En tiedä onko näistä mainittu jo, mutta pari asiaa olisi mielessä.
Ensinkin, kun luen ketjua ja sinne tulee uusi viesti, joka päivittyy ketjun jatkoksi normaalisti, niin siitä seuraa pieni ongelma. Näistä viesteistä jää kuitenkin merkintä uutena ilmoituksena. Kun sitten avaan ketjun ilmoituksista, niin luettavana on ne samat viestit, jotka olen jo lukenut.
Parempi olisi niin, ettei kyseistä ilmoitusta tulisi, kun ne viestit on kuitenkin ruudulla jo olleet luettavana.
Toinen ongelma johon olen törmännyt on ruudun pieni pomppiminen. Sivu siis liikahtaa ~viestin verran alaspäin. En ole ihan varma mistä johtuu, mutta olen spekuloinut, että ketjujen automaattinen päivittyminen ketjujen osalta voisi tehdä sen. Eli uuden viestin tullessa sivu liikahtaa hieman ja luettavana ollut kohta katoaa silmistä. Hieman ärsyttävä...
Tätä tapahtuu niin mobiilissa kuin tietokoneella. Mobiilissa selaimena opera ja tietokoneessa firefox.
Sitten vielä yksi. Ilmoitusvalikko toimi ennen niin, että kun hiiren vei päälle niin ilmoitukset aukesi. Nyt pitää klikata, jotta se aukeaa. Onko tarkoituksella näin? Vanha tapa oli minusta parempi