Testissä yli 150 euron 360 mm:n esitäytetyt AIO-nestecoolerit

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586
Totta tuokin ja itseasiassa parempi syy, lähinnä tartuin vaan siihen videolla todettuun että ei kukaan noihin vaihda noctuoita.
Itsekin tartun tähän samaan asiaan. Noita Noctuan tuulettimia on kuitenkin kertynyt aikamoinen läjä yli kymmenen vuoden aikana ja kyllä ne AIO:n omat tuulettimet vaan vaihtuu Noctuan malleiksi ennemmin tai myöhemmin. Ovat vielä niin perhanan kestäviäkin, että vain yksi on mennyt pimeäksi kellotussessioissa.
Varmasti joku vaihtaa, mutta keskustelun pointtina oli testien ja testausmäärän järkevyys suhteessa saavutettavaan hyötyyn. Itse arvioisin että yksi tai kaksi sadasta AIO-jäähdytyksen ostajasta vaihtaa mukana tulevien tuulettimien tilalle esim. Noctuat.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 506
Varmasti joku vaihtaa, mutta keskustelun pointtina oli testien ja testausmäärän järkevyys suhteessa saavutettavaan hyötyyn. Itse arvioisin että yksi tai kaksi sadasta AIO-jäähdytyksen ostajasta vaihtaa mukana tulevien tuulettimien tilalle esim. Noctuat.
Totta tuokin mutta yksi tai kaksi sadasta AIO-jäähdytyksen ostajasta vai yksi tai kaksi sadasta AIO-jäähdytyksen ostajasta tällä foorumilla voi olla jo hyvin eri asia.
Asiasta toiseen, itse yllätyin siitä että EK:n mallissakin on alumiininen kenno. Eikö näitä kuparisena joskus ollut tarjolla?
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Hyvä artikkeli. Eilen kävin katselemaan AIO settejä, hyvä että löytyikin jo aiheesta artikkeli täältä. Tän pohjalta tuli tilattua be quiet! Silent loop 2 360 mm. Amazon.de:ssä 136.55€ :)
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 103
Hieman särähtää korvaan tuo "tuuletinten", käyttäisin itse sanaa "tuulettimien".
:sgeek:
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205
Hieman särähtää korvaan tuo "tuuletinten", käyttäisin itse sanaa "tuulettimien".
:sgeek:
Kielitoimiston sanakirja vaikuttaisi ainakin listaavan molemmat sanat kelvollisiksi monikon genetiiveiksi, joten kyseessä lienee jonkinlainen tottumuskysymys, kumpi soi korvaan paremmin. Tekstissä löytyy minulta useimmiten vähän molempia muotoja riippuen päivästä. :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 340
Viestejä
4 194 995
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom