Teknavi.com / Tietotekniikkatavaratalo asetettu konkurssiin

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 590
Suomalainen tietotekniikkajälleenmyyjä Teknavi.com Oy / City Plus Oy on asetettu konkurssiin 26.1.2024.

Tiedotteen mukaan ennen konkurssia tilattuja tavaroita ei todennäköisesti pystytä toimittamaan tilaajille.

Tilaajat, jotka ovat maksaneet tilauksensa luottokortilla ennen konkurssia eivätkä saa tilaustaan, voivat hakea maksun palauttamista luottokorttiyhtiöltä. Sama oikeus on myös muuta tuotteen hankinnan rahoittanutta luotonantajaa/laskuntarjoajaa kohtaan. Myös maksukortin debit-ominaisuudella maksetuista ostoksista voi mahdollisesti vaatia hyvitystä korttiyhtiöltä, jos yhtiö on korttiehdoissaan tai muutoin tähän sitoutunut.

Tilaajat, jotka ovat maksaneet verkkokauppatilauksensa verkkopankissa tai muulla tavalla ennakkoon, voivat valvoa saatavansa konkurssipesässä.



 

iPhonelover

Tukijäsen
Liittynyt
24.11.2021
Viestejä
74
Ei yllättänyt. Viime vuoden puolella tilasin jotakin, eikä toimitusta kuulunut joten peruin ja rahojen takaisin saanti vaati sinnikkyyttä ja miljoona meiliä ynnä puhelua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 035
Mä olen aina ihmetellyt tätä kauppaa ja eritoten tuota Teknavi.com -nimeä ja logoa kun on niin äärettömän samankaltainen Teknavi -sivuston/televisio-ohjelman kanssa.

Voisi melkein luulla, että ovat samaa puljua.

teknavidotcom.png

vs
teknavi.png


Vai ovatko sittenkin?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 839
Sulka hattuun ja kolmas konkurssi listaan:

Tuo jutun linkissä mainittu tyhjien VHS videonauhojen tekijänoikeusmafiamaksu oli yksi surkea episodi Suomen historiassa.

Onneksi sen loppuaikoina joku nauhakauppias keksi nauhoittaa VHS-monistamolla niihin myytäviin VHS kasettieihin jotain omakustanne teostovapaan musisoinnin konsertin. Silloin vältti ne tekijänoikeusmaksut ja VHS kasetti maksoi vain murto-osan aiemmasta.

Sehän toimi sitten ihan normaalisti omien tallenteiden tekemiseen vaikka alle oli alunperin nauhoitettu jotain moskaa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
Teknavi ei tunnu yhtään tuntulta. Mutta tuo City Plus Oy kuulostaa hyvin jota ainakin olisin netissä joskus katsonut, samaten Hämeenlinna ja "tulostinkauppa" mikä tuli googlettassa.

Vielä Suomessa on kai ainakin pari vastaavaa kauppaa jolla on valtava, suoraan tukulta tuleva komponenttilista, ja josta ei oikein kannata tilata mitään komponenttia koska noilla pikku puljuilla ei ole mitään omaa varastoa. Suomi24 juttujen mukaan tuolla Reinikaisella ei välttämättä enää ollut suurta tekemistä tuon firman kanssa.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 839
Hyvin pieni tämä kauppa oli liikevaihdoltaan. 1-1,5 miljoonan euron luokassa vuodessa.

Esimerkiksi Verkkokauppa.com:illa luku on viidensadan miljoonan euron paremmalla puolella.


 
Liittynyt
21.08.2020
Viestejä
124
Tekniikkaa ym.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Mä olen aina ihmetellyt tätä kauppaa ja eritoten tuota Teknavi.com -nimeä ja logoa kun on niin äärettömän samankaltainen Teknavi -sivuston/televisio-ohjelman kanssa.

Voisi melkein luulla, että ovat samaa puljua.


vs


Vai ovatko sittenkin?
Oletin itse automaattisesti että toi on teknavi tv-ohjelmabrändin verkkokauppa :zoom:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 204 915
Jäsenet
70 920
Uusin jäsen
Bruski

Hinta.fi

Ylös Bottom