- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 9 864
Ei. Niille on viiksi/viikset.Ai siinä onnistuu kuitenkin napeilla nuo? Eikös Model 3:ssa ja Model Y:ssä pitänyt pyyhkijät jne nakutella kosketusnäytöltä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Niille on viiksi/viikset.Ai siinä onnistuu kuitenkin napeilla nuo? Eikös Model 3:ssa ja Model Y:ssä pitänyt pyyhkijät jne nakutella kosketusnäytöltä?
Ehkä varoitusvalo riittää, vaikka siitäkin näki hyvin, koska vaihtaa öljyt. Vaan nykyautot vielä, niin huono akku/jännite aiheuttaa välillä ihmeellisiä sähkövikoja ja vikakoodeja. Vaan onneksi tätä entistä amispeivarivarustetta saa nykyisin kätevästi tupakinsytyttäjälaturin yhteyteen.Pyydetään sitten öljynpainemittarikin takaisin.
On mukava jos kääntösäde on samanlainen kuin formuloissa yms.Tuo ratti on kyllä hirvitys. Eihän tuollaisella ole yhtään mukava ajaa.
Mikä siitä tekee mukavan? Pyörät kääntyy pienestä liikkeestä suhteettoman paljon.On mukava jos kääntösäde on samanlainen kuin formuloissa yms.
Auton kontrollointi ääritlanteissa ja rajoilla ajaessa on helpompaa. Eikä muutenkaan tarvitse veivata rattia niin paljoa.Mikä siitä tekee mukavan? Pyörät kääntyy pienestä liikkeestä suhteettoman paljon.
Jos formulat olisivat sopivia liikenteeseen, muistuttaisi autot niitä. Näin ei kuitenkaan ole. Formulat soveltuu formularadalle, ei mihinkään muuhun. Tuo ratti on tavallisessa liikenteessä erittäin vaarallinen.Auton kontrollointi ääritlanteissa ja rajoilla ajaessa on helpompaa. Eikä muutenkaan tarvitse veivata rattia niin paljoa.
Upeaa olkiukkojen rakentelua. Ratti ei ole hengenvaarallinen, kokematon kuljettaja voi olla.Jos formulat olisivat sopivia liikenteeseen, muistuttaisi autot niitä. Näin ei kuitenkaan ole. Formulat soveltuu formularadalle, ei mihinkään muuhun. Tuo ratti on tavallisessa liikenteessä erittäin vaarallinen.
Riippuu maasta. Eussa sallittu.Näyttää siltä, että suunnittelusta on vastannut joku joka ei ole koskaan ajanut autoa. Tuo rattihan on lisäksi täysin laiton, vaarallisuuden takia.
Haluatko lukita vastauksen? Formuloiden ratin kääntösäde on kuitenkin yli 200 astetta per suunta (täysin varmaa ei löytynyt luurilla nopeasti mutta 210-270 välille per suunta taisi olla lähes kaikkialla)On mukava jos kääntösäde on samanlainen kuin formuloissa yms.
VR-kakkulat päähän kyytiläisille ja jonkilainen lisätyn todellisuuden tykkipeli pyörimään. Peliautojen yleistyessä pääseekin sitten pelaamaan muiden autojen kyytiläisiä vastaanSaa panostaa kyllä aika paljon parempiin näyttöihin takapenkille. Nyt tuo keskinäyttö on lähinnä naurettavan pieni ja kaukana. Siis jos jotain pelikäyttöä takapenkille meinattiin. Etunäytöstä varmaan latausta odotellessa ihan homma toimii.
Haluatko lukita vastauksen? Formuloiden ratin kääntösäde on kuitenkin yli 200 astetta per suunta (täysin varmaa ei löytynyt luurilla nopeasti mutta 210-270 välille per suunta taisi olla lähes kaikkialla)
Tuossa Red Bullissa näyttäisi olevan 220 astetta nopeasti fotarilla kulmaa mittaamalla, varmasti osittain myös kuskiriippuvainen asiaTuossa pari aikaleimaa kalenterin tiukimpaan mutkaan ja full lock on noin 210 astetta sekä 2013 Mersussa että 2018 Red Bullissa
Eikö Citroënillä ollut joku tällainen systeemi jo 70-luvulla?Eiköhän Tesla pysty muuttamaan tuon ratin kääntösädettä lennossa, parkkipaikalla kääntyy paljon ja kovissa vauhdeissa taas sitten vähän. Taino autopilotillahan sitä muutenkin mennään..
No tuohan se helpottaakin ajamista kun ratin toiminta vaihtelee....Eiköhän Tesla pysty muuttamaan tuon ratin kääntösädettä lennossa, parkkipaikalla kääntyy paljon ja kovissa vauhdeissa taas sitten vähän. Taino autopilotillahan sitä muutenkin mennään..
Kyllähän se vaihtelee ihan tavisautossakin hiukan. Esim keskittää enemmän vauhdissa. Osa etuvedoista keskittää kiihdyttäessä, mm. kaikko kokeilemani Rellut ( ei pelkästään paha asia). Ja kyllä ohjattavuus on muutenkin erilainen vauhdissa.No tuohan se helpottaakin ajamista kun ratin toiminta vaihtelee....
Eipä ole sellaisia autoja vielä itsellä eteen. Tuorein auto jota ajanut on vuodelta 2005.Kyllähän se vaihtelee ihan tavisautossakin hiukan. Esim keskittää enemmän vauhdissa. Osa etuvedoista keskittää kiihdyttäessä, mm. kaikko kokeilemani Rellut ( ei pelkästään paha asia). Ja kyllä ohjattavuus on muutenkin erilainen vauhdissa.
Tiedättekö muuten mistä Tesla on plagioinut tuon ratin: Iso mies, pieni kulkupeli - tällainen on kääpiöauto Messerschmitt
Siis autoa joka keskittää enemmän vauhdissa, Renaultia vai Messerschmittia?Eipä ole sellaisia autoja vielä itsellä eteen. Tuorein auto jota ajanut on vuodelta 2005.
Ford Maverickilla (1994, 2001 ja 2005) ja Daewoo Tacumalla (2004) ajellut viimeiset 13 vuotta.Siis autoa joka keskittää enemmän vauhdissa, Renaultia vai Messerschmittia?
Käsittääkseni osa autoista säätää myös ohjauksen nopeutta ja/tai tehostuksen voimaa auton nopeuden mukaan. Jotta parkkiksella on kevyt pyörittää ja kovassa vauhdissa ei heilu niin herkästi.