Tekstin muokkaustyökalut disabloitu

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Minulla on jostain syystä jo pitkään ollut nämä tekstikentän yläpuolella olevat muokkausnapit disabloituna. Niitä kun painaa, niin ei tapahdu mitään. Selaimena Chrome ja Mac koneena.
Screenshot 2023-11-09 at 19.45.02.png
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 044
Minulla on jostain syystä jo pitkään ollut nämä tekstikentän yläpuolella olevat muokkausnapit disabloituna. Niitä kun painaa, niin ei tapahdu mitään. Selaimena Chrome ja Mac koneena.
Paina tuota rattaan kuvaketta, joka on oikealla tuossa muokkauspalkissa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 144
@Sampsa

Voisiko tuon rattaan puukottaa pois ja laittaa tekstin muokkauksen päälle? Itse en ainakaan näe tuolla rattaalla mitään käyttöä, vaan aiheuttaa pelkkää sekaannusta.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Itse toivon että ratasta ei sentään poistettaisi, tai tuota sen toiminnallisuutta. Joskus pitkää tekstiä ja paljon linkkejä ja kuvia yms. sisältävän viestin kanssa on välillä helpompaa päästä lisäämään vaikka sarjan kuvia lisäämällä suoraan koodit. Ja välillä tuo puoli missä on tekstin korostukset yms. niin oudosti keksii font-tageja joissa koko on päin peetä (eli kun en käytä kokoa, niin se määritellään kuitenkin. Ja joo, on.esim. liitetty vain puhdista tekstiä). Tätä font-tagin lisäämistä en tosin ole tainnut vähään aikaan nähdä.

Jos koodi näkymän saisi vaikka jonkun mutkan taakse, mieluummin kuin kokonaan pois.

Tämä vain mielipide.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Paina tuota rattaan kuvaketta, joka on oikealla tuossa muokkauspalkissa.
Kiitos, nyt toimii! Selkeinhän olisi jos tuo ikoni olisi aina valkoinen Synthwave -teemassa. Nyt se on niin lähellä noiden disabloitujen ikonien väriä, että ei hoksaa että se onkin klikattavissa. Sama ongelma näköjään tummalla teemalla. Vaalealla teemalla ikonin klikattavuuden huomaakin selvästi.
Screenshot 2023-11-10 at 10.03.16.png

Tähän tyyliin
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Kiitos, nyt toimii! Selkeinhän olisi jos tuo ikoni olisi aina valkoinen Synthwave -teemassa. Nyt se on niin lähellä noiden disabloitujen ikonien väriä, että ei hoksaa että se onkin klikattavissa. Sama ongelma näköjään tummalla teemalla. Vaalealla teemalla ikonin klikattavuuden huomaakin selvästi.
Tähän tyyliin
Totta tosiaan. Vaaleassa teemassa näkyy oikein ja on selkee. Muissa teemoissa näyttää, että ois kaikki disabloituna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 527
Viestejä
4 202 630
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom