TechBBS-foorumi päivittyi 2.3.5-versioon - Keskustelua ulkoasusta ja foorumin ominaisuuksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Laitan nyt tähän kun ei tainnut olla varsinaista bugitopikkia mutta tässä ehkä viimeisen kuukauden aikana mulla on ruvennut mobiililla (android 14 ja edge) tulemaan bugia jossa viestin lähetyksen painaminen lainaakin vain sen mun vastausta edeltävän viestin? Ei siis lähetä ja mulla on viestissä turha lainaus joka pitää pyyhkiä pois ja sitten lähetys toimii.

Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan? Tiedän että nuo viestit ei oo tuolla lainauksissa mitä ketjuissa/viesteissä voi käyttää.

e: saattaa olla myös mun puhelimen kosketusbugi tuossa alalaidassa huomasin outouksia kun koitin muokata urlia selaimessa

Viimeksi muokattu:
Täällä foorumilla on aika hölmö ominaisuus, eli että voi määritellä minkä väristä tekstiä kirjoittaa. Tässä on viime aikoina alkanut tätä näkymään, että joku keksii sitä omaisuutta käyttää. En ole varma onko se sama henkilö käyttänyt useammassa viestissä, vai useampi henkilö. Muutaman ekan havainnon annoin olla.

Ongelma on siis että jengi ei tajua että se mikä tekstin taustaväri heillä sattuu olemaan, ei satu olemaan kaikilla. Tällöin siitä heidän määrittelemästään tekstin väristä, tulee hankalasti luettavaa sopivalla taustavärillä. Sopiva taustaväri on näppärästi vaaleassa teemassa.

Nähdäkseni tätä ominaisuutta ei juuri kukaan käytä mihinkään hyödylliseen. Niin eikö sen voisi ottaa kokonaan pois? Tai ainakin ottaa siitä pois kokonaan mustan ja valkoisen sävyt.

Joku puhelinmalli taitaa tehdä tuon värjäyksen jotenkin käyttäjän tietämättä.
Tuo ilmiö alkoi syys-lokakuussa usealla eri XenForo-foorumilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 855
Jäsenet
80 367
Uusin jäsen
TopiSaarinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom