Ja taas kerran, Normaalia FLL.FI, pelasin pitkästä aikaa servulla, tai en pitkästä aikaa, viime viikollakin monta matsia.
Nyt tuli illalla 3 täyttä matsia putkeen, eli melkein 5 tuntia putkeen äsken.
Viimeinen matsi loppui, XP:t tuli lasiin ja sitten ruutuun tuli ilmoitus: You have been Kicked becouse too high Ping.
Aivan samaa ***un lasten systeemiä kuin IO-T eli 4-vuotta sitten kun jätin FLL yhteisön niin sama paska kuin IoTech-IO.. en sano enempää, kun ei vaippaikäiset vaan ymmärrä että oliko se 1+2 = 1 vai 2.
Ai viiveen takia mut kikattiin, NO VITTU ELÄ NYT KUVITTELE, jos mun Idle Ping on 20-50ms...Ollut jo vuosia jos FLL pingi listaa katson pelissa, tunteja odotellen...
Kuten maininnut, paskat wanna-be-modit kuten täälläkin...yllättäen sieltä lähteneet sadat hyvät yhteisön pelaajat/jäsenet kuten minä jo vuonna 2023 tai vai oliko se 2024...