Tuote: Telia kodin laajakaistat (ainakin kaapelimodeemi) Edit: keskittäjille eli joku muukin tuote pitää olla Telialta Edit2: Etu ei koske Avoin kuitu -kohteita, eikä Prepaid- tai DOT-liittymiä.
Tarjoushinta: 14,90€/kk & 19,90€/kk
Normaalihinta: 29,90€/kk & 34,90€/kk
Kauppa: Minun Telia
Voimassa: ?
Linkki: Minun Telia - Omat Sivut | Kirjaudu sisään | Telia
Promokoodi:
Kommentti tarjouksesta: Telian omilla sivuilla pystyy päivittämään ainakin jo olemassaolevan sopparin edullisempaan tarjoushintaan. Eli Telian asiakkaan kannattaa tsekata omat sivut.
(edit: kamppis on keskittäjille eli joku muukin tuote pitää olla Telialta, jotta tämä on tarjolla)
Esim. Yhteys Kotiin XXL 400-1000 Mbit/s 34,90-5€ (taloyhtiöasiakkaan etu) oli meillä aiemmin joulutarjouksesta otettuna 24,90€/kk. Nyt sai vaihdettua sen saman XXL:n hintaan 14,90€/kk sopimukseksi ihan parilla klikkauksella.
Omat sivut -> Liittymäni ja palveluni -> Laajakaista -> Muuta tilausta
Virkistävää näinä inflaatioaikoina saada jostain vähän säästöäkin.
Tarjoushinta: 14,90€/kk & 19,90€/kk
Normaalihinta: 29,90€/kk & 34,90€/kk
Kauppa: Minun Telia
Voimassa: ?
Linkki: Minun Telia - Omat Sivut | Kirjaudu sisään | Telia
Promokoodi:
Kommentti tarjouksesta: Telian omilla sivuilla pystyy päivittämään ainakin jo olemassaolevan sopparin edullisempaan tarjoushintaan. Eli Telian asiakkaan kannattaa tsekata omat sivut.
(edit: kamppis on keskittäjille eli joku muukin tuote pitää olla Telialta, jotta tämä on tarjolla)
Esim. Yhteys Kotiin XXL 400-1000 Mbit/s 34,90-5€ (taloyhtiöasiakkaan etu) oli meillä aiemmin joulutarjouksesta otettuna 24,90€/kk. Nyt sai vaihdettua sen saman XXL:n hintaan 14,90€/kk sopimukseksi ihan parilla klikkauksella.
Omat sivut -> Liittymäni ja palveluni -> Laajakaista -> Muuta tilausta
Virkistävää näinä inflaatioaikoina saada jostain vähän säästöäkin.
Viimeksi muokattu: