Taloyhtiölaajakaistat, operaattorit ja hinnat

Kai te ketkä saitte tuon asennuksen ilmatteeksi niin joudutte maksamaan 5€/kk jotain ylläpitomaksua?

Meillä sellainen on nyt maailman tappiin saakka.
Tämä kans kiinnostaa. Yritän ens viikolla kysellä Valokuituselta tästäkin asiasta. Tuntuu niin oudolta kun perusnetit on jengillä melkein ilmaisia. Itse pärjäilty hyvin 100Megasella(oikeasti 50M) kun peruskäyttöä

Tämä kans kiinnostaa. Yritän ens viikolla kysellä Valokuituselta tästäkin asiasta. Tuntuu niin oudolta kun perusnetit on jengillä melkein ilmaisia. Itse pärjäilty hyvin 100Megasella(oikeasti 50M) kun peruskäyttöä
Meillä se on nimellä asennusmaksu tms. ensimmäiset 5v ja se on 5,90€/kk ja sitten tippuu ylläpitomaksuksi 4,90€/kk, mitä valokuitusella on tietty oikeus nostaa myöhemmin..

32 asuntoa, DNA ollut aina, netti 25/10 on 1,20 € per asunto ja ktv 4,80 per € asunto verollisena. Toimii ihan hyvin.

Hola. Tuli tarjous Valokuituselta: taloyhtiöön vedetään kuitu ilmaiseksi ja myös eka vuosi ilmainen netti(100M+100M) ja sitten 2 vuotta 15,90€/kk per asunto. Minkähintaisia on yleensä taloyhtiönetit pienissä yhtiöissä? 100M/100M. Pieni taloyhtiö eli 4 kämppää.
Nyt mennään Elisan VDSL2n kuparilla joka varmasti loppuu jossain vaiheessa.
Meillä Elisan G.fast-systeemi kuuden huoneiston taloyhtiössä. Vastikkeessa maksetaan 10 megan perusnopeudesta ja kaapelitelevisiosta 12 €/kk. Maksamalla itse lisää 16,99 €/kk saa 150M/50M. 1000M/100M irtoaisi hintaan 36,99 €/kk, tosin ekan vuoden saa hintaan 29,99€/kk.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 172
Jäsenet
79 456
Uusin jäsen
Seuraaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom