Myydään Teac UD-501 hopea (Jyväskylä)

Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 598
Myytävä tuote: Teac UD-501
Hinta: 420
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori.fi (kevät 2021)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ja ei
Muuta huomioitavaa: UD-501 | OVERVIEW | TEAC | International Website


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Jyväskylä
Toimitustapa: nouto, lähetys
Maksutapa: tilisiirto, mobilepay


Karsitaan vähän kuulokekampetta, kun tarve vähän elää työhuoneen setupissa. Myyntiin siis suhteellisen tuore Teacin UD-501 DAC / kuulokevahvari. Ostettu kotimaasta "käytettynä". Käytettynä lainausmerkeissä siksi, että alkuperäinen ostaja oli ostanut Amazonilta uutena eikä ollut kauaa kerennyt pitämään, kun elämäntilanne pakotti myymään. Eli vaikka malli on itsessään vanha, niin tuote on hyvin vähän käytetty.

Teacin laitteet ovat yleisesti tosi jämäkästi rakennettuja ja laadukkaita. Tämäkin näyttää ja tuntuu ihan toisella tavalla laatulaitteelta kuin satasen parin kiinan dacit. Laitteessa on hieman nykykäytännöistä poiketen Burr-Brownin lastut. Soundikokemuksia kannattaa ehkä googlata mieluummin netistä, mutta minusta kyseisiä lastuja käyttävissä Teacin daceissa on ominaista varsinkin yläkerrasta tosi detaljikas, mutta silti pehmoinen soundi. Ei siis samalla tavalla hieman raaka, mitä jotkin dacit voivat olla.

Molemmat minulla olleet Teacit ovat mätsänneet hienosti Audezen luurien kanssa. UD-301:een verrattuna tässä UD-501:ssa vielä ehkä pykälä lisää tarkkuutta plus filttereitä yms. toiminnallisuuksia, mitä pikkuveljessä ei ole ja laite on noteerattu yleisesti todella hienoääniseksi. Huomattavaa kuitenkin, että UD-501:n volansäätö koskee vain kuulokelähtöä, eli jos laitetta ajattelee aktiivikajarien kaveriksi, niin volat pitää säätää jossain muualla. Tämän edeltävän takia olen myymässäkin, kun soittoharrastusta uudelleen lämmitellessä tarviin duunipöydälle myös aktiivimonitorit ja minulle jäävässä Teacin UD-301:ssä tuo preouttien volansäätö on.

Näitä ei ole saatavilla Suomesta juuri ollenkaan ja ulkomailtakin joko heikosti tai huomattavasti kalliimmalla.

Alkuperäistä pakettia ei ole, mutta pehmusteita ja pahvilaatikkoa kyllä löytyy, eli laite liikkuu lähetettynäkin turvallisesti ostajalle. Myynnissä myös toisella foorumilla.

Kuva:
teac_ud501.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 598
Nostellaas tätä. Tarjouksiakin kuunnellaan ja osarina voin harkita (oikeasti) hyväkuntoisia ja kevyitä edullisemman pään studioluureja (AKG, Beyerdynamic).

Tuo on oikeasti hieno peli. Kannattaa testata omassa kuulokesetissä tai miksei pelkkänä dacinakin, jos yhtään on paikkaa omassa systeemissä.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 598
Ups. Päivittelin hintaa. Harmi jos jää minulle pyörimään tarpeettomana. Sen verran laatupelejä ja hyvä-äänisiä nämät kuitenkin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 841
Viestejä
4 210 630
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom