Tämä sovellus on estetty turvallisuussyistä

Pystyykö tota kiertämään mitenkään? Koetin ottaa pois käytöstä virustorjuntaohjelman, palomuurin, windows oman defender otin myös pois käytöstä, mutta ei auttanut?

Viimeksi muokattu:
siinä ilmotuksessa on alhaalla tms jossain nappi, jolla sen saa ohitettua. En muista tarkalleen ja on vähän piilossa, mutta samasta ilmotuksesta saa disabloitua.

En kyllä löytänyt ainakaan samasta ilmoituksesta mitään nappia. Punaisella tulee ylös toi "tämä sovellus on estetty turvallisuussyistä" ja sit alhaalla on SULJE nappi, ei muuta.

Jos sen sovelluksen on windows defender estänyt niin defenderin asetuksista sen saa takaisin toimimaan. Eli sinne tutkimaan.

This app has been blocked for your protection.

This app has been blocked for your protection.jpg

FIX: This App Has Been Blocked for Your Protection in Windows 10 | Geek's Advice (geeksadvice.com)

Itselläni oli samanlainen ongelma, kun yritin asentaa erästä sovellusta. Youtubesta löytyi video, jossa neuvotaan miten tämä esto saadaan pois päältä; .
Itselläni toimi!

Tuon kanssa tuskailin pitkään. Onneksi tämän löysin. Nyt toimii👍
Kiitokset👍👍

Ostin läppärin käytettynä pari vuotta sitten. Myyjä oli asentanut Windowsin valmiiksi ja kone valitti että en ole järjestelmänvalvoja enkä pystynyt tekemään päivityksiä.

Tuon kanssa tuskailin pitkään. Onneksi tämän löysin. Nyt toimii👍
Kiitokset👍👍

Ostin läppärin käytettynä pari vuotta sitten. Myyjä oli asentanut Windowsin valmiiksi ja kone valitti että en ole järjestelmänvalvoja enkä pystynyt tekemään päivityksiä.
Se on vähän silleen, että jos käytät jonkun toisen asentamaa ja käyttämää windowsia ja vanhaa konetta, et voi olla varma mitä vakoiluohjelmia tai muuta sinne on asennettu. Ehdottomasti pitäisi tehdä resetti windowsille, ennenkuin alkaa käyttämään, tai vielä paremmin puhdas asennus.

Se on vähän silleen, että jos käytät jonkun toisen asentamaa ja käyttämää windowsia ja vanhaa konetta, et voi olla varma mitä vakoiluohjelmia tai muuta sinne on asennettu. Ehdottomasti pitäisi tehdä resetti windowsille, ennenkuin alkaa käyttämään, tai vielä paremmin puhdas asennus.

Kiitos vastauksesta👍

Tuota olen vähän miettinyt. Minun tietotaito näissä asioissa on vähän sitäsuntätä 🫣
Olen tosi vähän käyttänyt tuota läppäriä. ...... No tuli tässä eilen pankki asioita sillä hoideltua.

Täytyy opiskella uudestaan tuota Windowsin asennusta. Kun on useampi vuosi kun tietokoneiden kanssa olen touhunnut.

Läppärin pohjassa ei ole tarraa niinkuin joskus minun vanhoissa koneissa on ollut.
Pitääkö ottaa talteen laitemäärityksistä tuotetunnus jossa on 20 merkkiä? Ajattelin jos joskus päivittäisin win10->win11

Resetin tekeminen!
Teetkö tuosta "palauta Microsoftin suosittelemat oletusasetukset" ?
Vai pitääkö tehdä jotenkin toisin?

Kone on ASUS Zenbook ux510uwk

Kiitos vastauksesta👍

Tuota olen vähän miettinyt. Minun tietotaito näissä asioissa on vähän sitäsuntätä 🫣
Olen tosi vähän käyttänyt tuota läppäriä. ...... No tuli tässä eilen pankki asioita sillä hoideltua.

Täytyy opiskella uudestaan tuota Windowsin asennusta. Kun on useampi vuosi kun tietokoneiden kanssa olen touhunnut.

Läppärin pohjassa ei ole tarraa niinkuin joskus minun vanhoissa koneissa on ollut.
Pitääkö ottaa talteen laitemäärityksistä tuotetunnus jossa on 20 merkkiä? Ajattelin jos joskus päivittäisin win10->win11

Resetin tekeminen!
Teetkö tuosta "palauta Microsoftin suosittelemat oletusasetukset" ?
Vai pitääkö tehdä jotenkin toisin?

Sinun pitää valita kohta jossa kaikki poistetaan, remove everything. Tällöin kaikki ohjelmat ja tiedostot poistetaan. Tallenna kuvat yms ensin usb tikulle talteen. Ota tuoteavain talteen mutta sitä ei pitäisi tarvita, jos teet sen resetin noin windowsin kautta.

Sinun pitää valita kohta jossa kaikki poistetaan, remove everything. Tällöin kaikki ohjelmat ja tiedostot poistetaan. Tallenna kuvat yms ensin usb tikulle talteen. Ota tuoteavain talteen mutta sitä ei pitäisi tarvita, jos teet sen resetin noin windowsin kautta.

Jeps kiitos. Täytyy kokeilla👍

3 kertaa olen yrittänyt palauttamista, mutta jää vaan 1% valmistelutilaan.
Siitä ei näköjään mene eteenpäin

Varmaan tunti ja 1% eteni ja siihen jäi. Peruutin ja yritin sammuttaa koneen, mutta tuli sininen ruutu jossa luki "älä sammuta konetta" tjsp.
3varttia meni ja sitten painoin virtanappia pitkään pohjassa kun alkoi v...ttaa🤬

Varmaan tunti ja 1% eteni ja siihen jäi. Peruutin ja yritin sammuttaa koneen, mutta tuli sininen ruutu jossa luki "älä sammuta konetta" tjsp.
3varttia meni ja sitten painoin virtanappia pitkään pohjassa kun alkoi v...ttaa🤬
Pistin Googleen "Windows restore stuck at 1%" ja eka hakutulos MS:n sivuilta:

SOLVED
For all folks out there with the same problem reading this message, trust me all you gotta do is wait
no matter how good specs you got
no matter how little files on the pc you got
even if the hdd indicator wasnt blinking

even if its been 24 hours
if its stuck on a number that wont even get past
TRUST ME EVENTUALLY IT WILL END

Tuossa kannettavassa on joko HDD-levy tai SSD-levy.

Pistin Googleen "Windows restore stuck at 1%" ja eka hakutulos MS:n sivuilta:

SOLVED
For all folks out there with the same problem reading this message, trust me all you gotta do is wait
no matter how good specs you got
no matter how little files on the pc you got
even if the hdd indicator wasnt blinking

even if its been 24 hours
if its stuck on a number that wont even get past
TRUST ME EVENTUALLY IT WILL END

Tuo näyttää koskevan vain HDD-levyjä.

Testasin SSD-levyllä: VMware virtuaalikoneessa 250 Gt levy (valitsin virtuaalikoneessa "Allocate all disk space now").

6 minuuttia - Windows 10 puhdas asennus.

10 minuuttia - Reset this PC, Clean data? > "Just remove your files. This is quicker, but less secure."

17 minuuttia - Reset this PC, Clean data? > "Clean the drive. This may take hours."

Just remove my files = This performs a quick format, and doesn't take long. Your files might be recoverable by someone else since they are only marked as deleted. You would use this option if you are keeping your PC.

Fully clean the drive = This performs a secure erase to fully clean your drive by overwriting your files so that they can't be easily recovered. This can take several hours to finish. You would want to do this option if you are recycling or selling your computer.

tenforums.com: Reset Windows 10

elevenforum.com: Reset Windows 11

Statistiikka

Viestiketjuista
270 624
Jäsenet
76 632
Uusin jäsen
Urf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom