Ostettu Telewell esim. TW-EAV510v6 tai TW-EAV510AC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manaan
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo Telehellin nimeämispolitiikka on aina ollut melko sekava, ja noilla mallimerkinnöillä en löytänyt vastaavia heidän sivuiltaan. Mulla on tossa TW-EAV510 joka on siis ADSL/VDSL modeemi. Versiosta ei ole mainintaa paketissa eikä laitteessa. Toinen on TW-EAV510 AC/LTE reititin. Nuo siis Hyvinkäällä/Keravalla.

Tuo Telehellin nimeämispolitiikka on aina ollut melko sekava, ja noilla mallimerkinnöillä en löytänyt vastaavia heidän sivuiltaan. Mulla on tossa TW-EAV510 joka on siis ADSL/VDSL modeemi. Versiosta ei ole mainintaa paketissa eikä laitteessa. Toinen on TW-EAV510 AC/LTE reititin. Nuo siis Hyvinkäällä/Keravalla.

Joo, ei noita sieltä löydy helpolla, hakusessa edullinen vehje, luokkaa 5-10 euroa, monellahan noita lojuu ylimääräisenä. Torista jo yhden hain, mutta tarvin vielä toisen kokeiluihin. Ei pysty noin kaukaa lähtee hakee näillä polttoainehinnoilla ja postikin samasta syystä poissa kuvioista. Noissa ikivanhoissa ei toimi 4G tikku jota aattelin käyttää. Voi olla, että mulle riittää toi yksikin.

Mulla näyttää olevan v6 malli. Tai ainakin jos tukiaseman nimeen on luottamista. Asun siis keravalla.

16843605425524905330093220705375.jpg

ei pysty sinne asti lähtee. Täytyy jatkaa torissa ettimistä. :p
Ensiviikolla kulkeutuu töölöön, jos sieltä mielummin noudat. Tosin ehkä saat nopeammin torista. Laita tiistaihin mennessä viestiä, jos haluat hakea töölöstä. Kaveri on iltapäivisin/illalla kotosalla.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 202
Jäsenet
76 015
Uusin jäsen
RIPA777

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom