Myyty TC-Helicon GoXLR (Kerava)

Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
41
Myytävä tuote: TC-Helicon GoXLR
Hinta: 320
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Thomann, 11/2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): PDF kuitti, takuu 3V (voimassa 11/2023 asti)
Muuta huomioitavaa: Täydellisessä toimintakunnossa, päältä pölyinen. Kevyessä kotikäytössä, tälleen 1,5v jälkeen todennut että "tarpeettoman hieno" laite minulle, monia ominaisuuksia joita ei tule käytettyä enää. Erittäin suosittu malli mm striimaajien keskuudessa. Paketti hävitetty aikoja sitten, ohjekirjat löytyy netistä ja valmistajalla on youtubessa useita videoita joissa esittelevät toimintoja. Kauppaan sisältyy itse laite, virtalähde ja USB-kaapeli jolla kytketään tietokoneeseen.

Lisämaksusta mahdollisuus ostaa Audio-Technica AT2020 mikrofoni (XLR), pöydänreunaan kiinnittyvällä Vocaltone MS-15 mikrofonitelineellä (sis pitkä XLR-kaapeli) ja kevyesti modatulla RODE PSM1 vaimennuskehdolla (jotta AT2020 mahtuu). Tämä kokonaisuus 120 euroa (ei vielä erillistä ilmoitusta missään).


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kerava, työaikoina myös Espoo/Otaniemi. Sopivasti sovittaessa ja bensakuluja maksaessa toimitus onnistuu pk-seudulla vaikka kotiovelle asti.
Toimitustapa: Nouto, kuljetus, posti
Maksutapa: Kaikki yleisimmät käy, vain euroja, digitaalisena tai käteisenä. Ei kryptoja.


Laitan kuvia pyydettäessä myöhemmin..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
41
Kyl siitä pitäis 300e saada, tai ainaki todella lähelle sitä
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
41
No, eipä se kai parista kympistä ole nii justiinsa, nii tuu hakeen., jatketaan YV:llä..
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
9
Jees! Sjombee laittaa sulle YV:tä. Mulla on liian uusi käyttis niin en voi ite tällä käyttiksellä laittaa. Jatketaan sieltä!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 375
Viestejä
4 234 933
Jäsenet
71 196
Uusin jäsen
Hillis

Hinta.fi

Ylös Bottom