Teslan ongelmista yleisesti

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Avataan ketju, kun ei kerran saa tuolla toisessa keskustella, kuin tuosta yhden mallin ongelmista.
 
No mihinkäs ongelmiin käytetyn Tesla Model S:n kohdalla saisi varautua?

Harkinnassa yli 500hp 85D malli.
 
Ilmajousituksen kanssa ollut joitain ongelmia, luulis olevan jo korjattu tähän mennessä noihin vanhoihinkin.
 
Mä ehdottaisin sitten myös omaa topiccia VW Golffille, Passatille, Pololle, kuplalle, ja Transporterille. Samoiten Citroen C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9. Ja sama toki kaikille muillekin merkeille ja malleille.
 
Mä ehdottaisin sitten myös omaa topiccia VW Golffille, Passatille, Pololle, kuplalle, ja Transporterille. Samoiten Citroen C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9. Ja sama toki kaikille muillekin merkeille ja malleille.
No merkille riittää oma
 
Autokanta on sen verran vähäinen, että luotettavia havaintoja/kokemuksia on paha kaivaa yleiseksi dataksi. (Niitä riittävästi ajettuja) Näyttö, ovenkahvat, jousitus, satunnainen sekoilu on itselleni tullut tutuksi tiedon metsästyksessä, erilaiset nitinät ym kokoonpanon fibat peruskauraa, huollon perässälaahaaminen ja yksi ainoa myyntipaikka/huolto täällä.

On syynsä miksi nuo ovat ison ryminän esiinmarssinsa jälkeen kollegoilta kadonneet. Juu, on siellä ja täällä Tesloja vieläkin, mutta niin on toki seiskasarjan Bemareitakin sekä ässämersuja. Useimmiten omalta palstalta on paistanut läpi liian monta kertaa lavetilla Vantaalle ja lopun viimeistellyt susipaska vaihtohyvitys, merkkiin tahtoo jäädä "jumiin" ellei takataskussa riitä syvyyttä.

/OT
 
Huono jälleenmyyntiarvohan on pelkästään positiivista, jos on käytettyä ostamassa. Huoltopaikkakaan ei sinänsä ole ongelma itselle.

Lähinnä olisi mukava tietää, joutuuko tuollaiseen 100000tkm ajettuun Teslaan laittaa 1000€/kk korjauksiin, että sen saa pidettyä liikenteessä. Itsekin saan jotain ovenkahvoja kyllä vaihdeltua.
 
Kahvathan noissa hajoaa. Ei kai niissä muuta vikaa ole? Alumiinisina eivät ruostu, mutta mällien korjauttaminen on vaikeampaa.
 
Eli ilmeisen vähävikaisia jos ilmajousituksessa on ainoat "tyyppiviat"?

Kuten toisessa Tesla-ketjussa tuli mainittua: Asennoidut vaan niin, että Jenkeissä on isot toleranssit kaikessa autoon liittyvässä valmistuksessa, niin ei tule mitään yllätyksiä.
 
Rahallahan niistä ongelmista selviää. Jokatapauksessa polttiksen vaihto teslaan tulee kalliiksi ja arvonaleneman myötä myös käyttö kalliiksi joten sama kai se on muutama tonttu käyttää korjauksiin.
 
Rahallahan niistä ongelmista selviää. Jokatapauksessa polttiksen vaihto teslaan tulee kalliiksi ja arvonaleneman myötä myös käyttö kalliiksi joten sama kai se on muutama tonttu käyttää korjauksiin.
Lähinnä kiinnostaa onko niissä jotain todella kalliita tyyppivikoja joiden realisoituessa saa latoa useampia tonneja rahaa tiskiin kuten esim. polttispuolella jakopääongelmat tai laatikko-ongelmat.

Mistä tuo on peräisin, että Teslan arvo tippuisi jotenkin nopeammin kuin saman hintaisten polttisautojen? Ja kuten tuossa jo mainitsin, niin käytettynä kun ostaa niin parempi vain jos tippuukin nopeammin arvo.
 
Eikös noissa alkupään Tesloissa ollut se... joku sähkömoottorin ratas joka kului loppuun siinä 60000 mailin kohdalla aika pehmeäksi? Nää oli tosin niitä alkupään 3G yhteyksillä varustettuja, sit jotain akkuongelmia jne. Youtubessa Teslan omistajilta näitä joskus katsellut, mutta ainakin Jenkeissä näitä on myös korjattu ihan kohtuurahalla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 480
Viestejä
4 539 202
Jäsenet
74 803
Uusin jäsen
Mäntyvirta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom