Taloyhtiön osakkaat halusivat sähköautoilleen latauslaitteet – naapuriyhtiöt eivät suostuneet

Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
767
Kyllä sen saa mukaansa jos haluaa.

Taloyhtiön luvalla ostin ja vaihdatin lämmitystolpan tilalle supersuko-latausaseman, omaan laskuuni. Taloyhtiön kanssa tekemässäni sopimuksessa nimenomaan lukee että jos luovun autopaikastani, minun tulee palauttaa siihen alkuperäinen lämmitystolppa, jälleen omakustanteisesti. Se alkuperäinen tolppa avaimineen on mulla häkkivarastossa säilytyksessä.

Tosin otaksun että jos olisin luopumassa autopaikastani, taloyhtiölle sopisi että jätän latausaseman paikalleen, jos en haluaisi tai tarvitsisi sitä mukaani (koska se vaihdattaminen jälleen maksaa kun ammattilaisen se pitää tehdä).

Mielestäni tämä on paljon yksinkertaisempi ja selkeämpi tapa kuin että taloyhtiö olisi maksanut tolpan vaihdatuksen ja minä maksan jotain korkeampaa kk-maksua latauspaikasta, tms...
Paljonko lysti maksoi sinulle?
Lähes samalla tavoin asennutin itselleni taloyhtiön katospaikkaan superchuko latausrasian mittarilla, mutta tuli vanhan rasian viereen. Ei tarvitse kuin ottaa pois jos muuttaa tai tilanne muuttuu. 16A pömpeli mutta lataus rajattu auton omalla laturilla 8A. Koko hoito maksoi aikalailla tuon saman 550€. Lupa hallitukselta ja mittarilukema kerran vuoteen isännöitsijälle. Aika simppeli ja reilu prosessi kaikille osapuolille mun mielestä, ei ole naapurin kyylilläkään nokankoputtamista. Paitsi mitä nyt latauspisteestä kertova tarra lähti kaksi kertaa jonkun toimesta hiivattiin..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 805
Viestejä
4 204 035
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom