Testissä Apple iPhone 12 mini

Nyt menee kyllä tosiaan ihan ohi aiheen, mutta kerrompa vain että itsellä menee puhelimesta kuvat ja videot backupina pilveen ja pilvestä menee vielä kopio tietyin väliajoin ulkoiselle kovalevylle joten luulisin että ovat tallessa riittävän hyvin. Arvelen että kuitenkin tänä päivänä suurin osa luurilla kuvaajista nappasee kuvan, lähettää sen whatsapilla jollekin jonka jälkeen ne jäävät unholaan ja hukkuvat muiden kuvien joukkoon eikä niitä kukaan seuraavana päivänä kaipaa.

Myöskin tuttavapiirissä käynyt useamman kerran niin että se muistikortti on sieltä leiponut jossa kaikki filut on ollut, eikä tietenkään backuppeja missään kuin että kännystä olisi pimentynyt näyttö tai piirikortti ja ne olis olleet siellä luurin omassa muistissa. Varmempi se pilvi on kuin sd-kortti.

Applella järkevintä käyttää icloudin pilveä. Kuvat menee sinne automaattisesti ja tilan loppuessa kännykkä poistaa täysversioita puhelimesta. Tämä toimii 99% käyttäjille täydellisesti. Itse tosin käytän Onedrivea tällä hetkellä Windows koneen takia. Poistan puhelimesta välillä alkuperäiset, kun ovat ladanneet pilveen. Sieltä upin välillä kovalevylle kuvia. Muistikortit on menneisyyttä, en ole käyttänyt sellaista Nokian älypuhelinten jälkeen.

Myöskin tuttavapiirissä käynyt useamman kerran niin että se muistikortti on sieltä leiponut jossa kaikki filut on ollut, eikä tietenkään backuppeja missään kuin että kännystä olisi pimentynyt näyttö tai piirikortti ja ne olis olleet siellä luurin omassa muistissa. Varmempi se pilvi on kuin sd-kortti.
Olen ymmärtänyt niin, käyttäjä voi itse päättää mitä sinne muistikortille tallentaa, minulla menee sinne videot ja kuvat
muuhun riittää minulla 24Gt vaikka sitä on käytössä 128Gt (tehokäyttäjät erikseen). Jos muistikortti menee "sekaisin" niin siihen on kuvanpalautusohjelmia tietokoneille, jolla pitäisi saada kaikki videot takaisin joiden päälle ei ole kirjoittettu. Puhelin numerot kun vielä tallettaa paperille niin on jo aika hyvällä mallilla :) .
Muistikortit ovat jo niin halpoja, että tärkeimmät voi jättää niille "varmuuskopioon".

Minusta parasta on, että kukin voi valita mikä itselle tuntuu sopivan ja mihin uskoo voivansa luottaa. Siksi pidän "muistikorttien puolta"

Olen ymmärtänyt niin, käyttäjä voi itse päättää mitä sinne muistikortille tallentaa, minulla menee sinne videot ja kuvat
muuhun riittää minulla 24Gt vaikka sitä on käytössä 128Gt (tehokäyttäjät erikseen). Jos muistikortti menee "sekaisin" niin siihen on kuvanpalautusohjelmia tietokoneille, jolla pitäisi saada kaikki videot takaisin joiden päälle ei ole kirjoittettu. Puhelin numerot kun vielä tallettaa paperille niin on jo aika hyvällä mallilla :) .
Muistikortit ovat jo niin halpoja, että tärkeimmät voi jättää niille "varmuuskopioon".

Minusta parasta on, että kukin voi valita mikä itselle tuntuu sopivan ja mihin uskoo voivansa luottaa. Siksi pidän "muistikorttien puolta"
Muistikortiltahan ne kuvat on sitten tosi näppärä laittaa cd-levylle turvaan. ;)

Statistiikka

Viestiketjuista
302 932
Jäsenet
82 255
Uusin jäsen
eunoscosmo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom