Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on jo aika monessa paikkaa todettu, että kyse on ominaisuudesta jota ei voi vain kytkeä pois päältä. Sampsa yrittää kyllä puukottaa koodia niin että sen saisi pois.Nuo uutisilmoitukset voisi kyllä jättää pois. Nehän saanee itsekin kun laittaa uutiset-alueen seurantaan.
Joo, olen kyllä nämä lukenut ja tästä tietoinen, lähinnä tarjosin ratkaisua niille, jotka nuo haluaa saada.Se on jo aika monessa paikkaa todettu, että kyse on ominaisuudesta jota ei voi vain kytkeä pois päältä. Sampsa yrittää kyllä puukottaa koodia niin että sen saisi pois.
Tumma teema nimenomaan käytössä. Ja tosiaan edelleen foorumin käyttämä fontti on todella suttuisen näköinen. Hankala lukea ja lähestulkoon sattuu silmiin.Boldatumpi ja selvästi vaaleampi ainakin tummalla, vaaleasta teemasta en tiedä.
Se niinkin vaikeata kuin painaa tuota omaa profiilikuvaa niiin aukeaa valikko mistä voi alhaalta kirjautua ulos.Tyhmä olen kun päivityksen jälkeen en osaa kännykällä kirjautua ulos. Muuten on ihan hieno.
Tuo Uutisia lyhyesti näkymä etusivun oikeassa reunassa päivittyy sen mukaan mihin ketjuun on tullut uusin vastaus eikä sen mukaan koska ketju on luotu eli uutinen julkaistu.
Onkohan sinulla jotain omia säätöjä mitkä voisivat blokata sen?Koskas se "Uutisia lyhyesti" tulee näkyviin etusivulle (iotech.fi)? Sehän näkyy kyllä nykyään foorumin sivussa, mutta ei itse sivustolla.
Kyllä tämä sun ongelma johtuu ihan siitä ublock originista. Itsellä se myös ja hyvin näkyy. Olen ottanut ublockerista pari kohtaa pois just sen takia kun se blokkaa liikaa.Näköjään uBlock Origin sen blokkaa. Ei ole mitään omaa säätöä siinä.
Näkyy ainoastaan "Videot", "Viikon suosituimmat" ja "Viikon tekniikkakatsaus podcast". Sitten jos laittaa uBlockin pois päältä, näkyy muutkin (aikaisemmin näkyi kaikki uBlockillakin). Foorumin puolella ei tällaista eroa ole, vaan kaikki näkyy. Eli siellä on teidän päässä muutettu jotain, joka jää johonkin filtteriin.
No en tiedä mistä johtuu. Koitin laittaa takas päällä noita asetuksia mitä ottanut pois, mutta ei siltikään hävinnyt mihinkään.En ole tehnyt mitään muutoksia uBlockin asetuksiin iotechin päivityksen jälkeen, eli ongelma on ilmaantunut iotechin päivityksen vuoksi.
Mutta koska ongelma ilmenee sinulla eikä muilla niin se ongelma on sinun koneella.En ole tehnyt mitään muutoksia uBlockin asetuksiin iotechin päivityksen jälkeen, eli ongelma on ilmaantunut iotechin päivityksen vuoksi.
Sitä pyydettiin ja Sampsa toimitti^^jep. Oliko tänään jokin päivitys vai miksi muuten tuo vasemman yläkulman palkki alkoi näyttämään vaikka ja kuinka paljon jotakin turhia pikanavigaatiolinkkejä, kun tarvitsisin vain seuratut ja uudet viestit toimintoja?
Okei. Harmi. Vai näkeekö nuo seurattavat jostakin helposti, kuten ennen suoraan threadin yläpuolelta?Sitä pyydettiin ja Sampsa toimitti