Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole tulossa takaisin. Tuon on Sampsa jo ilmoittanut. Syynä ongelmat Tapatalkin suhteen ja sen olemattoman pieni käyttäjäkunta (Sampsan mukaan noin 3%)Saisiko Tapatalk tuen takaisin, foorumia mahdoton selata ilman sitä.
kitos.
Ei ole tulossa takaisin. Tuon on Sampsa jo ilmoittanut. Syynä ongelmat Tapatalkin suhteen ja sen olemattoman pieni käyttäjäkunta (Sampsan mukaan noin 3%)
Ei tule enää takaisin, pahoittelut.Saisiko Tapatalk tuen takaisin, foorumia mahdoton selata ilman sitä.
kitos.
Noinhan tuo taitaa aina olla ollut.Selaaminen sujuu hyvin selaimella mutta ilmoitukset seuratuista langoista on ainakin itselläni heikentynyt huomattavasti. Mailiin tulee ilmoitus ensimmäisestä uudesta viestistä, mutta jos en lue sitä sivustolla, niin en saa seuraavaa ilmoitusta. Eipä viestin luku muuten päivän päälle ole, mutta kun kuumimmat tarjoukset lipsahtaa ohi suun )
Vaatii xf2 pohjalle että tuo tuki tuleeKun kerran Tapatalk tuki poistui, niin miten tänne saa enabloitua push-ilmoitukset Chromeen Matkapuhelinfoorumin tapaan? Siellä Chrome kyselee että laitetaanko tuo päälle, mutta täällä ei näytä tulevan moista kyselyä enkä kyllä keksinyt miten tuon saisi päälle manuaalisestikaan.
Ja ei en halua ilmoituksia sähköpostiin.
Tämä ehdottomasti ollut jo pidempään käytössä koska nopein ja sulavin kokemus.Kiwi browser myös.
Ja sattumoisin on kysyjän tottumuksien mukainen Chromium-pohjainen.Tämä ehdottomasti ollut jo pidempään käytössä koska nopein ja sulavin kokemus.
Pitääkin kokeilla kiwi browseria seuraavaksi. Tykkäsin kyllä tuosta Vivaldin välilehti-näkymästä tosi paljon, mutta en pidä tuosta päivitänapin sijainnista mikä on ruudun yläreunassa. Meni tosin päivä tajutessa et sivujahan pitää päivittää et näkee uusimmat viestit . Tapatalkin jälkeen tosiaan kokeilin kirjamerkkien kautta käyttää foorumia, ja silloinhan sivut päivittyi tietenkin automaattisesti. Noh,uuden opettelua...Ja sattumoisin on kysyjän tottumuksien mukainen Chromium-pohjainen.
Tapatalk tuen puuttuessa täältä lähtee kävelemään monta jäsentä jotka käy töissä, eikä voi notkua kalsareissa koneen ääressä 24/7.
Millään mobiili alustalla ei päästä sellaiseen käyttökokemuksen ilman tapaa että KUKAAN jaksaisi pidemmän päälle.
Tapan käyttäjistä osalla on mainokseton aikanaan kertamaksettu lisenssi anyway.
Oon käyttäny Muroa, Autot.fi ja techbbs aina pelkästään puhelimen chromella. Hyvin tämä toimii ja on toiminut Eikä tässä kyllä mainoksiakaan ole pl. tuo sivun yläosassa välillä näkyvä pieni mainos.Täälläkin ollut Tapatalk käytössä varmaan lähemmäs 10 vuotta ja nyt, kun sen käyttö ei enää täällä onnistu niin testasin ihan puhelimesta perus Chromella kirjautua ja katsoa taipuuko sivuston normaali leiska puhelimen näytölle.
Tulos: taipuu ihan hyvin, Tapatalkkia ei tarvitse ja poistin sen puhelimestani.
Eli paremmasta ei ole kokemusta...Oon käyttäny Muroa, Autot.fi ja techbbs aina pelkästään puhelimen chromella. Hyvin tämä toimii ja on toiminut Eikä tässä kyllä mainoksiakaan ole pl. tuo sivun yläosassa välillä näkyvä pieni mainos.
