Testissä Samsung Galaxy Buds2- ja Galaxy Buds Pro -nappikuulokkeet

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202


Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
io-techin tuoreimmassa testiartikkelissa tutustutaan Samsungin vuoden 2021 uutuuskuulokkeisiin kaksin kappalein. Testiin päätyivät niin helmikuussa julkaistut valmistajan lippulaivaksi sijoittuvat Galaxy Buds Prot kuin myös elokuussa julkaistut pykälän edullisemmat Galaxy Buds2:t. Molemmat kuulokkeet tarjoavat täyslangattomissa nappikuulokkeissa kohtalaisen harvoin nähdyt kaksi erillistä elementtiä, joista toinen keskittyy alataajuuksien ja toinen ylätaajuuksien toistoon.

Artikkelissa tutustumme Samsungin Galaxy Buds2- ja Galaxy Buds Pro -kuulokkeiden rakenteeseen, ominaisuuksiin, ohjelmistoon ja äänenlaatuun reilun kuukauden käyttöjakson pohjalta.

Lue artikkeli: Testissä Samsung Galaxy Buds2- ja Galaxy Buds Pro -nappikuulokkeet

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
169
Oon kyllä aika yllättynyt että op napit oli äänenlaadullisesti paremmat :O
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Poltteliko nuo Galaxy Buds Prot korvia? :btooth:





Noissa on taidettu käyttää jotain kaatopaikalta dyykattua kumia. Aiheuttanut korvainfektioita arvostelijoilla sekä käyttäjillä.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 166
Se vaan että moni on vaihtanut ne korvasovitteet, eikä se ole muuttanut tilannetta korvien tulehtumisen suhteen lainkaan. Tulehdustilan aiheuttava materiaali on noissa isommissa osissa.
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202
Poltteliko nuo Galaxy Buds Prot korvia? :btooth:





Noissa on taidettu käyttää jotain kaatopaikalta dyykattua kumia. Aiheuttanut korvainfektioita arvostelijoilla sekä käyttäjillä.
Ei ainakaan meidän testiyksilöstä mun omaan korvaan tullut mitään oireita. Sen myötä en oikein tuohon osaa mitään kantaa ottaa, mutta eihän tuo hyvältä vaikuta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Poltteliko nuo Galaxy Buds Prot korvia? :btooth:





Noissa on taidettu käyttää jotain kaatopaikalta dyykattua kumia. Aiheuttanut korvainfektioita arvostelijoilla sekä käyttäjillä.
Itse olen myös käyttänyt molempia, enkä ole huomannut mitään oireita. Mutta onhan se mahdollista, että materiaalia on vaihdettu tai joku yksi erä on valmistettu erilaisella/väärällä materiaalilla tms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
418
Itselläni ollut useamman kuukauden Prot kovassa käytössä (4-6h/pv), ei korvaongelmia. Tulpat tuli vaihdettua Complyn vaahtomuovisiin miltei heti.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 166
@@millie sepä tuolla oli mainittu että jengi on vaihtanut niitä tulppia ja silti tulehdukset olivat jatkuneet. Samoin kutina ja tulehtuneen kudosnesteen vuoto.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Huomion arvoisena seikkana molemmissa Samsungin napeissa vastamelun aktivoiminen heikentää alakeskitaajuuksien toistoa tuottaen pienoisen kuopan, mutta erityisen havaittavaa vaikutusta kuuntelukokemukseen tällä ei tuntunut olevan normaaleissa kuuntelutilanteissa ulkoilmassa.
Itselle taas isoin erikoisuus pro malleissa oli se että ANC vs Off oli niin selkeä ero äänenkuvassa/laadussa. Off asetuksella musiikki kuulosti ponnettomalta, mutta jos aktivoi vastamelun tai pass-through moden niin ääni parani selvästi. Noista jälkimmäinen toki toi turhat sihinät musiikkia ajatellen.

Mutta siis off modessa näissä on huonoin äänenlaatu, ainakin minun korville. Enpä olisi sellaista osannut odottaa. Ero on siis sen verran iso että off modessa tekisi mieli hypistellä equa, jota en yleensä tee, ja anc päällä ei.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 485
Viestejä
4 163 923
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom