tarvitsisin apua ettimään parhaat 1200€ osat pelitietokoneeseen ja kannattaako ostaa koneenkasaus vai rakentaa itse (ikinä en ole rakentanut)

Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
443
Haluatko että katsotaan sulle osat valmiiksi ja sitten itse kasaat vaiko haluatko kasauksella?Itse kasaamalla säästää rahaa.Helpottaisi myös kertoa mitä pelejä esim. pelaat ja sillein.
 
Liittynyt
10.06.2020
Viestejä
2
Haluatko että katsotaan sulle osat valmiiksi ja sitten itse kasaat vaiko haluatko kasauksella?Itse kasaamalla säästää rahaa.Helpottaisi myös kertoa mitä pelejä esim. pelaat ja sillein.
Ite varmaan koitan kasata ja pelaan esim cs ja gta
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
217
Verkkokauppa.com – todennäköisesti aina halvempi!AsiakaspalveluTakaisin kauppaan



OSTOSKORI
YHTEYSTIEDOT
TOIMITUSTAPA
MAKSUTAPA
YHTEENVETO
7 kpl tuotteita
Yhteensä1 214,30 €
Seuraava
Ostoskori
Tuollainen verkkiksestä äkkiä katsottuna,emolevyyn saisi myöhemmin 4000 sarjan ryzenin suoraan...
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
443
kone1.png
Tässä minun ehdotukseni.Enemmän kovotilaa pelit vie nykyään aika paljon.Parempi prossu myös tässä.Emolevy tukee 4000 bios päivityksellä.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
19

Tässä minun ehdotukseni.Enemmän kovotilaa pelit vie nykyään aika paljon.Parempi prossu myös tässä.Emolevy tukee 4000 bios päivityksellä.
jos tää tyyppi lähinnä pelailee se 3300x on parempi vaihtoehto. säästää 60€ mutta on tehokkaampi peleissä. toki siinä menettää ne 2 lisäydintä mutta pelikoneessa sitä ei huomaa. sit on helppo päivittää vaikka 4600
 

ravallo

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 375
Hyvä puoli ite kasaamisessa on että siinä säästää vähän ja se on kivaa, huono puoli siinä että sitten jos tulee jotain ongelmia niin se viallisen osan jäljitys voi olla aika hanurista. Kasatun koneen voi vaan pistää takas ja todeta että "ei tää toimi".
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 962
Viestejä
4 215 612
Jäsenet
70 982
Uusin jäsen
Lahtaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom