Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on jo meemi siellä niin tulee vaikka ei vuoteen kävis.Älä räbää niin ei tule turhia ilmoituksia
Ei ainakaan aiemmin toiminut. Ilmoituksia tulee silti 180/min.
Itselle tuli eilen samanlainen ilmoitus. Ilmeisesti ketjun alkuperäinen aloittaja on halunnut poistaa tunnuksensa, jolloin viestiketju on pitänyt kikkailla toiselle henkilölle. Samassa yhteydessä tulee uudet ilmoitukset ketjusta, jos on siihen joskus vastannut.Tuli ilmoitus, että XXX aloitti viestiketjun YYY (alueella ZZZ)
En seuraa henkilöä XXX enkä viestialuetta ZZZ.
Ja kaiken lisäksi tuo viestiketju on aloitettu viime vuoden marraskuussa, eli tämä ylimääräinn ilmoitus tulee kaiken lisäksi yli puoli vuotta myöhässä.
Joo, liittyy juurikin tähän.Itselle tuli eilen samanlainen ilmoitus. Ilmeisesti ketjun alkuperäinen aloittaja on halunnut poistaa tunnuksensa, jolloin viestiketju on pitänyt kikkailla toiselle henkilölle. Samassa yhteydessä tulee uudet ilmoitukset ketjusta, jos on siihen joskus vastannut.
Viestejä pitäisi olla, mutta tyhjää sivua näyttää
Sama ongelma täällä.Viestejä pitäisi olla, mutta tyhjää sivua näyttää
Tätäkö tarkoitat?Mihinkäs se oikean alakulman "takaisin sivun ylälaitaan" nappula on kadonnut? Alas vievä nappula on paikallaan mutta ylös vievä ei ole näemmä selvinnyt juhannusaatosta.
Tätäkö tarkoitat?
Safarilla tuo ainakin näkyy. Mikä selain?
Edit: Näkyy myös uusimmilla Edge, IE, Firefox ja Chrome versioilla.
Tyhjennäppä evästeet jne. Niin rupeaa varmaan toimimaan.Mielenkiintoista, ei minulla tuota enää näy uusimmalla Chromella. Mikähän piru tuon nyt yhtäkkiä rikkoi.
Mulla on Chrome Version 67.0.3396.87 (Official Build) (32-bit). Tuo on Windows 7 käyttöjärjestelmässä.Mielenkiintoista, ei minulla tuota enää näy uusimmalla Chromella. Mikähän piru tuon nyt yhtäkkiä rikkoi.
Tuolla toisella sivulla on ikätarkistus, joten palvelin ei pääse lukemaan sivun titleä ja siksi linkki näytetään sellaisenaan.Siis ihan oikeasti, miten foorumi hakee linkeille otsikot? Nyt onnistui yhteen viestiin hakemaan toiseen linkkiin otsikon, toiseen ei. Ja molemmat linkit olivat samalle sivustolle, joten mistään sivuston päässä blokkaamisesta ei ole kyse:
Steam yleisesti
Tuolla toisella sivulla on ikätarkistus, joten palvelin ei pääse lukemaan sivun titleä ja siksi linkki näytetään sellaisenaan.
En nyt tässä puhelimella pääse tutkimaan sivujen sourcea tarkemmin.Ainoa mikä on varmaa otsikon hakemis asiassa on, että selain osaa sen hakea välilehteen vaikka ikää kyseleekin. Eli en ihan purematta nielisi teoriaasi(?)
Eikö tuo sheikki voisi sen tehdä itse?Jos joku jaksaa niin alla olevan ketjun voisi nimetä uudelleen kun roikkuu tuo Sierra tuossa
macOS Sierra
Apple macOS tai macOS keskustelu tms...
Jos joku jaksaa niin alla olevan ketjun voisi nimetä uudelleen kun roikkuu tuo Sierra tuossa
macOS Sierra
Apple macOS tai macOS keskustelu tms...
Eikö tuo sheikki voisi sen tehdä itse?
Voi tehdä itse.
@SheikYerbouti
Jollakin teki Adblock tuota. Juuri ylänuoli katos silläkin.En tiiä et oonko täppässy jotain asetuksissa pieleen, mut Firefoxilla Androidilla mobiilissa ylös vierittävä pikanuoli on kadonnu, alaspäin vievä nuoli on kuiteski vielä näkyvillä ja toimii. Pöytäkoneella toimii normaalisti samalla selaimella.
Koskiko pelkästään mobiilia sen käyttöongelmat ? Koska se on päällä pöytäkoneella, ni ei ongelmia siellä ainakaan.
Edit: No joo, nyt skulaa ku otti pois käytöstä. Mut silti ihmettelen et kui se voi toimia pöytäkoneella vaikka uBlock olisikin päällä.
Näet tämän erilalla kuin minä.Niinhän se näkyykin punaisena ja banned tekstillä.
Ei kai tässä ole kuitenkaan tarkoitus ketään enää lisää rangaista, kun bannattu käyttäjä on kuitenkin saanut ylläpidolta viestin jossa kerrotaan bannin syy?
Kuullostaa vähän samalta kuin, että rangaistu henkilö pitäisi laittaa x-määräajaksi jalkapuuhun julkisesti.
Bannien syyhän on hyvin helppo nähdä kun vilkasee henkilön viimeksi kirjoittamia viestejä. Yleensä se on siellä viimeisen 10 viestin joukossa jos ylläpito ei ole ollut lomalla.
Kyllähän ne henkilön kirjoittamat viestit näkee silti kun klikkaa tuosta viestimäärästä eikä mene profiilisivun kautta.Vain, jos käyttäjä ei ole rajoittanut profiilinsa katselua.
Odottanut ainakin että tulisi edes jokin vastaus, mutta ei ole vielä ainakaan tullut.Tuleeko ylläpidolta kommenttia kehitysehdotuksiin, että onko ehdotukset sellaisia joita voisi olla mahdollista toteuttaa?
Tässä minä en ymmärrä , eihän se voi olla rangastus, jos linkataan luettavaksi tarkoitettuun viestiin.1. Käyttäjä on jo saanut ylläpidolta rangaistuksen
Eihän muutosehdotus estä saman jatkumista, vaan muutkin näkevät (halutessaan) miksi on ko. päätökseen tultu ja voi itse päätellä tarvitseeko "pelätä" yhteyden pitoa ko. henkilön kanssa.2. Moderaattorit toimivat moderoinnissa suoraan rikkeitä tehneiden henkilöiden kanssa keskenään ja hyvin on raportointi toiminut mielestäni
https://bbs.io-tech.fi/help/terms3. Tässä ketjussa voi kysyä ylläpidon jäseniltä linjauksista ja niistä saa lisää tietoa säännöistä: Käyttöehdot ja säännöt | TechBBS
Kun ns. "pannit" on poistuneet linkitkin (punaisen pannin klikkaus) poistuu4. Tätä en ymmärtänyt
Olen ollut huomaavani, että samat tunnukset saavat "Panneja" , joten toimivuutta/tehoa voi miettiä.5. Jos käyttäjä ei ole lukenut sääntöjä ja varoituksista huolimatta toimii väärin, bannit ovat oikeutetuja
Mielestäni kaikki on toiminut ja toimii hyvin nykyisellään?
Olen ollut huomaavani, että samat tunnukset saavat "Panneja" , joten toimivuutta/tehoa voi miettiä.
Jos "hylkää" ko. henkilön viestit vain "punaisen pannin" perusteella antaa Modelle vallan päättää onko yhteydenpito "järkevää". Ihmiset eivät ole kaikista asioista samaa mieltä. Tällä en siis mitenkään halua täällä suoritettua moderointia moittia.Mä olen käsittänyt että rikkeiden toistuessa voidaan myös pidentää bannien kestoa et eiköhän ylläpito ole toiminut ihan hyvin näissä asioissa. En tiedä millä tavalla näitä banneja saaneita ihmisiä täytyisi "pelätä" kun ne voi halutessaan jättää huomiotta niin et edes näe heidän viestejään.
Olen ollut huomaavani, että samat tunnukset saavat "Panneja" , joten toimivuutta/tehoa voi miettiä.
se on ihan suoraa automatiikkaaMä olen käsittänyt että rikkeiden toistuessa voidaan myös pidentää bannien kestoa et eiköhän ylläpito ole toiminut ihan hyvin näissä asioissa. En tiedä millä tavalla näitä banneja saaneita ihmisiä täytyisi "pelätä" kun ne voi halutessaan jättää huomiotta niin et edes näe heidän viestejään.
Nykyisellään käyttäjän saama banni näkyy punaisena merkintänä käyttäjänimen vieressä. Banni tulee tällä foorumilla useimmiten varoitustilin täyttymisestä, joten syynä ei hyvin todennäköisesti ole vain yksittäinen rike. Varoitettuihin viesteihin tulee yleensä punainen merkintä varoituksen syystä - tämä auttaa muita käyttäjiä seuraamaan moderoinnin linjaa käytännön tasolla. Vaihtoehtoisesti viesti saatetaan poistaa kokonaan, jos ylläpito näkee sen tarpeelliseksi. Näistä syistä banni-ribbonin linkittäminen bannin aiheuttamaan viestiin ei ole oikein yksioikoisesti toteutettavissa, enkä ole varma tukeeko foorumialusta edes moista. Lisäksi ainakaan itse en näe sitä tarpeelliseksi toteuttaa.En tiedä onko tämä jo täällä, mutta olisi hyvä jos käyttäjän saadessa "pannia" yms "tuomion" joka näkyy punaisella ko. käyttäjätunnuksen päällä, esim. sitä klikatessa hypättäisiin siihen viestiin/viesteihin mistä ko. "tuomio" tuli. Tämä auttaisi käyttäjiä määrittämään, mitä ei saa tehdä, ja jokainen voisi itse arvioida ko. tilanteen ja "yhteistyöhalukkuutensa".
Kyllä niitä enemmän ihan asia-alueilta tulee. Ja suurin osa varoitustilin täyttymisen johdosta - aika harva on suoria banneja.Kyllä niitä banneja ihan tuolta R&T alueelta useimmille sataa, minä mukaanlukien.
Safarilla kirjautuu ulos satunnaisesti, välillä jopa 2min jälkeen kirjautumisesta. Muilla foorumeilla/sivuilla ei vastaavaa ongelmaa. Tapahtuu puhelimella, macbookilla ja imacilla.
Itsellä ei ole tuollaista ongelmaa. Safari käytössä High Sierra, Mojave beta ja iOS 11.4.1.Vieläkin sama ongelma. Kokeilin Mac Pro 4,1, jossa El Capitan ja selaimena tuo Safari. Kirjautuu jatkuvasti ulos. Chromella ei ongelmaa. Samaa ongelmaa myös High Sierralla ja Safarilla.