Taycan 4S Porsche Approved -vaihtoauto päivittäiseen ajoon?

Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
301
Porsche-hammasta on alkanut kutittamaan ja olen katsellut Porschen Taycan 4S mallia käytettynä Porsche Approved-vaihtoautona. Onko Porschen omistamisessa mitään erikoista huomioitavaa erityisesti myös sähköisessä mallissa? Tarkoitan esim. huollot, tyyppiviat ja vastaavat.

Millaisia kokemuksia Teillä on Taycaneista päivittäisinä ajokkeina? Olen katsellut vm. 2021-2022 Taycaneita siinä 70-80 kilon hintaluokassa ja nimenomaan nelivetoinen sedan eli ymmärtääkseni tämän 4S-malli.
 
Kannattaa ostaa ja pitää jatkotakuuta Taycanissa niin kauan kuin autoa pitää. Korjaus on possumaisen kallista, niin tuo tulee aika nopeasti kannattavaksi.
 
Porsche-hammasta on alkanut kutittamaan ja olen katsellut Porschen Taycan 4S mallia käytettynä Porsche Approved-vaihtoautona. Onko Porschen omistamisessa mitään erikoista huomioitavaa erityisesti myös sähköisessä mallissa? Tarkoitan esim. huollot, tyyppiviat ja vastaavat.

Millaisia kokemuksia Teillä on Taycaneista päivittäisinä ajokkeina? Olen katsellut vm. 2021-2022 Taycaneita siinä 70-80 kilon hintaluokassa ja nimenomaan nelivetoinen sedan eli ymmärtääkseni tämän 4S-malli.
3000 km nyt takana 4S:llä, miellyttävää ja samalla ajettavuudeltaan hyvää kyytiä tarjoilee. Isompaa akkua suosittelen, samoin lisävarusteista Sport Chrono ratin tilavalintarullalla, lämmitettävä ratti ja adaptiivinen vakionopeudensäädin. Porsche Approved -takuulliseen yksilöön itse päädyin, kun netistä mahdollisia ongelmia lueskellut ja samalla mielenrauha jos vikoja ilmenee.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 870
Viestejä
4 433 151
Jäsenet
73 425
Uusin jäsen
maikkeliks

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom