Sadness
Tukijäsen
Ohjaajaa ei ole vielä valittu mutta Arska tulossa mukaan ja Cameron tuottaa ja suojelee että nytten tehtäisin oikea terminaattor elokuva.
Nytten viime päivien jutuista päätelen nytten lähdettäisin viihdoin ja viimein vetää saagaa eri suuntaan jos cameronin höpötykset pitävät paikkansa:
James Cameron vihjasi mikä on Arnold Schwarzeneggerin rooli seuraavassa Terminator-elokuvassa
Toisin kun episodin uutisessa oli että Cameron ohjasi elokuvan ei pidä paikkansa vaan toimii tuottajana koska sillä on omat kiireensä avatar elokuvien kanssa.
Kuvaukset alkaisivat itse arskan mukaan ensvuoden maaliskuussa ja ensi-ilta olisi omien veikkauksien mukaan sitten vuoden 2019 puolella.
Nytten viime päivien jutuista päätelen nytten lähdettäisin viihdoin ja viimein vetää saagaa eri suuntaan jos cameronin höpötykset pitävät paikkansa:
James Cameron vihjasi mikä on Arnold Schwarzeneggerin rooli seuraavassa Terminator-elokuvassa
Terminator-elokuvasarja on monien mielestä henkitoreissaan, sillä Terminator 2 -elokuvan jälkeen pettymykset ovat seuranneet toisiaan. James Cameronin teoksille ei vain ole löytynyt tarpeeksi hyvää jatko-osaa.
Nyt itse maestro Cameron aikoo kuitenkin mahdollisesti ohjata peräti uuden trilogian Terminator-elokuvia. Hän kertoi nyt, miten Arnold Schwarzenegger sopii kuvioihin.
– Miksi nämä hahmot (terminatorit) kuulostavat ja näyttävät Arnoldilta? Siihen täytyy olla syy. Minulla välähti, että on täytynyt olla prototyyppi. On täytynyt olla joku kaveri, jonka DNA:ta on käytetty pohjana, josta on kasvatettu tuhoajan orgaaninen ulkokuori. Tämän henkilön on täytynyt olla jossain vaiheessa elävä ihminen, Cameron pohti.
– Kysymyksenä on, oliko tällä henkilöllä jotain merkitystä Skynetille ja miksi he valitsivat hänet? Vai oliko Arnoldin näköinen terminaattori vain lähimpänä lähetettäväksi menneisyyteen, kun kaikki muut terminatorit näyttivätkin erilaiselta? Olen kysynyt itseltäni näitä asioita, mutta niitä ei ole koskaan ratkaistu… joten pysy kuulolla, Cameron jatkoi.
Cameronin mietiskelystä voi päätellä ainakin sen, että on mahdollista, että Schwarzenegger nähtäisiinkin ihmisenä, ei robottina seuraavassa elokuvassa. Tämä kieltämättä olisi ainakin täysin uusi idea. Ja uusia ideoita elokuvasarja kyllä kipeästi kaipaa.
Toisin kun episodin uutisessa oli että Cameron ohjasi elokuvan ei pidä paikkansa vaan toimii tuottajana koska sillä on omat kiireensä avatar elokuvien kanssa.
Kuvaukset alkaisivat itse arskan mukaan ensvuoden maaliskuussa ja ensi-ilta olisi omien veikkauksien mukaan sitten vuoden 2019 puolella.