Testissä Samsung Galaxy Buds2- ja Galaxy Buds Pro -nappikuulokkeet

Diizzel

Moderator
Ylläpidon jäsen

Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
io-techin tuoreimmassa testiartikkelissa tutustutaan Samsungin vuoden 2021 uutuuskuulokkeisiin kaksin kappalein. Testiin päätyivät niin helmikuussa julkaistut valmistajan lippulaivaksi sijoittuvat Galaxy Buds Prot kuin myös elokuussa julkaistut pykälän edullisemmat Galaxy Buds2:t. Molemmat kuulokkeet tarjoavat täyslangattomissa nappikuulokkeissa kohtalaisen harvoin nähdyt kaksi erillistä elementtiä, joista toinen keskittyy alataajuuksien ja toinen ylätaajuuksien toistoon.

Artikkelissa tutustumme Samsungin Galaxy Buds2- ja Galaxy Buds Pro -kuulokkeiden rakenteeseen, ominaisuuksiin, ohjelmistoon ja äänenlaatuun reilun kuukauden käyttöjakson pohjalta.

Lue artikkeli: Testissä Samsung Galaxy Buds2- ja Galaxy Buds Pro -nappikuulokkeet

Linkki alkuperäiseen juttuun

Oon kyllä aika yllättynyt että op napit oli äänenlaadullisesti paremmat :O

Poltteliko nuo Galaxy Buds Prot korvia? :btooth:

Noissa on taidettu käyttää jotain kaatopaikalta dyykattua kumia. Aiheuttanut korvainfektioita arvostelijoilla sekä käyttäjillä.

dot1q

Team SER
Se vaan että moni on vaihtanut ne korvasovitteet, eikä se ole muuttanut tilannetta korvien tulehtumisen suhteen lainkaan. Tulehdustilan aiheuttava materiaali on noissa isommissa osissa.

Diizzel

Moderator
Ylläpidon jäsen

Noissa on taidettu käyttää jotain kaatopaikalta dyykattua kumia. Aiheuttanut korvainfektioita arvostelijoilla sekä käyttäjillä.
Ei ainakaan meidän testiyksilöstä mun omaan korvaan tullut mitään oireita. Sen myötä en oikein tuohon osaa mitään kantaa ottaa, mutta eihän tuo hyvältä vaikuta.

Juha Kokkonen

Moderator
Ylläpidon jäsen

Itse olen myös käyttänyt molempia, enkä ole huomannut mitään oireita. Mutta onhan se mahdollista, että materiaalia on vaihdettu tai joku yksi erä on valmistettu erilaisella/väärällä materiaalilla tms.

Viimeksi muokattu:

Evil_E

Tukijäsen
Itselläni ollut useamman kuukauden Prot kovassa käytössä (4-6h/pv), ei korvaongelmia. Tulpat tuli vaihdettua Complyn vaahtomuovisiin miltei heti.

dot1q

Team SER
@@millie sepä tuolla oli mainittu että jengi on vaihtanut niitä tulppia ja silti tulehdukset olivat jatkuneet. Samoin kutina ja tulehtuneen kudosnesteen vuoto.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
148 846
Jäsenet
54 053
Uusin jäsen
loyzaa

Hinta.fi

Ylös Bottom