Tarviin apua ylikelloittaa Ryzen 5 5600G

Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
46
Powersupply on 650W, stock ryzen stealth cooler joka tuli mukaan, 32gb 2400mhz ddr4 ram.

En tiedä kuin paljo pitäis ylikelloittaa sitä noilla komponenteilla.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 931
Kannattaa tiedustella täältä: AMD Zen 3 kellotukset ja kokemukset
Isoimman parannuksen kuitenkin saanet kun vaihdat nuo muisti nopeampiin. Varsinkin igpu hyötyy nopeammista muisteista roimasti jos se on käytössä.
Muuten en itse laittaisi kun pbo:n päälle, mutta jos haluaa mennä pidemmälle niin kannattaa tutustua Ryzen Master ohjelmaan ja sen käyttöön. Tosin lähtisin ensin cooleri kaupoille.

Ja nuo Ryzenit on muutenkin vedetty aika tappiin, eli mitään suuria kellotuksia noilla ei tehdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Heh. Menee stockkina korkeammalle, kun sinun mahdolliset kellotukset, jos hankit kunnon jäähyn, esim. Fera 5.

Lisätehoja saa myös vaihtamalla muistit nopeampiin.

..mutta säätämällä kellotusarvoja biosista tuolla setupista - unohda. Paitsi jos ne liittyy curven säätämiseen, mutta siitä voit kysyä tuolla linkitetyssä threadissä.
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
46
Kannattaa tiedustella täältä: AMD Zen 3 kellotukset ja kokemukset
Isoimman parannuksen kuitenkin saanet kun vaihdat nuo muisti nopeampiin. Varsinkin igpu hyötyy nopeammista muisteista roimasti jos se on käytössä.
Muuten en itse laittaisi kun pbo:n päälle, mutta jos haluaa mennä pidemmälle niin kannattaa tutustua Ryzen Master ohjelmaan ja sen käyttöön. Tosin lähtisin ensin cooleri kaupoille.

Ja nuo Ryzenit on muutenkin vedetty aika tappiin, eli mitään suuria kellotuksia noilla ei tehdä.
Kiitos, olin aatelemassa ostaa 32gb 3600mhz ddr4
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 446
Viestejä
4 199 732
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom