TechBBS-foorumin palautetta ja kehitysehdotuksia v0.4

Tila
Keskustelu on suljettu.

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Käyttöehdoissa ja säännöissä https://bbs.io-tech.fi/help/terms mainitaan seuraavaa: "Foorumia kehitetään toistaiseksi ja se on beta-testattavana ennen virallista julkaisua vuonna 2017"

Eikös beta-testi päättynyt jo 1.1? Toki foorumia kehitetään vielä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 705
Erästä nykyisin moderaattorin statuksella toisella foorumilla oleilevaa lainaten "problem is back".
Olisikohan tietoa mistä johtunee? Eilen illasta toimivat OK, sitä ennen oli jo pidempään samoin että kuvat uupuivat. Noh, katsokaa kuvasta:
upload_2017-1-9_11-35-31.png
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Erästä nykyisin moderaattorin statuksella toisella foorumilla oleilevaa lainaten "problem is back".
Olisikohan tietoa mistä johtunee? Eilen illasta toimivat OK, sitä ennen oli jo pidempään samoin että kuvat uupuivat. Noh, katsokaa kuvasta:
Mitään tähän liittyviä korjauksia ei ole tehty, eikä kukaan muu ole vastaavaa raportoinut eli taitaa olla lokaali ongelma?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Mitään tähän liittyviä korjauksia ei ole tehty, eikä kukaan muu ole vastaavaa raportoinut eli taitaa olla lokaali ongelma?
Olen itse myös hämmästellyt tuota ikonien puutetta. Pöytäkoneella toimivat, läppärillä toimivat, android-tabletilla(tab s) toimivat, mutta android-puhelimella(op3t) eivät toimi millään selaimella. Androidit on myös molemmat samalla selaimella, joten sekään ei tuota selitä.

E: Puhuin pashkaa. Jotain on tapahtunut, sillä nyt ne toimivat myös op3t:n chromella, muttei vieläkään rsbrowserilla.
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
775
Ketjuun liittyen kehitysehdotuksena "kilauta modelle" toiminto millä voi laittaa viestiä modeporukalle.

Edellinen syystä jotta tuo quotettamani postaus on kyllä mielestäni io-tech:in weppisivun puolella oleva bugi eikä kehitysehdotus foorumille, mutta silti se siirrettiin tuosta ketjusta tänne eikä pieni mieli jummarra miksi.

Toinen toimiva systeemi voisi olla jotta tuo "postauksesi siirrettiin" -viesti kertoisi kuka siirron teki jotta voisi suoraan laittaa utelua menemään...

Tuolla io-tech:in puolella kommentteja lukiessa osa hymiöistä ei toimi: esim. ;) näkyy kuten pitääkin mutta esim. :tup: tilalla näkyy ainoastaan tup (kaksoispisteiden kera).
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 705
Mitään tähän liittyviä korjauksia ei ole tehty, eikä kukaan muu ole vastaavaa raportoinut eli taitaa olla lokaali ongelma?
Noo, luultavasti toimii taasen OK kun saan SS(D) levyn takaisin takuuhuollosta ja windows 10 alle. Windows 7 on aikansa elänyt...
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Ketjuun liittyen kehitysehdotuksena "kilauta modelle" toiminto millä voi laittaa viestiä modeporukalle.

Edellinen syystä jotta tuo quotettamani postaus on kyllä mielestäni io-tech:in weppisivun puolella oleva bugi eikä kehitysehdotus foorumille, mutta silti se siirrettiin tuosta ketjusta tänne eikä pieni mieli jummarra miksi.

Toinen toimiva systeemi voisi olla jotta tuo "postauksesi siirrettiin" -viesti kertoisi kuka siirron teki jotta voisi suoraan laittaa utelua menemään...
On jo olemassa, jokaisesta viestistä löytyy Raportoi-nappi, ainakin sillä saa viestin perille kaikille moderaattoreille nähtäväksi.

Edit: myös siirrosta mode voi laittaa lähtemään ilmoituksen, laitan muistutuksen että käyttävät sitä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 705
Noo, luultavasti toimii taasen OK kun saan SS(D) levyn takaisin takuuhuollosta ja windows 10 alle. Windows 7 on aikansa elänyt...
Noin, tänään saapui Kingston 512Gb SSDNow kc400 takuuhuollosta ja windows 10 taasen alla. Kaikki toimii kuten kuuluukin.
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
775
On jo olemassa, jokaisesta viestistä löytyy Raportoi-nappi, ainakin sillä saa viestin perille kaikille moderaattoreille nähtäväksi.

Edit: myös siirrosta mode voi laittaa lähtemään ilmoituksen, laitan muistutuksen että käyttävät sitä.
Tämä selvä, käytetään tuota jatkossa. Tuntui vain ns. "väärinkäytöltä" sille.

Tuosta siirrosta, tarkennuksena mainittakoon jotta kyllä siitä ilmoitus tuli mutta ei tarkemmin jotta kuka siirsi ja minkä viestin:
Viestisi ketjussa Palautetta io-tech.fi-sivustosta (uutiset ja artikkelit) v0.1 siirrettiin: TechBBS-foorumin palautetta ja kehitysehdotuksia v0.4. Syy: Oikeaan ketjuun
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 363
Annanpas vain hyvää palautetta. En ole itse törmännyt foorumilla bugeihin tai raivoa tuottaviin "ominaisuuksiin". Teema on miellyttävä ja alusta tuntuu sutjakkaalta.

Tästä kertoo omiaan se, että keksimällä keksin vain tällaisen nippelitoivomuksen;
Uudet viestit -listauksessa[1] Nostetut ketjut näkyvät harmaalla boksilla. Tämä on makuasioita, mutta itse poistaisin tuon harmaan backgroundin tässä tapauksessa (toki jättäisin sen normi foorumiosioille).

[1[ https://bbs.io-tech.fi/find-new/posts
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Annanpas vain hyvää palautetta. En ole itse törmännyt foorumilla bugeihin tai raivoa tuottaviin "ominaisuuksiin". Teema on miellyttävä ja alusta tuntuu sutjakkaalta.

Tästä kertoo omiaan se, että keksimällä keksin vain tällaisen nippelitoivomuksen;
Uudet viestit -listauksessa[1] Nostetut ketjut näkyvät harmaalla boksilla. Tämä on makuasioita, mutta itse poistaisin tuon harmaan backgroundin tässä tapauksessa (toki jättäisin sen normi foorumiosioille).

[1[ https://bbs.io-tech.fi/find-new/posts
Kiitos palautteesta. Tuo Uudet viestit poimii viestiketjut aikajärjestyksessä listaan ja muotoilu tulee suoraan foorumin puolelta eli valitettavasti tuota ei pysty erikseen säätämään (ilman erillistä puukotusta)
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 363
Kiitos palautteesta. Tuo Uudet viestit poimii viestiketjut aikajärjestyksessä listaan ja muotoilu tulee suoraan foorumin puolelta eli valitettavasti tuota ei pysty erikseen säätämään (ilman erillistä puukotusta)
Arvelinkin, että se toimii noin. Mmm, turha sitä alkaa puukottamaan. Kumpi vain on OK. :tup:

PS. ostan tukijäsenyyden heti jos tulee Visa/pankki-maksuvaihtoehto
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Kokeilin liittää kuvan viestiin pikkukuvana, ja jätin myös liittämättä kokonaan ajatuksena jos se näkyisi vain viestin alla thumbnailina, mutta aina se tulee täysikokoisena.

Olisiko mahdotonta, että kuvaa ei tarvitsisi liittää itse viestin sekaan ollenkaan, vaan viestin alla näkyisi vain liitetyt tiedostot thumbnailina josta kuvan saisi auki?
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Kokeilin liittää kuvan viestiin pikkukuvana, ja jätin myös liittämättä kokonaan ajatuksena jos se näkyisi vain viestin alla thumbnailina, mutta aina se tulee täysikokoisena.

Olisiko mahdotonta, että kuvaa ei tarvitsisi liittää itse viestin sekaan ollenkaan, vaan viestin alla näkyisi vain liitetyt tiedostot thumbnailina josta kuvan saisi auki?
Kuvaa ei tarvitse liittää erikseen tekstiin, se näkyy automaattisesti viestin lopussa jos ei sitä erikseen liitetä johonkin tiettyyn väliin. Pikkukuva ei ole ns. thumbnail, vaan se on editorissa pienenä helpottamaan kuvan laittamista oikeaan kohtaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Kuvaa ei tarvitse liittää erikseen tekstiin, se näkyy automaattisesti viestin lopussa jos ei sitä erikseen liitetä johonkin tiettyyn väliin. Pikkukuva ei ole ns. thumbnail, vaan se on editorissa pienenä helpottamaan kuvan laittamista oikeaan kohtaan.
Viittasin vain tuohon toiseen ketjuun siirrettyyn palautteeseen puhelimen screenshoteista. Kokeilin siis myös siten, etten itse liittänyt kuvaa viestiin ja se tulikin viestin loppuun kuten sanoit, mutta turhan suurena ja pitkänä. Tarkoitin vain että jos olisi mahdollisuus jättää kuva liittämättä viestin sekaan ja se näkyisi vain viestin lopussa "liitetyt tiedostot" ja siellä kuvasta thumbnail josta suuren kuvan saisi auki.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
En tiedä onko oikea paikka tällaiseen palautteeseen, mutta enpä ole parempaakaan paikkaa löytänyt.
Unohdin salasanani ja olen yrittänyt käyttää tuota "unohditko salasanasi" linkin takaa tulevaa salasanan nollausta. Sähköpostiin tulee linkki, jota klikkaamalla pitäisi tulla uusi salasana sähköpostiin. Ei tule.
Olen laittanut postia lomakkeella ja suoraan sähköpostiinkin, ei vastausta.

Eli tämä homma ei nyt oikein toimi. Ja jos olen jostain syystä saanut jonkin ikibannin, en kyllä tiedä miksi, niin kai siitäkin voisi sitten selkeästi kertoa.

Olisi kiva saada vanha Lallijuoppo käyttöön ja tämän voisi poistaa turhana.
Okei, testasin itsekin ja siellä oli virhe ohjeissa. Sähköpostiin ei tule uutta salasanaa, vaan linkin takaa uusi salasana täytyy asettaa itse. Korjattu.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Okei, testasin itsekin ja siellä oli virhe ohjeissa. Sähköpostiin ei tule uutta salasanaa, vaan linkin takaa uusi salasana täytyy asettaa itse. Korjattu.
Noni. Voiko olla mahdollista, että mä olin eka joka oli sählännyt salasanansa kanssa tai muut olivat fiksumpia eivätkä lukeneet ohjeita, vaan laittoivat vaan uuden salasanan.

Mun puolesta ton Entisen Lallijuopon tunnuksen voi poistaa, en löytänyt äkkiä miten sen tekisi itse.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Noni. Voiko olla mahdollista, että mä olin eka joka oli sählännyt salasanansa kanssa tai muut olivat fiksumpia eivätkä lukeneet ohjeita, vaan laittoivat vaan uuden salasanan.

Mun puolesta ton Entisen Lallijuopon tunnuksen voi poistaa, en löytänyt äkkiä miten sen tekisi itse.
Kyllä olit ensimmäinen, mutta hyvä että toimii nyt ja toinen tunnus poistettu :tup:
 

etrade

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
146
Tuleeko tuo tervetulotoivotus yläreunassa poistumaan joskus? Jos on kirjautunut sisälle niin sitä ei näy, mutta onhan ihme nykimistä kun toivotus tulee viimmeisenä "hetken kuluttua".
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Tuleeko tuo tervetulotoivotus yläreunassa poistumaan joskus? Jos on kirjautunut sisälle niin sitä ei näy, mutta onhan ihme nykimistä kun toivotus tulee viimmeisenä "hetken kuluttua".
Sen saa klikattua pois?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
148
@Sampsa
Uudet viestit -widgetin avatar
Olen sivustoasetuksista asettanut avatar-kuvien piilotuksen kaikkialta. Viestilangassa kuvat eivät näy kuten pitääkin jäädä piiloon. Käyttäjän profiilikuva näkyy oikean reunan Uudet viestit widgetin viestilistassa. Eli asetusten Piilota kaikkialta ei toimi.

Two-step verification
Kirjautumisen 2FA verification coden kirjoituksessa on Trust this device for 30 days optio. Mielestäni lyhyt aika. Tabletilla monesti luen mutta avaingeneraattori on puhelimessa joudun räpläämään puhelimen avainapplaria tuon takia "liian usein". En muista törmänneeni muualla netissä samanlaiseen 30-päivän uusintakoodin kyselyyn. Eikö 2FA suojaa kunnolla jos koodi kysytään yhden kerran kun tulee uusi laite tunnariin?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
@Sampsa
Uudet viestit -widgetin avatar
Olen sivustoasetuksista asettanut avatar-kuvien piilotuksen kaikkialta. Viestilangassa kuvat eivät näy kuten pitääkin jäädä piiloon. Käyttäjän profiilikuva näkyy oikean reunan Uudet viestit widgetin viestilistassa. Eli asetusten Piilota kaikkialta ei toimi.
Nyt poistettu myös tuosta uudet viestit -viestilistasta ja sitten avatar näkyi lisäksi preview-popupissa viestiketjulistauksessa kun vei kursorin ketjun otsikon päälle, sekin poistettu.

@Sampsa
Two-step verification
Kirjautumisen 2FA verification coden kirjoituksessa on Trust this device for 30 days optio. Mielestäni lyhyt aika. Tabletilla monesti luen mutta avaingeneraattori on puhelimessa joudun räpläämään puhelimen avainapplaria tuon takia "liian usein". En muista törmänneeni muualla netissä samanlaiseen 30-päivän uusintakoodin kyselyyn. Eikö 2FA suojaa kunnolla jos koodi kysytään yhden kerran kun tulee uusi laite tunnariin?
Tuo 30 päivää on sisäänrakennettu Xenforoon, ei pysty muuttamaan (jostain syystä). Tässä kehittäjä vastaa kysyjälle:

https://xenforo.com/community/threads/2fa-remember-device-indefinitely.107694/
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
133
[Avatarit] poistettu myös tuosta uudet viestit -viestilistasta
Tuo ei minulla toimi kuin foorumin pääsivulla https://bbs.io-tech.fi/, muualla näkyy vielä avatarit. (Ei sillä että haittaisi.)


Ilman avatareja Uudet viestit -boksista tuli mielestäni liian tiivis.




Tuleeko tuohon uutiset-feediin myös artikkelit? Nimestä päätellen ei, mutta olisi kiva jos artikkelitkin näkyisi samaan tapaan, vaikka sitten oma boksi.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Tuo ei minulla toimi kuin foorumin pääsivulla https://bbs.io-tech.fi/, muualla näkyy vielä avatarit. (Ei sillä että haittaisi.)


Ilman avatareja Uudet viestit -boksista tuli mielestäni liian tiivis.




Tuleeko tuohon uutiset-feediin myös artikkelit? Nimestä päätellen ei, mutta olisi kiva jos artikkelitkin näkyisi samaan tapaan, vaikka sitten oma boksi.
Pitäisi olla kyllä kaikkialta pois, refresh?

Tuo avatarien piilotus on ihan suoraan puukotus ehtolauseella tuonne koodiin display: none ja se ei huomioi mitään muotoiluun liittyvää eli avatareihin liittyvät näkymät eivät ole optimoitu mitenkään.

Itse suosittelen käyttämään tuota:
  • Poista vain viestiketjujen listauksesta (tilalla ikonit)
Toimii ja näyttää mielestäni parhaalta.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Viittasin vain tuohon toiseen ketjuun siirrettyyn palautteeseen puhelimen screenshoteista. Kokeilin siis myös siten, etten itse liittänyt kuvaa viestiin ja se tulikin viestin loppuun kuten sanoit, mutta turhan suurena ja pitkänä. Tarkoitin vain että jos olisi mahdollisuus jättää kuva liittämättä viestin sekaan ja se näkyisi vain viestin lopussa "liitetyt tiedostot" ja siellä kuvasta thumbnail josta suuren kuvan saisi auki.
Testaan liitetiedostoa
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Joo ja sitten voi vielä editorista erikseen listätä thumbnailin viestiin isona tai pienenä
Jep, juuri tätä tarkoitin. Avaanpa tölkin sysopin kunniaksi! Jos haluaa nähdä kuvan ihan sillä alkuperäisellä resolla niin sitten joutuu avaamaan thumbnailin isompana ja vielä siitä hiiren oikealla ja avaa kuva uudessa tabissa, mutta tuo nyt ei haittaa enää.

Oliko tarkoitus, että tuosta thumbnailin avaamalla pääsee selaamaan myös muita saman viestiketjun liitetiedostoja (kuvia) nuolilla?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Jep, juuri tätä tarkoitin. Avaanpa tölkin sysopin kunniaksi! Jos haluaa nähdä kuvan ihan sillä alkuperäisellä resolla niin sitten joutuu avaamaan thumbnailin isompana ja vielä siitä hiiren oikealla ja avaa kuva uudessa tabissa, mutta tuo nyt ei haittaa enää.

Oliko tarkoitus, että tuosta thumbnailin avaamalla pääsee selaamaan myös muita saman viestiketjun liitetiedostoja (kuvia) nuolilla?
Sen saa määriteltyä erikseen, en osaa sanoa onko hyvä vai huono?
 

Halegon

Erikoislähettiläs ja täysivaltainen ministeri
Premium+ ☆☆☆
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
64
Uusien ilmoituksien määrä topicciin ja tabeihin tähän tyyliin:
https://xenforo.com/community/resources/alert-count.3513/

eli sama tapa miten vaikka webmailit kertoo uusista viesteistä.
Tämähän voisi olla oletuksena pois päältä, niin ei tule ylimääräistä ulinaa :comp:
Tai voi olla preemium ominaisuus:psmoke:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Sen saa määriteltyä erikseen, en osaa sanoa onko hyvä vai huono?
Voi se olla hyväkin tietyissä tilanteissa jos pitää vaikka verrata kahta kuvaa. Toisaalta ne muut kuvat ei yleensä liity siihen omaan kuvaan mitenkään niin voi aiheuttaa sekaannusta kun niitä viestejä mihin ne muut kuvat on liitetty ei tuota kautta pysty näkemään. Voihan sen antaa olla ja muuttaa sitten jos asiasta tulee palautetta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
20
Uutisissa lainaus ei näy oikein uusimmalla Operalla. Kuvassa on esimerkki miten foorumilla näkyy oikein ja sama viesti uutisessa taas ei.
iotekki.png
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Uutisissa lainaus ei näy oikein uusimmalla Operalla. Kuvassa on esimerkki miten foorumilla näkyy oikein ja sama viesti uutisessa taas ei.
Tätä lainausta on korjattu hiljattain, ei ole korjaantunut menneisiin viesteihin. Eli nyt ja jatkossa pitäisi toimia ja näkyä lainaukset oikein
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
20
Ai perhana olihan se korjattuna. Ei ole tullu luettua uusimipia uutisia tarpeeksi tarkasti, et ois muutosta huomannut. Tulihan sitten varmistettua.

Wanhana Opera-käyttäjä olen vuosien varrella jo tottunut siihen, että sivut eivät aina toimi kuten pitäisi. Tärkeimmät sivut kuten itselleni esim. Yahoo on kyllä korjailtu ajan myötä.
Joo sama homma, mutta kun enginen vaihtoivat chromiumiin, niin eipä ole sen jälkeen taitanut yhteensopivuusongelmia olla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 175
Voisiko io-techin pääsivulle laittaa joku määrä (10), minkä jälkeen pitää painaa seuraava uudelle sivulle? Minusta kännykästä menee vähän liian paljon aikaa odotella, että uutiset tulee näkyviin? Sen lisäksi jotkut kuvat alkavat pätkiä, kun selailee uutisia.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 684
Voisiko io-techin pääsivulle laittaa joku määrä (10), minkä jälkeen pitää painaa seuraava uudelle sivulle? Minusta kännykästä menee vähän liian paljon aikaa odotella, että uutiset tulee näkyviin? Sen lisäksi jotkut kuvat alkavat pätkiä, kun selailee uutisia.
Se lataa sitä sivua dynaamisesti sitä mukaa kun rullailee eteenpäin. Siksi se tuntuu hieman töksähtelevältä myös työpöydällä.

Tuo on vähän kaksiteräinen miekka, sillä tuolla tavalla ei siirretä mitään ylimääräistä, mutta toisaalta sitä ei voi nyt hoitaa niin että laittaisi sivun latautumaan taustalle ja tekisi toisella välilehdellä sillä välin jotain muuta.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Voisiko io-techin pääsivulle laittaa joku määrä (10), minkä jälkeen pitää painaa seuraava uudelle sivulle? Minusta kännykästä menee vähän liian paljon aikaa odotella, että uutiset tulee näkyviin? Sen lisäksi jotkut kuvat alkavat pätkiä, kun selailee uutisia.
Se lataa sitä sivua dynaamisesti sitä mukaa kun rullailee eteenpäin. Siksi se tuntuu hieman töksähtelevältä myös työpöydällä.

