Ostetaan Tekniikan Maailma, Tieteen kuvalehti jne (Mikkeli)

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
464
Olen töissä yksityisen firman pitämässä palvelutalossa, ja olen ainoa mies siinä työyksikössä.
Palvelutalosta löytyy Me naiset, Anna jne kaikki naisille tarkoitettuja julkaisuja.
Potilaina on miehiä myös, mutta mitään järkevää aikakauslehtiä ei heille ole luettavaksi. Sanomalehti tulee taloon.

Pyyntö: Jos jollakulla on ylimääräisiä Tieteen kuvalehti, Tekniikan Maailma, Tuulilasi tms vanhoja lehtiä, niin pyydän lähettämään minulle kotiosoitteeseen muutaman lehden. Sanotaanko vaikka yhteensä 5-8 eri lehteä. Jos joku lahjoittaa vaikka yhden lehden tai kaksi niin hyvä
Kerään lahjoituslehdet kotiani ja vien ne sitten töihin osastolle luettavaksi.
Ilmoittautukaa tähän threadiin, jos haluatte lahjoittaa lehtiä. Vastaan sitten viesteihin.
Postimaksut olisivat lahjoittajan maksettava. Näin joku voi ottaa osaa vanhusten hyvinvoinnin parantamiseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
Itseasiassa mikäpä ettei. On tuonne keräytynyt jokunen näytenumero. Voin hyvinkin luopua satsista mikä menisi vaikka kirjeenä vielä.
 

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
464
Löytyi räbän puolelta linkki ilmaisnumeroihin tuoreisiin lehtiin ja tilasin niitä, joten eiköhän tämä riitä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 849
Viestejä
4 273 629
Jäsenet
71 566
Uusin jäsen
Norjalaane

Hinta.fi

Ylös Bottom