- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 3 819
...wut?
Teslan tuntivelotus on 200e/h.
Täsmälleen sama reaktio. Sinällään ei tuo hinta-arvio vieläkään täsmää, kun nuo pitäisi kyllä pystyä väkertämään tunnissa per kulma. Eteen menee tuota vähemmän aikaa, taakse enemmän. Vaikka laskis koko päivän mukaan työtä, niin silti osissa täytyy olla perkeleesti ilmaa....wut?
Nuo meylet on joku 160e kipale kun teslan omat ollu 58e vuos sitte. Oikeestihan siellä tuskin on väljää, narina lähtis sillä kun käyttäisi tukivarren irti ja antaisi pallolle kunnolla liikettä että rasvat voitelisi kunnolla nivelen.Täsmälleen sama reaktio. Sinällään ei tuo hinta-arvio vieläkään täsmää, kun nuo pitäisi kyllä pystyä väkertämään tunnissa per kulma. Eteen menee tuota vähemmän aikaa, taakse enemmän. Vaikka laskis koko päivän mukaan työtä, niin silti osissa täytyy olla perkeleesti ilmaa.
Upeaa suunnittelua, tuulilasin vedenpoisto suoraan heikosti vedeltä suojatun pallonivelen päälle.HD-Control Arm Tesla
MEYLE automotive spares – over 24,000 parts for passenger cars, vans and trucks.www.meyle.com
e: Vaikka on mainosvideo, niin hyvä kuvaus ongelmasta. Pistäisin melkein Meylet tilalle.
Tossa diagnostiikassa sanottiin että liiallista kulumaa, että vaikka liikunnalla ja rasvalla hetkeks korjaantuu niin jossain vaiheessa ne pitäs silti vaihtaa.Nuo meylet on joku 160e kipale kun teslan omat ollu 58e vuos sitte. Oikeestihan siellä tuskin on väljää, narina lähtis sillä kun käyttäisi tukivarren irti ja antaisi pallolle kunnolla liikettä että rasvat voitelisi kunnolla nivelen.
Autodoc näyttää pyytävän 230e ja risat sarjasta (molempiin etupyöriin), jossa myös uudet pultit, ei nyt mitenkään paha.Nuo meylet on joku 160e kipale kun teslan omat ollu 58e vuos sitte. Oikeestihan siellä tuskin on väljää, narina lähtis sillä kun käyttäisi tukivarren irti ja antaisi pallolle kunnolla liikettä että rasvat voitelisi kunnolla nivelen.