Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vähän silleen, että jos käytät jonkun toisen asentamaa ja käyttämää windowsia ja vanhaa konetta, et voi olla varma mitä vakoiluohjelmia tai muuta sinne on asennettu. Ehdottomasti pitäisi tehdä resetti windowsille, ennenkuin alkaa käyttämään, tai vielä paremmin puhdas asennus.Tuon kanssa tuskailin pitkään. Onneksi tämän löysin. Nyt toimii
Kiitokset
Ostin läppärin käytettynä pari vuotta sitten. Myyjä oli asentanut Windowsin valmiiksi ja kone valitti että en ole järjestelmänvalvoja enkä pystynyt tekemään päivityksiä.
Se on vähän silleen, että jos käytät jonkun toisen asentamaa ja käyttämää windowsia ja vanhaa konetta, et voi olla varma mitä vakoiluohjelmia tai muuta sinne on asennettu. Ehdottomasti pitäisi tehdä resetti windowsille, ennenkuin alkaa käyttämään, tai vielä paremmin puhdas asennus.
Sinun pitää valita kohta jossa kaikki poistetaan, remove everything. Tällöin kaikki ohjelmat ja tiedostot poistetaan. Tallenna kuvat yms ensin usb tikulle talteen. Ota tuoteavain talteen mutta sitä ei pitäisi tarvita, jos teet sen resetin noin windowsin kautta.Kiitos vastauksesta
Tuota olen vähän miettinyt. Minun tietotaito näissä asioissa on vähän sitäsuntätä
Olen tosi vähän käyttänyt tuota läppäriä. ...... No tuli tässä eilen pankki asioita sillä hoideltua.
Täytyy opiskella uudestaan tuota Windowsin asennusta. Kun on useampi vuosi kun tietokoneiden kanssa olen touhunnut.
Läppärin pohjassa ei ole tarraa niinkuin joskus minun vanhoissa koneissa on ollut.
Pitääkö ottaa talteen laitemäärityksistä tuotetunnus jossa on 20 merkkiä? Ajattelin jos joskus päivittäisin win10->win11
Resetin tekeminen!
Teetkö tuosta "palauta Microsoftin suosittelemat oletusasetukset" ?
Vai pitääkö tehdä jotenkin toisin?
Kone on ASUS Zenbook ux510uwk
Sinun pitää valita kohta jossa kaikki poistetaan, remove everything. Tällöin kaikki ohjelmat ja tiedostot poistetaan. Tallenna kuvat yms ensin usb tikulle talteen. Ota tuoteavain talteen mutta sitä ei pitäisi tarvita, jos teet sen resetin noin windowsin kautta.
Pistin Googleen "Windows restore stuck at 1%" ja eka hakutulos MS:n sivuilta:Varmaan tunti ja 1% eteni ja siihen jäi. Peruutin ja yritin sammuttaa koneen, mutta tuli sininen ruutu jossa luki "älä sammuta konetta" tjsp.
3varttia meni ja sitten painoin virtanappia pitkään pohjassa kun alkoi v...ttaa![]()
Kone on ASUS Zenbook ux510uwk
Pistin Googleen "Windows restore stuck at 1%" ja eka hakutulos MS:n sivuilta:
SOLVED
For all folks out there with the same problem reading this message, trust me all you gotta do is wait
no matter how good specs you got
no matter how little files on the pc you got
even if the hdd indicator wasnt blinking
even if its been 24 hours
if its stuck on a number that wont even get past
TRUST ME EVENTUALLY IT WILL END
Just remove my files = This performs a quick format, and doesn't take long. Your files might be recoverable by someone else since they are only marked as deleted. You would use this option if you are keeping your PC.
Fully clean the drive = This performs a secure erase to fully clean your drive by overwriting your files so that they can't be easily recovered. This can take several hours to finish. You would want to do this option if you are recycling or selling your computer.