Myyty Tesoro durandal mx brown- LAHTI 20€

huov1

༼ʘ̚ل͜ʘ̚༽
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
366
Perushyvä mekaaninen näppäimistö mx brown kytkimillä. Tuli minulle joskus huuto.net kauppojen yhteydessä.

hp 20€, mahdolliset pkulut 5,9€

IMG_1494.JPG
IMG_1495.JPG
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
27
Jos ei vielä mennyt mihinkään muualle, niin minua kiinnostaisi tämä. Nouto Lahdesta onnistuu seuraavien muutaman viikon aikana.
 

huov1

༼ʘ̚ل͜ʘ̚༽
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
366
Jos ei vielä mennyt mihinkään muualle, niin minua kiinnostaisi tämä. Nouto Lahdesta onnistuu seuraavien muutaman viikon aikana.
Voin varata näppiksen vaikka pariksi viikoksi. Laita yv:llä tarkempaa ajankohtaa
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
27
Postaanpa vielä itse yhden viestin siltä varalta jos joku muu tätä haluaa (kun myyjä ei näemmä vielä ole merkinnyt tavaraa myydyksi) ja vähän palautetta antaakseni:

Eli näppis tuli haettua lauantaina ja hyvin tosiaan pelittää eikä minusta ollut alkujaankaan mitenkään häiritsevän likainen (myyjä sanoi näppistä ojentaessaan, että on "aika likainen"). NKRO:ta USB:n yli en tuu koskaan tarvitsemaan, kirjoittamiseen tämä tuli ostettua eikä niinkään PC-pelaamiseen (ja mielestäni yksinpeleissäkin pärjää 6KRO:lla vallan mainiosti... eihän kädessä edes ole kuin viisi sormea). Eli kaikin puolin hyvä laite aika edulliseen hitnaan taisi tarttua mukaan!

Näppäinhatut tässä ovat aika löysästi kiinni, mutta tavallaan se kai on ihan positiivistakin jos tarttee saada niitä joskus vaihdettua tai kaikki pois hetkeksi. Lähinnä jos pitää näppistä sylissä, niin lähtee asentoa korjatessa jostakin reunan näppäimestä hattu sormen mukaan, siis jos ei tajua tehdä sitä pidellen ihan näppiksen reunoista kiinni.

Eipä ole ollut muutamaan vuoteen mitään kunnollista kirjoitus/harrastekoodausnäppistä käytössä, ei sen jälkeen kun sain IBM Model M:n rikki tiputtamalla sylistäni liian monta kertaa. Pitänyt kyllä aina ostaa, mutta sitten jäänyt kun on muitakin menoja ja pienet tulot. MX Redejä käyttävän näppiksen sain kerran tutulta aika edulliseen hintaan vähän käytettynä, mutta tuli myytyä se eteenpäin kun en minä oikein edes ymmärrä miten joku pystyy niin löysällä ja herkällä näppäimistöllä kirjoittamaan. :D

Vielä pitäis päästä mustat ja siniset cherrykytkimet jossakin yhteydessä testaamaan tai ehkä jopa ostaa sellaiset sisältävä näppis itselleen.

Myyjältä vielä kysyisin, että ei kai me muuten käyty siellä liian aikaisin? :) Sanoit yv:ssä että mielellään klo 12 jälkeen, kello oli silloin jo vähän yli 13 niin aattelin että olis ok.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 310
Viestejä
4 232 360
Jäsenet
71 189
Uusin jäsen
Tombula44

Hinta.fi

Ylös Bottom