Tuo on vähän kaksiteräinen miekka, sillä tuolla tavalla ei siirretä mitään ylimääräistä, mutta toisaalta sitä ei voi nyt hoitaa niin että laittaisi sivun latautumaan taustalle ja tekisi toisella välilehdellä sillä välin jotain muuta.
Nyt on etusivulla 10 uutista ja sivutettu loput. Tulossa on vielä myöhemmin tiiviimpi ns. yhteenvetonäkymä etusivulle.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Tähän system specsiin ei yksinkertaisesti ole löytynyt sopivaa lisäosaa. Tuo on w1zzardin itse koodaama ja kysyinkin sitä siltä erikseen, mutta ei vastaillut. Eli lisätään heti kun tuollainen jostain löytyy/tulee saataville.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
"system specs" TPU:n tyyliin jonne voi listata SERrit olisi jees :kippis:

Tuo on kyllä ihan totta. Jotenkin tuntuu typerältä roikottaa niitä sigussa ja kun kuitenkin ollaan foorumilla jossa noita tietoja tarvitaan vähän väliä, niin olisi hyvä jos niille olisi oma paikkansa.
Selvä peli, oletin että olis ollut joku valmis xenforon plugari.
Komento takaisin, sain suostuteltua W1zzardin antamaan pohjat tuohon addoniin, pari tuntia tehokasta koodausta ja nyt löytyy PC-speksit profiilista ja näkyy viesteissä avatarin alapuolella klikattavana dropdown-listana :comp: :hammer: :kahvi:

Lisään tuon kokoonpanolistan näkymään vielä profiilissa omalla välilehdellä.

Jos jotain bugeja ilmaantuu niin voi raportoida tänne:

https://bbs.io-tech.fi/threads/uusi-ominaisuus-pc-speksit-profiiliin.12313/
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
4
En äkkiseltään löytänyt mainintaa asiasta, mutta olisi mukava jos viestiketjujen yhteydessä olisi linkki uusimpaan viestiin ko. ketjussa. Nyt pitää klikata viimeistä sivua ja skrollailla alas uusimman viestin pariin. Pikku juttu, mutta itestäni ihan mukava lisä foorumeissa. Sitten tietysti luksusta olisi foorumin etusivulla oleva n. kymmenen viimeisimmän aiheen/jutustelun linkkikokoelma.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 684
En äkkiseltään löytänyt mainintaa asiasta, mutta olisi mukava jos viestiketjujen yhteydessä olisi linkki uusimpaan viestiin ko. ketjussa. Nyt pitää klikata viimeistä sivua ja skrollailla alas uusimman viestin pariin. Pikku juttu, mutta itestäni ihan mukava lisä foorumeissa.
Ei se tarvitse erillistä painiketta. Viestin otsikon klikkaaminen vie suoraan ensimmäiseen lukemattomaan.

Edit. Eikun siis tarkoititkin vissiin, että pitäisi päästä ketjun viimeiseen viestiin? Se onnistuu klikkaamalla sitä "uusin viesti" -sarakkeen aikaleimaa.

Sitten tietysti luksusta olisi foorumin etusivulla oleva n. kymmenen viimeisimmän aiheen/jutustelun linkkikokoelma.
Sellainenhan on siinä oikean reunan pystysarakkeessa. Lisäksi yläpalkissa on linkki "Uudet viestit" , josta näkee sitten vielä enemmän viimeisiä tapahtumia.

Tämä foorumi alkaa oikeasti olemaan aika loistavassa kuosissa ja siitä huolimattakin lähes päivittäin tulee lisää uusia ominaisuuksia. \o/
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Mobiiliversiosta vaan kysymys. Onko tarkoituksella sillä tavalla että PC-speksit ja allekirjoituksen näkee vain vaakatasossa, eikä pystysuunnassa?
Lainattu tuolta toisesta aiheesta, jos täällä saisi vastauksen. :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 292
Viestejä
4 196 844
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom