TechBBS-foorumi päivittyi 2.3.10-versioon - Keskustelua ulkoasusta ja foorumin ominaisuuksista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Kuten edellisessäkin todettiin, on muuttunut ja foorumin oma haku on nyt sata kertaa parempi kuin ennen, mutta kaikki ei ole tässäkään pelkkää kultaa, eli tuolla tavalla haettaessa tulosten sorttaus ei välttämättä toimi loogisesti.
Joo, siis nimenomaan kysyin siksi, että onko haku nyt rikki. Todella harmi jos se nyt toimii kuten kuuluu. Itse en ole huomannut mitään parannuksia, kun haun kanssa on pärjännyt kyllä aiemminkin ihan hyvin
 
Joo, siis nimenomaan kysyin siksi, että onko haku nyt rikki. Todella harmi jos se nyt toimii kuten kuuluu. Itse en ole huomannut mitään parannuksia, kun haun kanssa on pärjännyt kyllä aiemminkin ihan hyvin
No siis aiemmin sitä hakua ei käytännössä kukaan käyttänyt, kun ei sillä löytänyt juuri mitään ja siinä oli myös minimimerkkimäärä millä pystyi edes yrittämään hakua. Nyt se löytää mitä tarvitseekin, mutta jos haussa on valittuna etsittävä nimimerkki ja lisäksi joku sanaehto, eivät tulokset ole välttämättä aikajärjestyksessä. Pikkujuttu mielestäni.
 
No siis aiemmin sitä hakua ei käytännössä kukaan käyttänyt, kun ei sillä löytänyt juuri mitään ja siinä oli myös minimimerkkimäärä millä pystyi edes yrittämään hakua. Nyt se löytää mitä tarvitseekin, mutta jos haussa on valittuna etsittävä nimimerkki ja lisäksi joku sanaehto, eivät tulokset ole välttämättä aikajärjestyksessä. Pikkujuttu mielestäni.
No tuo on aivan huippu jos se minimimerkkimäärä on poistettu! Se oli kyllä turhauttava ominaisuus. Harmi ettei noita haun tarkempia muutoksia ole eritelty, olisi mielekästä tietää kaikki muutokset, jotta voisi kehittää omaa hakutapaansa.

Tekoälyltä kyselin tuosta, niin ilmeisesti haku on tosiaan paljon vanhaa järkevämpi nykyisin ->
* on asteriski
? voit korvata yhden merkin
+ ja - merkeillä saat vaatimuksen (+) tai poissulun (-) haulle.

Nyt ilmeisesti kirjainkoko on yhdentekevä, joka on harmillista. Monesti olisi tarve hakea tietyllä kirjainkoolla. Esim hakusanalla "Asus" haluaisin vain tuon, eikä mm. "asus":ta. Saako tätä jotenkin rajattua?
 
No tuo on aivan huippu jos se minimimerkkimäärä on poistettu! Se oli kyllä turhauttava ominaisuus. Harmi ettei noita haun tarkempia muutoksia ole eritelty, olisi mielekästä tietää kaikki muutokset, jotta voisi kehittää omaa hakutapaansa.

Tekoälyltä kyselin tuosta, niin ilmeisesti haku on tosiaan paljon vanhaa järkevämpi nykyisin ->
* on asteriski
? voit korvata yhden merkin
+ ja - merkeillä saat vaatimuksen (+) tai poissulun (-) haulle.

Nyt ilmeisesti kirjainkoko on yhdentekevä, joka on harmillista. Monesti olisi tarve hakea tietyllä kirjainkoolla. Esim hakusanalla "Asus" haluaisin vain tuon, eikä mm. "asus":ta. Saako tätä jotenkin rajattua?
Haku on haku, ei kai siinä nyt mitään kovin ihmeellistä ominaisuuslistausta tarvita? Jos on tarvetta kaivella tarjolla olevia ominaisuuksia, niin kokeile tarkennettua hakua ja sen eri välilehtiä. Siellä näyttää olevan optio myös tulosten järjestämiseksi aikajärjestykseen, joka voi auttaa tuossa aiemmassa ongelmassa.
 
Haku on haku, ei kai siinä nyt mitään kovin ihmeellistä ominaisuuslistausta tarvita? Jos on tarvetta kaivella tarjolla olevia ominaisuuksia, niin kokeile tarkennettua hakua ja sen eri välilehtiä. Siellä näyttää olevan optio myös tulosten järjestämiseksi aikajärjestykseen, joka voi auttaa tuossa aiemmassa ongelmassa.
Haku on haku ja sitä juuri tarkoitan, ettei niitä osaa monikaan käyttää. Tällä foorumilla useimmat on varmaankin joskus kirjoittanut koodia, ainakin useampi kuin monella muulla alustalla, mutta on silti paljon käyttäjiä jotka eivät osaa hakua käyttää -ainakaan mitenkään järkevästi ja monipuolisesti.

Siksi meinasin että olisi hyvä että tuollaiset haun "perustoiminnot" jotka tuossa ylempänä luettelin, olisi kuvattuna jossakin ihan palveluntarjoajan puolelta. Se ettei tiedä mitkä haku operaattorit on käytettävissä ja miten ne toimivat, aiheuttavat hakijalle vain turhaan harmaita hiuksia.

Tietty voi olla että tuollaisten hakujen käyttö tietokantaa enemmän ->Jos siitä tulee ongelma, niin on ihan järkevää olla kertomatta suurelle yleisölle sen tarkemmin miten hakuja voisi optimoida. Vastapuolena toki sitten se, että jos tehdään 10 hakua (kun ei osata hakea "oikein") kuormittaa varmastikin kantaa enemmän kuin se, että saataisiin yhdellä tai 2 haulla toivottu tulos

EDit. ja tarkennetaan nyt, että itsekin olen vallan nörtti mutta varsin surkea hakukoneiden käytössä
 
Haku on haku ja sitä juuri tarkoitan, ettei niitä osaa monikaan käyttää. Tällä foorumilla useimmat on varmaankin joskus kirjoittanut koodia, ainakin useampi kuin monella muulla alustalla, mutta on silti paljon käyttäjiä jotka eivät osaa hakua käyttää -ainakaan mitenkään järkevästi ja monipuolisesti.

Siksi meinasin että olisi hyvä että tuollaiset haun "perustoiminnot" jotka tuossa ylempänä luettelin, olisi kuvattuna jossakin ihan palveluntarjoajan puolelta. Se ettei tiedä mitkä haku operaattorit on käytettävissä ja miten ne toimivat, aiheuttavat hakijalle vain turhaan harmaita hiuksia.

Tietty voi olla että tuollaisten hakujen käyttö tietokantaa enemmän ->Jos siitä tulee ongelma, niin on ihan järkevää olla kertomatta suurelle yleisölle sen tarkemmin miten hakuja voisi optimoida. Vastapuolena toki sitten se, että jos tehdään 10 hakua (kun ei osata hakea "oikein") kuormittaa varmastikin kantaa enemmän kuin se, että saataisiin yhdellä tai 2 haulla toivottu tulos

EDit. ja tarkennetaan nyt, että itsekin olen vallan nörtti mutta varsin surkea hakukoneiden käytössä
Minun pointti taas oli, että niitä 90-luvulta tuttuja hakuoperaattoreita ei ole tarvetta nykypäivänä useinkaan käyttää jokerimerkin (*) lisäksi. Suurin osa laittaa hakukenttään halutun termin, valitsee sopivan kohteen ja ehkä aikajanan ja painaa enteriä. Tuo riittää ja toimii 99,9% käyttäjistä. Se 0,1% voi sitten kaivata satunnaisesti jotain kattavampaa säätämistä hakujen toteuttamisessa, mutta on eri asia, että kuinka paljon sen joukon eteen kannattaa nähdä vaivaa.

Tuo uusi haku on nimeltään "Enhanced Search" ja keskustelua siitä löytyy mm. täältä:

Jos nyt oikein käsitin, niin tuon lisäosan dokumentaatio löytyy täältä. Siellä on varmaan listattu myös kaikki mahdolliset operaattorit, mutta en tiedä minkä verran niihin voi vaikuttaa foorumin konffauksilla:

 
Mielestäni humoristisin virhe mikä vahassa haussa oli on nyt saatu poistettua. sana nothing ei toiminut koska haku kai tulkitsi sen false tyyppikseksi asiaksi. Nyt saa Nothingia haettua halutessaan
 
Onks tää vika vai ominaisuus että kun raapustaa viestejä niin tonne Oma Sisältö sivulle ne ilmestyy jopa puolen tunnin viiveellä? Ei mikään iso asia mutta kummastuttaa, tätä on ollu noin ehkä kuukauden ajan, kukaan muu huomannu tätä?

Ulos/sisäänkirjautuminen ei vaikuta eikä keksien putsaus. Edge pääselaimena jos sillä mitään vaikutusta.
 
Onks tää vika vai ominaisuus että kun raapustaa viestejä niin tonne Oma Sisältö sivulle ne ilmestyy jopa puolen tunnin viiveellä? Ei mikään iso asia mutta kummastuttaa, tätä on ollu noin ehkä kuukauden ajan, kukaan muu huomannu tätä?

Ulos/sisäänkirjautuminen ei vaikuta eikä keksien putsaus. Edge pääselaimena jos sillä mitään vaikutusta.
En ole ainakaan minä huomannut, mutta harvemmin sitä tosin tulee käytettyäkään. Kokeilaanpa.

Edit.
Juu, ei näytä tulevan ainakaan vartin sisällä sinne (edit2. nyt on mennyt jo yli 30 min, eikä näy vieläkään). Varmaan joku tuon uuden haun indeksointiin liittyvä bugi, tai ominaisuus. Onkohan tuolle tehtävissä mitään? @Sampsa
 
Viimeksi muokattu:
En ole ainakaan minä huomannut, mutta harvemmin sitä tosin tulee käytettyäkään. Kokeilaanpa.

Edit.
Juu, ei näytä tulevan ainakaan vartin sisällä sinne (edit2. nyt on mennyt jo yli 30 min, eikä näy vieläkään). Varmaan joku tuon uuden haun indeksointiin liittyvä bugi, tai ominaisuus. Onkohan tuolle tehtävissä mitään? @Sampsa
Joku indeksin päivittymiseen liittyvä juttu se on oltava. Nyt tunnin jälkeen ilmaantui sisältöhistoriaan tuo edellinen viesti ja samalla kaikki muutkin viestit mitä olin välissä kirjoittanut (viimeisin niistä 7 minuuttia sitten).

Tagataanpa @Sampsa tähän uudestaan, jos tuo edellinen ei editoinnin vuoksi toiminut. Eli onko tuo bugi vai ominaisuus?
 
Joku indeksin päivittymiseen liittyvä juttu se on oltava. Nyt tunnin jälkeen ilmaantui sisältöhistoriaan tuo edellinen viesti ja samalla kaikki muutkin viestit mitä olin välissä kirjoittanut (viimeisin niistä 7 minuuttia sitten).

Tagataanpa @Sampsa tähän uudestaan, jos tuo edellinen ei editoinnin vuoksi toiminut. Eli onko tuo bugi vai ominaisuus?
Eiköhän nuo päivity tunnin välein ajoissa, ei reaaliajassa. Ei liene kovin oleellinen asia?
 
Eiköhän nuo päivity tunnin välein ajoissa, ei reaaliajassa. Ei liene kovin oleellinen asia?
Varmaan riippuu vähän tilanteesta. Itse käytän tuota harvoin, mutta silloin kun käytän, niin silloin sen soisi näyttävän oman historian saman tien. Aiemmin se toimi niin, mutta jotain on tosiaan muuttunut lähiaikoina (mahdollisesti se uusi haku liittyy tähän?). Jos sille on jotain tehtävissä, niin hyvä juttu, mutta jos ei, niin sitten ei.
 
Voisiko profiiliin saada tiedot omista myynti-ilmoituksista?
Ajattelin uusia/muokata myynti olevia ilmoituksiani mutta en löydä niitä mistään, Tiedän niitä olevan olemassa parikin kappaletta,
mutta koska niiden julkaisuista on aikaa lähemmäs 6kk niin en löydä niitä omasta viestihistoriastani
 
Voisiko profiiliin saada tiedot omista myynti-ilmoituksista?
Ajattelin uusia/muokata myynti olevia ilmoituksiani mutta en löydä niitä mistään, Tiedän niitä olevan olemassa parikin kappaletta,
mutta koska niiden julkaisuista on aikaa lähemmäs 6kk niin en löydä niitä omasta viestihistoriastani
Haulla löytyy kun laittaa tietyn alueen ja tunnuksen
 
Eiköhän nuo päivity tunnin välein ajoissa, ei reaaliajassa. Ei liene kovin oleellinen asia?
Liittykö tuohon sitten sellainen bugi, että selain ei vie automaattisesti uusimman lukemattoman viestin kohdalle ketjussa?

Olen tuon ainakin Windows Firefoxilla, varsinkin kun menee "seuraamasi keskustelut" -sivun kautta ketjuun johon on juuri tullut uusi viesti. Esimerkiksi juuri äsken klikkasin keskustelua, johon oli tullut 5min sitten uusi viesti (vain uusin oli minulta näkemättä) ja aiemmat olivat päiviä sitten -> Selain meni 6:ksi vanhimman viestin kohdalle. Ei se yleensä vie noin kauas, ehkä viestin tai kaksi ylemmäs. On aika turhauttavaa lukea uudestaan viestit jotka on jo lukenut. Enkä äkkiseltään huomaa ketjussa mitään indikaattoria siiitä, mitkä viestit on aiemmin luettu (toisin sanoen jos tunnistaisi jotenkin viestit , jotka on uusia viime vierailun jälkeen)
 
Liittykö tuohon sitten sellainen bugi, että selain ei vie automaattisesti uusimman lukemattoman viestin kohdalle ketjussa?

Olen tuon ainakin Windows Firefoxilla, varsinkin kun menee "seuraamasi keskustelut" -sivun kautta ketjuun johon on juuri tullut uusi viesti. Esimerkiksi juuri äsken klikkasin keskustelua, johon oli tullut 5min sitten uusi viesti (vain uusin oli minulta näkemättä) ja aiemmat olivat päiviä sitten -> Selain meni 6:ksi vanhimman viestin kohdalle. Ei se yleensä vie noin kauas, ehkä viestin tai kaksi ylemmäs. On aika turhauttavaa lukea uudestaan viestit jotka on jo lukenut. Enkä äkkiseltään huomaa ketjussa mitään indikaattoria siiitä, mitkä viestit on aiemmin luettu (toisin sanoen jos tunnistaisi jotenkin viestit , jotka on uusia viime vierailun jälkeen)
Voisiko olla, että sen uusimman viestin lähettäjä on sinulla ignoressa? Silloin tulee ilmoitus lukemattomasta viestistä, mutta siihen ei voi siirtyä ja lopputulos on suunnilleen tuo kuvaamasi.
 
Voisiko olla, että sen uusimman viestin lähettäjä on sinulla ignoressa? Silloin tulee ilmoitus lukemattomasta viestistä, mutta siihen ei voi siirtyä ja lopputulos on suunnilleen tuo kuvaamasi.
Kaipa se periaatteessa voi olla. En juurikaan ole kyllä ketään piilottanut, ehkä 2 käyttäjää ajalta, jolloin en osannut vielä raportoida asiattomia sisältöjä :D Tällä kertaa tuo kyllä toimi, kun tuosta sinun viestin notifikaatista klikkasi ja siirtyi suoraan uusimpaan viestiin (en ole vielä yhdistänyt, onko ongelma sekä notifikaation kautta, että seuratuista keskusteluista). Tiedä sitten mikä tässä on, mutta eipä siinä auta jos se on vain minä kenellä toimii vähän miten sattuu

1778482962311.png
 
Huomannu joo ton saman että se ei vie siihen viimesimpään viestiin vaan siihen missä lopetit ketjun lukemisen, taitaa olla ihan tarkotuksella tää?
 
Huomannu joo ton saman että se ei vie siihen viimesimpään viestiin vaan siihen missä lopetit ketjun lukemisen, taitaa olla ihan tarkotuksella tää?
Siis notifikaatio menee juuri siihen viestiin josta ilmoitus on tullut ja ketjun nimen klikkaus vie ensimmäiseen lukemattomaan.
 
Olen tuon ainakin Windows Firefoxilla, varsinkin kun menee "seuraamasi keskustelut" -sivun kautta ketjuun johon on juuri tullut uusi viesti. Esimerkiksi juuri äsken klikkasin keskustelua, johon oli tullut 5min sitten uusi viesti (vain uusin oli minulta näkemättä) ja aiemmat olivat päiviä sitten -> Selain meni 6:ksi vanhimman viestin kohdalle. Ei se yleensä vie noin kauas, ehkä viestin tai kaksi ylemmäs.
Saman huomasin Foxilla viikonloppuna, heitti viimeisimmän sivun puoliväliin aina eikä uusimpaan lukemattomaan viestiin.
 
Kyllä tämä sivusto jotenkin erikoisen randomisti nyt toimii. Jopa kun klikkaa suoraan viestin tägiä, niin heittää välillä minne sattuu kohtaan sivulla. Toimi 3krt peräjälkeen testaamalla eritavalla. Odotin 5 minuuttia ja testasin sitten 10krt, jolloin viestitägi vie ihan oikein oikeaan viestiin. Eli lieköhän jokin indeksointi joka nyt toimii vaihtelevalla menestyksellä tms

1778501072117.png
 
Chromium-selaimilla ei näytä olevan ongelmia pienen testituokion perusteella, joten syyttävä sormi osoittaa FF:n suuntaan.
 
Ahem, Edge tekee ainakin mulla kyllä kyllä ihan tota samaa satunnaisesti, ei se niin iso asia ole että alkasin itkupotkuraivareita vetääs. Voi olla kyllä foorumisoftallakin omat hikkansa, kuka tietää, eilen illalla tuntu kyl tosi hitaalle pikkusen ennen kymmentä.
 
Enkä äkkiseltään huomaa ketjussa mitään indikaattoria siiitä, mitkä viestit on aiemmin luettu (toisin sanoen jos tunnistaisi jotenkin viestit , jotka on uusia viime vierailun jälkeen)
En tiedä ymmärsinkö nyt jotain väärin, mutta onhn uusissa viesteissä tuo "New" label viestin oikeassa yläkulmassa.
1778880759578.png
 
En tiedä ymmärsinkö nyt jotain väärin, mutta onhn uusissa viesteissä tuo "New" label viestin oikeassa yläkulmassa.
1778880759578.png
No näköjään. Kiitos :thumbsup: Pitääpi alkaa seurailla tuosta, kun aivu edelleen välillä pomppaa ihan minne sattuu
 
No näköjään. Kiitos :thumbsup: Pitääpi alkaa seurailla tuosta, kun aivu edelleen välillä pomppaa ihan minne sattuu
1778945578449.png


Tuon siirry uusimpaan painaminen pitäisi aina viedä siihen kohtaan mihin latauksen olisi pitänyt viedä. Tuota "sekoilua" sattuu minulle lähinnä silloin kun sivulla on paljon kuvia ja hypätään ensin oikeaan kohtaan ja sitten yläpuolelle latautuu kuvia.
 
1778945578449.png


Tuon siirry uusimpaan painaminen pitäisi aina viedä siihen kohtaan mihin latauksen olisi pitänyt viedä. Tuota "sekoilua" sattuu minulle lähinnä silloin kun sivulla on paljon kuvia ja hypätään ensin oikeaan kohtaan ja sitten yläpuolelle latautuu kuvia.
Eräässä ketjussa ainakin väitti että oma viestini oli uusi, vaikka ole melko varmasti senkin nähnyt:rofl:

Screenshot_20260516-170048_Chrome.png
 
Hei, miten lisään jonkun käyttäjän "jätä huomiotta" listalle jos ko. käyttäjä on asettanut profilinsa yksityiseksi?
 
Hei, miten lisään jonkun käyttäjän "jätä huomiotta" listalle jos ko. käyttäjä on asettanut profilinsa yksityiseksi?
Profiili ei liity asiaan mitenkään. Klikkaa nimimerkkiä (tai vie hiiri nimimerkin päälle) ja valitse avautuvasta valikosta "jätä käyttäjä huomiotta" (kuva alla). Myös kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit näkee klikkaamalla tuosta samasta valikosta viestien lukumäärää riippumatta siitä onko profiili julkinen vai ei.

1780579499175.png
 
Viimeksi muokattu:
Profiili ei liity asiaan mitenkään. Klikkaa nimimerkkiä ja valitse avautuvasta valikosta "jätä käyttäjä huomiotta" (kuva alla). Myös kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit näkee klikkaamalla tuosta samasta valikosta viestien lukumäärää riippumatta siitä onko profiili julkinen vai ei.

1780579499175.png
Kiitos, salaisuus olikin näköjään siinä ettei sitä profiilinimeä saa klikata, tuo popup aukeaa itsekseen.
 
Mistähän johtuu että joskus kun klikkaan ilmoituksissa olevaa linkkiä ( lukematon uusi viesti johonkin keskusteluun ), niin uusi viesti välähtää ruudulla hetken , mutta poistu näkymästä samantien. Refreshaamalla selain, uusi viesti taas ilmesty hetkeksi ( 1 sek) ja poistu näkyvistä ?

Alla tapahtuma kun painaa selaimen refresihiä. Viesti tulee näkyviin, mutta häipyy samantien. Ja tämä ei ole yksitääistapaus. Tapahtuu silloin tällöin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Turha, no kun ei saa poistettu, niin jääköön

Mistähän johtuu että joskus kun klikkaan ilmoituksissa olevaa linkkiä ( lukematon uusi viesti johonkin keskusteluun ), niin uusi viesti välähtää ruudulla hetken , mutta poistu näkymästä samantien. Refreshaamalla selain, uusi viesti taas ilmesty hetkeksi ( 1 sek) ja poistu näkyvistä ?

Alla tapahtuma kun painaa selaimen refresihiä. Viesti tulee näkyviin, mutta häipyy samantien. Ja tämä ei ole yksitääistapaus. Tapahtuu silloin tällöin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Mediaupotuksesi vähän haasteellinen.

Estämistä ensin veikkasin (estänyt nimimerkin), mutta ei taida olla siitä kyse, .

Edit:
Lisätään nyt linkki viestiin mikä sinulla ilmeisesti bugaa, eli kyse ei ole poistetusta (piilotettu) kun yleisesti näkyy normaalisti
/threads/hell-let-loose.53479/post-18819568 (alla lainattuna, vestin asiallisuudesta voi olla jotain mieltä, tosin ei taida olla foorumilla piilota epäasiallinen kielenkäyttö toimintoa)
Ja taas kerran, Normaalia FLL.FI, pelasin pitkästä aikaa servulla, tai en pitkästä aikaa, viime viikollakin monta matsia.

Nyt tuli illalla 3 täyttä matsia putkeen, eli melkein 5 tuntia putkeen äsken.

Viimeinen matsi loppui, XP:t tuli lasiin ja sitten ruutuun tuli ilmoitus: You have been Kicked becouse too high Ping.

Aivan samaa ***un lasten systeemiä kuin IO-T eli 4-vuotta sitten kun jätin FLL yhteisön niin sama paska kuin IoTech-IO.. en sano enempää, kun ei vaippaikäiset vaan ymmärrä että oliko se 1+2 = 1 vai 2.

Ai viiveen takia mut kikattiin, NO VITTU ELÄ NYT KUVITTELE, jos mun Idle Ping on 20-50ms...Ollut jo vuosia jos FLL pingi listaa katson pelissa, tunteja odotellen...

Kuten maininnut, paskat wanna-be-modit kuten täälläkin...yllättäen sieltä lähteneet sadat hyvät yhteisön pelaajat/jäsenet kuten minä jo vuonna 2023 tai vai oliko se 2024...
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole estoista kyse. Nyt tätä tapahtu vähän joka ketjussa mm tupakoinnin loptettaminen, donald trump yms. Uusi viesti välähtää ruudulla ja katoaa saman tien. Kaikilla viesteillä sitä' ei kuitenkaan tapahdu.
 
Ei ole estoista kyse. Nyt tätä tapahtu vähän joka ketjussa mm tupakoinnin loptettaminen, donald trump yms. Uusi viesti välähtää ruudulla ja katoaa saman tien. Kaikilla viesteillä sitä' ei kuitenkaan tapahdu.
Ilmeisesti vain yhdellä päätelaitteella/selaimella ja tai vain kirjautuneena ?

Siis sitä karsia onko se selain/lisäosa/kotisuodatin juttu, vain vain tilijuttu (eli kirjautuneena kokoonpanosta riippumatta)
 
juu vain yhdellä kirjautuneena

Nyt tätä esiintyy myös Sijoitusketjusssa, Oikeasti tuossa minun ja popedan viestin välissä on Raakan viesti. Raakan viesti vain vilahtaa mulla siinä välissä, ja katoaa saman tien. Omituista ja hämmentävää.



1781168018875.png
 
Ja omituisuudet jatkuu....

nyt Raakan viesti näkyy, mutta ilman sisältöä. Selaimen refreshillä sisältö vilahtaa näkyville hetkeksi.
Olenkin näitä tyhjiä viestejä hähnyt ennekin ja ihmetellyt niitä.

Edit. (hieman myöhemmin.) Raakan viesti katosi taas kokonaan näkymästä.

Olenko yksin tämän ongelman kanssa ?


1781169335790.png
 
Voisit ainakin kokeilla tyhjentää sivuston välimuistin ja evästeet. Voit vaikka tehdä tuon sivustokohtaisesti vain bbs.io-tech.fi:n kohdalla, niin ei turhaan muilta sivuilta tyhjene. Jos ei auta, niin testaa myös toista selainta. Jos on jokin adblocker käytössä, niin kokeile ottaa sekin väliaikaisesti pois päältä.
 
Adblocker disabloitu -ei vaikutusta
keksit ja välimuistit tyhejentty , ei vaikutusta
Edgellä näkyy kaikki , Chromella ei

eli selainvika ?
 
Taisi vika löytyä

Chromessa mulla oli laajennuksena "AI content Shield" niminen laajennus.
Olin sen joskus asentanut blockaamaan AI videoita tuubsista yms. Näköjään blokkaa paljon muutakin :)
Tai sitten täällä on jo paljon AI botteja kirjoittelemassa :)

Nyt sai moinen laajennus lähteä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 320
Viestejä
5 247 215
Jäsenet
83 483
Uusin jäsen
UwU_LoL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom