilleen. Osa pelaajista on raportoinu tippuneensa kartan läpi tyhjyyteen.
Muut ovat sitten kosmeettisia UI:hin liittyviä juttuja, kuten tämä:
Raskaimpana sitten spawnaaminen keskelle vihollisia, jotka ilmestyy tyhjästä mun ruudulle, kun oon viimeaikoina vain keskittynyt jeesimään muita agentteja:
Sit miestä syö tuo Jefferson Trade Center Invaded missioni jossa spawnaan kentän alkuun ja kaveri on jo siellä tappelemassa emp jammereiden kanssa, ja pitää juosta tyhjä kartta läpi ja huomaat että sun edessä oleva ovi sinne hissikuiluun on lukittu eikä tuossa auta muuta kuin logata pihalle. Avustavat waypointit puuttuu myös väliin ja suuntimat ihan hakusessa :
Ja jäät jumiin ihan random paikkoihin kuten oviin:
Ja väliin vihuilta puuttuu animointi ja ne vaan liukuu pitkin karttaa ja jäävät sitten jumittamaan johonkin (tää bugi tosin on pelastanu väliin mun hengen).
Ja mitä tulee tuohon cover -systeemiin, se käy välillä hyvin raivostuttavaksi. Samalla napilla juokset coveriin, siirryt coverista coveriin, mutta sitten kun nopeessa tilanteessa haluat irtautua siitä vekka niin huomaatkin että sama nappula vaulttaa covereitten yli ja ootkin noussu jonkun laatikon tai rekan päälle ammuttavaksi. Tai jäät vain siihen seinään/coveriin kiinni ja siinähän sitä ollaan ammuttavana.
Osa missioneista puolestaan leikkaa kokonaan kiinni kuten alkupään tehtävä "rescue the community members" jossa pelastettavat NPC:t ei tee mitään, eikä tehtävän läpäisy triggeröidy, ja joudut aloittamaan tehtävän alusta.
Sitten silloin kun oot avannut nuo kaikki tukikohdat niin luonnollisesti nuo sun puolella olevat npc:t alkaa partioimaan katuja. Dynaamisiin missioihin tää vaikuttaa niin (esim. propaganda broadcast), että npc:t tappelee keskenään ja seisot siinä sitten tyyliin tumput suorina - että se siitä dynamiikasta.
Julkaisuun on aikaa pari kuukautta niin osuva meemi tähän olisi:
Omat odotukset fiksauksien suhteen on aikataulullisesti minimalistiset ja jos TD2 tässä vaiheessa menee noissa ongelmissa ihon alle niin en ole todellakaan valmis laittamaan latiakaan launchiin, vaan jään odottamaan että itseäni vaivaavat ongelmat on korjattu.
Hauska pelihän tuo on mutta arki-työpäivän päätteeksi haluan mieluummin rentoutua. Ubilta kuitenkin tosi hieno juttu, että ovat tarjonneet tämän private betan pelattavaksi, että pääsee kokeilemaan ja testaamaan ja tekemään sen oman henkilökohtasen arvion