Enkä ole kokeilemassa kun nykyiselläänkin on niin hyväEli paremmasta ei ole kokemusta...
Pahapa sitä on enää kokeilla kun tuki on kuollut ja kuopattu.Enkä ole kokeilemassa kun nykyiselläänkin on niin hyvä
Push notifikaatiot pitäisi saada päälle sitten XF2.x versiossa.Brave + Vivaldi combolla taidan mennä tästä eteenpäin. Brave desktop-moodissa kaikelle muulle ja Vivaldi tälle foorumille. Dark reader extension vaikutti aivan mahtavalta, mutta joko Kiwi tai dark reader rikkoi joitakin sivuja. Ei skaalannut oikein. Ja tori.fi, ei antanut hyväksyä evästeitä. Enää puuttuu notificaatiot, mutta en ole vielä päättänyt haluanko ilmoituksia s-postia sotkemaan. Akun kestonkin pitäisi kyllä parantua, kun OP6 valitti aina silloin tällöin tapatalkin kuluttuvan enemmältikkin virtaa.
Tapatalk oli relevantti joskus iPhone 3GS aikoihin kun puhelimet oli vielä nuhapumppuja ja foorumisoftat eivät olleet mobiilille optimoituja. Miten vanhoilla puhelimilla oikein selaatte jos se ei muka onnistu ilman Tapatalkia?
Pointti onkin siinä ollut, että yksi softa kerää jokaisen foorumin samaan näkymään ja mikä tärkeämpää, antaa niistä välittömästi ilmoituksen.Tapatalk oli relevantti joskus iPhone 3GS aikoihin kun puhelimet oli vielä nuhapumppuja ja foorumisoftat eivät olleet mobiilille optimoituja. Miten vanhoilla puhelimilla oikein selaatte jos se ei muka onnistu ilman Tapatalkia?
Mulla se tähti pysyy vähintään sivun lataamiseen asti, usein muutaman minuutin ekan jälkeen.Mut itse asiaan. Mulle kun tulee uusia ilmoituksia ja klikkaan ilmoitukset. Lukemattomat näkyy keltaisella...mutta vain 3-4sek. Eli sen jälkeen en tiedäkään mitkä niistä oli uusia ja mitkä ei. Mistä tuon saa niin, että kunnes klikkaa, se on eri värinen.
Pointti onkin siinä ollut, että yksi softa kerää jokaisen foorumin samaan näkymään ja mikä tärkeämpää, antaa niistä välittömästi ilmoituksen.
Mullakin parhaimmillaan ollut siellä kymmenkunta foorumia mitä selasin, nyt täytyy aukoa jokainen erikseen, eikä tämä sekamelska ulkoasussa mikään hyvä ole.
Mut itse asiaan. Mulle kun tulee uusia ilmoituksia ja klikkaan ilmoitukset. Lukemattomat näkyy keltaisella...mutta vain 3-4sek. Eli sen jälkeen en tiedäkään mitkä niistä oli uusia ja mitkä ei. Mistä tuon saa niin, että kunnes klikkaa, se on eri värinen.
Ei se tule takaisin. Eikö se jo ole aikalailla selväksi tullut.Saisko tapatalk tuen takaisin. Ainut suomalainen foorumi, kun ei taas siihen kykene.
Näköjään. En suoraansanottuna ole moista tähteä edes nähnyt. Tämä on juuri sitä mikä tekee tästä epäselvän. Tuollaista tähteä ei tarttis olla laisinkaan, vaan pysyis koko ketju keltaisena, kunnes luettu.Mulla se tähti pysyy vähintään sivun lataamiseen asti, usein muutaman minuutin ekan jälkeen.
Ei se tule takaisin. Eikö se jo ole aikalailla selväksi tullut.
Epäluotettava sovellusMiksi ei? tarvii sampsan ladata addon.tapatalk.xml foorumille ja se toimii. On vissiin taas joku mahdoton yhtälö kyseessä.
Epäluotettava sovellus
Päivityksen yhteydessä mm. Tapatalk-tuki on poistettu pois käytöstä, koska kyse on 3. osapuolen ulkopuolisesta sovelluksesta, joka käsittelee foorumin käyttäjien tietoja parhaaksi näkemällään tavalla. Sovelluksella on ollut ongelmia niin tietoturvan kuin käyttäjätietojen käytön suhteen. Lisäksi sovelluksesta on tulossa 2020 käyttäjille kuukausimaksullinen eli ulkopuolinen taho keräisi rahat tämän foorumin käytöstä.
Kiitos kun toit tämän muistutuksen Tapatalkista itkeville.Tästä löytyy ylläpidon kanta Tapatalkiin:
Kiitos kun toit tämän muistutuksen Tapatalkista itkeville.
Itse vielä muistutan että tapatalkin käyttäjä on vain muutama prosentti. Sampsa jukaisi tästä statistiikat aikaisemmin.
Joten voisiko jo lopettaa tapatakista itkemisen. Päätös on tehty ja sillä mennään. Jos haluaa vielä vängätä asiasta tehkää se muualla. Jos oikein kovasti ottaa päähän tapatalkin poistuminen pistäkää Sampsalle valitus YV:nä
Ketjun tarkoitus on keskustella xenforo 2 päivityksestä. Tapatalkista on jo keskustelu tarpeeksi ja ylläpito on tehnyt päätöksen ja sillä mennään. Kaiken lisäksi tapatalkin käyttäjiä on vain muutama prosentti. Kun päätös ei kerran miellytä siitä on ihan turha tässä ketjussa vääntää. Tehokkaampi tapa on laittaa ylläpidolle viestiä ja keskustella heidän kanssa. @svk tiivisti tuossa yllä hyvin ajatuksia tästä keskustelusta.Keskustelu haitaa sinua syystä että? foorumi täytyy viesteillä jota ei voi vain skipata jollei koske sinua koska?
Tässä vielä statistiikat 27.12.
Forum: io-tech BBS
Daily Users using Tapatalk on
Android: 178
iOS: 66
Rekisteröityneitä käyttäjiä vieraili tuona päivänä yhteensä 7164 eli Tapatalk-käyttäjien osuus oli reilu 3 %.
Näemmä syyskuussa 2019 tullut tämä ilmoitus, samanlainen ikkuna tuli itselleni ja otin tuon 6kk ilmaiseksi mikä nyt sitten maaliskuussa päättyy, redditissä juttus Reddit - Android - Tapatalk is now forcing its paid app users to also purchase a VIP subscription in order to receive the same features (and notified them via a splash screen)
Tässä kuva playstoresta
Itse asiassa se olisi ja on pois tältä foorumilta. Sinusta olisi varmaan reilua, että Tapatalkin porukka rahastaa Sampsan kovalla työllä? Ja Sampsa sanoi, että Tapatalkin kanssa mainokset joilla foorumi rahoitetaan eivät näy ollenkaan. Tottakai osa blokkaa ne tietokoneellakin, mutta silloinkin se on käytäjän oma valinta jota Tapatalk taas ei tarjoa ollenkaan. Noiden perusteella sanoisin, että Tapatalk on loinen joka kuppaa foorumin ylläpitäjien suonta ja tekee sillä vielä itselleen rahaakin.Tuskin tulee maksamaankaan ja vaikka maksaisin ei se ois pois tältä foorumilta.
Eipä mulla oo iPhonen safarillakaan täällä mainokset näkyneet, joten sikäli tuo ei muuta mitään.Itse asiassa se olisi ja on pois tältä foorumilta. Sinusta olisi varmaan reilua, että Tapatalkin porukka rahastaa Sampsan kovalla työllä? Ja Sampsa sanoi, että Tapatalkin kanssa mainokset joilla foorumi rahoitetaan eivät näy ollenkaan. Tottakai osa blokkaa ne tietokoneellakin, mutta silloinkin se on käytäjän oma valinta jota Tapatalk taas ei tarjoa ollenkaan. Noiden perusteella sanoisin, että Tapatalk on loinen joka kuppaa foorumin ylläpitäjien suonta ja tekee sillä vielä itselleen rahaakin.